PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Feest

Bericht door Feest » za sep 02, 2006 11:04 am

Zo zie ik hem niet, nee.

999

Bericht door 999 » za sep 02, 2006 11:16 am

Steef schreef:Stan ook veel. En ik ga binnenkort eens kijken bij PSV - Liverpool. Zoals je wellicht weet wonen veel PSV-ers in Amsterdam, dus afspreken in Eindhoven is niet echt hoognodig, he.

Daarnaast wil telefoon/sms ook prima werken hoor.
Nee, dat is nieuw voor me, " er wonen veel Psv-ers in Amsterdam ".Heb je daar ook cijfers van of is dit weer zo'n Steef met de losse pols inschatting ...
Blij met de punten ...

Feest

Bericht door Feest » za sep 02, 2006 11:35 am

Ik had het over werknemers van of anderen die op enige wijze bij PSV zijn betrokken.

999

Bericht door 999 » za sep 02, 2006 11:36 am

Ach so, klein verschil.
Blij met de punten ...

Baseman

Bericht door Baseman » za sep 02, 2006 11:45 am

Jim schreef:
Jöhnk schreef:
Baseman schreef:Natuurlijk hoop ik dat hij het uitstekend gaat doen, mede vanwege de reacties hier ;)
Hoezo? Je wilde toch niets meer met Psv te maken hebben zolang Kuivert er speelde?
Klopt. Eerst gaat hij "haast bidden" (eigen woorden) dat Kluivert niet komt en nu hoopt hij plotseling dat hij het uitstekend gaat doen. Hoe hypocriet kun je eigenlijk zijn?.
Verder zou Baseman bij een komst van Kluivert FC Eindhoven en Helmond Sport gaan supporteren.
Het is dus voor hem te hopen dat moraalridder 1e klas Baseman minder moeite heeft met het verleden van ex-ajacied en Helmond Sport-coach Vanenburg.
:drecul2:
Begrijpend lezen blijft blijkbaar lastig...

Ik heb gezegd dat zolang Kluivert PSV'er is, ik PSV niet meer supporter. Maar sinds wanneer betekent dat dat ik de club niet het beste gun ? Natuurlijk hoop ik dat Kluivert het uitstekend gaat doen en dat PSV alles wint, maar dat is wat anders.

Beloki

Bericht door Beloki » za sep 02, 2006 11:49 am

Dus je supportert PSV niet meer vanwege Kluivert, maar hoopt wel dat hij scoort en dat PSV wint?

Je wil dus het beste met PSV maar supportert ze niet?

Baseman

Bericht door Baseman » za sep 02, 2006 11:54 am

Tuurlijk gun ik PSV het beste, wat had je dan verwacht ? Dat ik hoop dat ze gaan degraderen ?

Ik verwacht niets van Kluivert en ik denk dat het een grote mislukking gaat worden, ik heb niets met hem en ik zal hem nooit aanmoedigen. Mij zie je ook niet meer in het stadion (inderdaad, geen seizoenskaart hebben wil niet zeggen dat je er niet regelmatig komt).

PS: Heb ik gezegd dat ik had verwacht dat de supporters Kluivert niet zouden accepteren ? Dat lijkt me sterk, zo werkt het namelijk altijd in het voetbal. Hoe dichterbij de transfer, hoe minder negatief of hoe positiever de gemiddelde supporter wordt.

joey
Erelid

Bericht door joey » za sep 02, 2006 11:55 am

Ye' Mighty Oak schreef: Beetje jaloers dat jij Kluijvert binnenkort niet kunt bewonderen in wat voor een voetbalstadion door moet gaan en ik wel?
Om met jou te spreken, wees er maar trots op!

:worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:

:D

Maar wat versta jij dan onder ' niet supporteren', Baseman?
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » za sep 02, 2006 11:57 am

Tsja, zal ik het zo zeggen. Mijn hart ligt er momenteel niet meer.
Ik gun ze het beste, maar het doet me veel minder.

Normaal gesproken zal het verleden van een speler mij een zorg zijn, maar Kluivert is één van de weinige uitzonderingen. Seedorf bijv. is er ook één.

Edit: Beetje lastig uit te leggen merk ik nu, maar het is ook veel meer een gevoel.

joey
Erelid

Bericht door joey » za sep 02, 2006 12:18 pm

Ik begrijp je wel hoor. Dat had ik toen Co Adriaanse bij Ajax zat. Het stond me tegen, ik geneerde me. Dan zit je op de tribune en merk je tot je schrik dat het je allemaal niet zoveel uitmaakt. :blush:

Vind het rot voor je, echt waar. Maar het gaat voorbij. :aai:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za sep 02, 2006 12:24 pm

Ik begrijp het ook wel, stel AJAX haalt Kuyt.. dan zou ik er toch heel hard over na moeten denken wat ik met mn SCC zou doen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za sep 02, 2006 12:27 pm

brigade zuid schreef:Ik begrijp het ook wel, stel AJAX haalt Kuyt.. dan zou ik er toch heel hard over na moeten denken wat ik met mn SCC zou doen.
Ik ook want Kuijt halen is ook wanbeleid :yes:

Baseman

Bericht door Baseman » za sep 02, 2006 12:29 pm

:xyxthumbs:
Het blijft je club en dat gaat nooit meer weg, maar de beleving is momenteel inderdaad echt heel anders.

goodfella

Bericht door goodfella » za sep 02, 2006 1:09 pm

Neefkens schreef:Idd goodfella: stop daar nou eens mee. Iedereen is welkom hier.
Ik heb toch niet gezegd dat die lampjes niet welkom zijn? Beter lezen Neefkens.

:X

goodfella

Bericht door goodfella » za sep 02, 2006 1:10 pm

Baseman: "zolang Kluivert bij psv speelt, wil ik er niks mee te maken hebben."

:eusa_liar: :sad: :X

goodfella

Bericht door goodfella » za sep 02, 2006 1:13 pm

Ye' Mighty Oak schreef:Correctie:

Ajax WAS groot. Nu is het een grauwe Europese middenmoter, die één of andere vage UEFA regel en hulp uit Portugal nodig heeft om zich misschien via de achterdeur te kwalificeren.

Wees er maar trots op :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Net als psv dus. :yes:

Oh nee, psv is een bedrijfsvereniging (zie je het voor je, Adidas United uit Londen). Een voorzitter die Spartaan is. Alle supporters zijn laf, want ze komen niet na wat ze zeggen. Nou ja, supporters? In een uitwedstrijd hebben ze hun club nog nooit gesupport. Calimerosyndroom. En ze moeten allemaal op AJAX fora posten op zoek naar erkenning.

Zielige vereniging met laffe fans. :)

jabu

Bericht door jabu » za sep 02, 2006 1:14 pm

goodfella schreef:Baseman: "zolang Kluivert bij psv speelt, wil ik er niks mee te maken hebben."

Schrijft Baseman PSV niet met hoofdletters? :hypocrite:

goodfella

Bericht door goodfella » za sep 02, 2006 1:16 pm

Maartoe schreef:
goodfella schreef:Baseman: "zolang Kluivert bij psv speelt, wil ik er niks mee te maken hebben."

Schrijft Baseman PSV niet met hoofdletters? :hypocrite:
Niet meer, want Baseman wil niks meer te maken hebben met psv. Met AJAX daarentegen wel, vandaar dat ie ook altijd hier op AT zit. :xyxthumbs:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za sep 02, 2006 2:10 pm

2/9/2006 - Kluivert en Kromkamp meteen in favoriete opstelling PSV-fans
(Gepost door TS)

Na slechts één dag staat Patrick Kluivert al in de favoriete opstelling van de PSV-fans. Van de 1266 geldige inzendingen verkiest al meer dan de helft de nieuwe spits van PSV die overkwam van Valencia. Ook Jan Kromkamp staat meteen in de basisopstelling. Hij verdrong Michael Lamey op de rechtsbackpositie. Met de komst van Kluivert vindt het overgrote deel van de PSV-fans dat er ook weer 4-3-3 gespeeld moet gaan worden. Na het vertrek van Vennegoor of Hesselink had 4-4-2 weer even de voorkeur.

De ideale opstelling van de fans:
Koné (91.7%), Kluivert (54.5%), Farfan (99.6%)

Cocu (99.8%), Simons (98.6%), Afellay (55.7%)

Salcido (95.7%), Alex (99.8%), Addo (37.8%), Kromkamp (61.1%)

Gomes (99.4%)
PN

Jim

Bericht door Jim » za sep 02, 2006 4:33 pm

Baseman schreef: Ik heb gezegd dat zolang Kluivert PSV'er is, ik PSV niet meer supporter. Maar sinds wanneer betekent dat dat ik de club niet het beste gun ? Natuurlijk hoop ik dat Kluivert het uitstekend gaat doen en dat PSV alles wint, maar dat is wat anders.
Dat is helemaal niet wat anders.
Dat zou het wellicht enigszins zijn als je PSV ondanks de komst van Kluivert het beste gunt, ja zelfs hoopt dat ze alles winnen (hoewel dat wat mij betreft ook gewoon een vorm van supporteren is, zeker omdat je kennelijk toch niet naar het stadion gaat) maar tegelijkertijd wel hoopt dat Kluivert er niks van bakt.
Nu praat je echter pure bullshit.

joey
Erelid

Bericht door joey » za sep 02, 2006 4:50 pm

goodfella schreef:Alle supporters zijn laf, want ze komen niet na wat ze zeggen. Nou ja, supporters? In een uitwedstrijd hebben ze hun club nog nooit gesupport. Calimerosyndroom. En ze moeten allemaal op AJAX fora posten op zoek naar erkenning.
En alle Ajax-supporters zijn successupporters.... :eusa_liar:

Harm en Baseman waren niet op zoek naar een podium, ik heb ze gevraagd om hier te komen posten. :yes:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za sep 02, 2006 4:58 pm

goodfella schreef:
Neefkens schreef:Idd goodfella: stop daar nou eens mee. Iedereen is welkom hier.
Ik heb toch niet gezegd dat die lampjes niet welkom zijn? Beter lezen Neefkens.

:X
Ben je nu écht zo dom ? :hypocrite:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 02, 2006 5:00 pm

Nee, ik ben gewoon zo slim. ;)

Frank

Bericht door Frank » za sep 02, 2006 5:00 pm

Ik denk eerder een enorme plaat voor zijn/haar kop ;)

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za sep 02, 2006 5:02 pm

Begrijpend lezen blijft blijkbaar lastig...

Ik heb gezegd dat zolang Kluivert PSV'er is, ik PSV niet meer supporter. Maar sinds wanneer betekent dat dat ik de club niet het beste gun ? Natuurlijk hoop ik dat Kluivert het uitstekend gaat doen en dat PSV alles wint, maar dat is wat anders.

Godverdomme wat maak je jezelf hiermee belachelijk....Inderdaad pure bullshit! Haha!

Ik vind het ook grappig om te lezen dat bijvoorbeeld Harm opeens doet alsof wij bang moeten zijn voor psv omdat ze Kluivert hebben. Wij hebben fucking KLAAS JAN HUNTELAAR!!!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gesloten