PSV
Nee, dat is nieuw voor me, " er wonen veel Psv-ers in Amsterdam ".Heb je daar ook cijfers van of is dit weer zo'n Steef met de losse pols inschatting ...Steef schreef:Stan ook veel. En ik ga binnenkort eens kijken bij PSV - Liverpool. Zoals je wellicht weet wonen veel PSV-ers in Amsterdam, dus afspreken in Eindhoven is niet echt hoognodig, he.
Daarnaast wil telefoon/sms ook prima werken hoor.
Blij met de punten ...
:drecul2:Jim schreef:Klopt. Eerst gaat hij "haast bidden" (eigen woorden) dat Kluivert niet komt en nu hoopt hij plotseling dat hij het uitstekend gaat doen. Hoe hypocriet kun je eigenlijk zijn?.Jöhnk schreef:Hoezo? Je wilde toch niets meer met Psv te maken hebben zolang Kuivert er speelde?Baseman schreef:Natuurlijk hoop ik dat hij het uitstekend gaat doen, mede vanwege de reacties hier ;)
Verder zou Baseman bij een komst van Kluivert FC Eindhoven en Helmond Sport gaan supporteren.
Het is dus voor hem te hopen dat moraalridder 1e klas Baseman minder moeite heeft met het verleden van ex-ajacied en Helmond Sport-coach Vanenburg.
Begrijpend lezen blijft blijkbaar lastig...
Ik heb gezegd dat zolang Kluivert PSV'er is, ik PSV niet meer supporter. Maar sinds wanneer betekent dat dat ik de club niet het beste gun ? Natuurlijk hoop ik dat Kluivert het uitstekend gaat doen en dat PSV alles wint, maar dat is wat anders.
Tuurlijk gun ik PSV het beste, wat had je dan verwacht ? Dat ik hoop dat ze gaan degraderen ?
Ik verwacht niets van Kluivert en ik denk dat het een grote mislukking gaat worden, ik heb niets met hem en ik zal hem nooit aanmoedigen. Mij zie je ook niet meer in het stadion (inderdaad, geen seizoenskaart hebben wil niet zeggen dat je er niet regelmatig komt).
PS: Heb ik gezegd dat ik had verwacht dat de supporters Kluivert niet zouden accepteren ? Dat lijkt me sterk, zo werkt het namelijk altijd in het voetbal. Hoe dichterbij de transfer, hoe minder negatief of hoe positiever de gemiddelde supporter wordt.
Ik verwacht niets van Kluivert en ik denk dat het een grote mislukking gaat worden, ik heb niets met hem en ik zal hem nooit aanmoedigen. Mij zie je ook niet meer in het stadion (inderdaad, geen seizoenskaart hebben wil niet zeggen dat je er niet regelmatig komt).
PS: Heb ik gezegd dat ik had verwacht dat de supporters Kluivert niet zouden accepteren ? Dat lijkt me sterk, zo werkt het namelijk altijd in het voetbal. Hoe dichterbij de transfer, hoe minder negatief of hoe positiever de gemiddelde supporter wordt.
Om met jou te spreken, wees er maar trots op!Ye' Mighty Oak schreef: Beetje jaloers dat jij Kluijvert binnenkort niet kunt bewonderen in wat voor een voetbalstadion door moet gaan en ik wel?
:worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
:D
Maar wat versta jij dan onder ' niet supporteren', Baseman?
Het stinkt aan alle kanten!
Tsja, zal ik het zo zeggen. Mijn hart ligt er momenteel niet meer.
Ik gun ze het beste, maar het doet me veel minder.
Normaal gesproken zal het verleden van een speler mij een zorg zijn, maar Kluivert is één van de weinige uitzonderingen. Seedorf bijv. is er ook één.
Edit: Beetje lastig uit te leggen merk ik nu, maar het is ook veel meer een gevoel.
Ik gun ze het beste, maar het doet me veel minder.
Normaal gesproken zal het verleden van een speler mij een zorg zijn, maar Kluivert is één van de weinige uitzonderingen. Seedorf bijv. is er ook één.
Edit: Beetje lastig uit te leggen merk ik nu, maar het is ook veel meer een gevoel.
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
Net als psv dus. :yes:Ye' Mighty Oak schreef:Correctie:
Ajax WAS groot. Nu is het een grauwe Europese middenmoter, die één of andere vage UEFA regel en hulp uit Portugal nodig heeft om zich misschien via de achterdeur te kwalificeren.
Wees er maar trots op :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Oh nee, psv is een bedrijfsvereniging (zie je het voor je, Adidas United uit Londen). Een voorzitter die Spartaan is. Alle supporters zijn laf, want ze komen niet na wat ze zeggen. Nou ja, supporters? In een uitwedstrijd hebben ze hun club nog nooit gesupport. Calimerosyndroom. En ze moeten allemaal op AJAX fora posten op zoek naar erkenning.
Zielige vereniging met laffe fans. :)
Niet meer, want Baseman wil niks meer te maken hebben met psv. Met AJAX daarentegen wel, vandaar dat ie ook altijd hier op AT zit. :xyxthumbs:Maartoe schreef:Schrijft Baseman PSV niet met hoofdletters? :hypocrite:goodfella schreef:Baseman: "zolang Kluivert bij psv speelt, wil ik er niks mee te maken hebben."
:eusa_liar: :sad: :X
PN2/9/2006 - Kluivert en Kromkamp meteen in favoriete opstelling PSV-fans
(Gepost door TS)
Na slechts één dag staat Patrick Kluivert al in de favoriete opstelling van de PSV-fans. Van de 1266 geldige inzendingen verkiest al meer dan de helft de nieuwe spits van PSV die overkwam van Valencia. Ook Jan Kromkamp staat meteen in de basisopstelling. Hij verdrong Michael Lamey op de rechtsbackpositie. Met de komst van Kluivert vindt het overgrote deel van de PSV-fans dat er ook weer 4-3-3 gespeeld moet gaan worden. Na het vertrek van Vennegoor of Hesselink had 4-4-2 weer even de voorkeur.
De ideale opstelling van de fans:
Koné (91.7%), Kluivert (54.5%), Farfan (99.6%)
Cocu (99.8%), Simons (98.6%), Afellay (55.7%)
Salcido (95.7%), Alex (99.8%), Addo (37.8%), Kromkamp (61.1%)
Gomes (99.4%)
Dat is helemaal niet wat anders.Baseman schreef: Ik heb gezegd dat zolang Kluivert PSV'er is, ik PSV niet meer supporter. Maar sinds wanneer betekent dat dat ik de club niet het beste gun ? Natuurlijk hoop ik dat Kluivert het uitstekend gaat doen en dat PSV alles wint, maar dat is wat anders.
Dat zou het wellicht enigszins zijn als je PSV ondanks de komst van Kluivert het beste gunt, ja zelfs hoopt dat ze alles winnen (hoewel dat wat mij betreft ook gewoon een vorm van supporteren is, zeker omdat je kennelijk toch niet naar het stadion gaat) maar tegelijkertijd wel hoopt dat Kluivert er niks van bakt.
Nu praat je echter pure bullshit.
En alle Ajax-supporters zijn successupporters.... :eusa_liar:goodfella schreef:Alle supporters zijn laf, want ze komen niet na wat ze zeggen. Nou ja, supporters? In een uitwedstrijd hebben ze hun club nog nooit gesupport. Calimerosyndroom. En ze moeten allemaal op AJAX fora posten op zoek naar erkenning.
Harm en Baseman waren niet op zoek naar een podium, ik heb ze gevraagd om hier te komen posten. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!
Begrijpend lezen blijft blijkbaar lastig...
Ik heb gezegd dat zolang Kluivert PSV'er is, ik PSV niet meer supporter. Maar sinds wanneer betekent dat dat ik de club niet het beste gun ? Natuurlijk hoop ik dat Kluivert het uitstekend gaat doen en dat PSV alles wint, maar dat is wat anders.
Godverdomme wat maak je jezelf hiermee belachelijk....Inderdaad pure bullshit! Haha!
Ik vind het ook grappig om te lezen dat bijvoorbeeld Harm opeens doet alsof wij bang moeten zijn voor psv omdat ze Kluivert hebben. Wij hebben fucking KLAAS JAN HUNTELAAR!!!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -