Ajax - AZ

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Kaboem

Bericht door Kaboem » zo dec 10, 2006 8:03 pm

Voetske schreef:
Columbus schreef:Jammer dat Talpa de overtreding van de Cler niet laat zien. Vond ik ook een erg smerige.

De situatie Huntelaar met irritante Duitser was dom en hij komt heel goed weg. Gelukkig is het waargenomen door Braamhaar en heeft dus geen verdere gevolgen.
Volgens mij gaf Braamhaar net aan dat ie het NIET heeft gezien .. dus ... aanklager ?.
Yep, dat gaat hem wedstrijden kosten.
Bertje for President!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 10, 2006 8:03 pm

Voetske schreef:
Columbus schreef:Jammer dat Talpa de overtreding van de Cler niet laat zien. Vond ik ook een erg smerige.

De situatie Huntelaar met irritante Duitser was dom en hij komt heel goed weg. Gelukkig is het waargenomen door Braamhaar en heeft dus geen verdere gevolgen.
Volgens mij gaf Braamhaar net aan dat ie het NIET heeft gezien .. dus ... aanklager ?.
Hij staat op vier meter afstand en kijkt ernaar. Hij zou z'n ogen dicht kunnen hebben, maar dan zouden ze hem voor altijd dat fluitje moeten afpakken (mag sowieso!).
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Frank

Bericht door Frank » zo dec 10, 2006 8:04 pm

Marillion schreef:Ik ga het maar eens opnemen voor Braamhaar. Zoals gewoonlijk moet de scheidsrechter het weer ontgelden op het moment dat er puntverlies wordt geleden maar misschien zou het goed zijn als spelers en coaches eens naar hun eigen gedrag kijken.

Veel scheidsrechters fluiten wedstrijden compleet dood. Nu is Braamhaar zeker niet foutloos maar hij heeft wel de intentie om er een wedstrijd van te maken. Dan komt het echter ook een beetje aan om het gedrag en de mentaliteit van de spelers en daar gaat het mis. Er is een compleet gebrek aan respect voor elkaar en het acceptatievermogen is ver beneden het vriespunt.

Ik zou liever zien dat men daar eens aan gaat werken in plaats van dat gezeik op de arbitrage.
:worshippy:

De enige die hier in deze topic de vinger op de zere plek legt....

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo dec 10, 2006 8:05 pm

Voetske schreef:

Hij heeft inderdaad aangegeven dat hij het niet heeft gezien. Huntelaar krijgt hiervoor achteraf dus gewoon een schorsing en dat is volledig terecht. Wat gaat er in je kop om als je, nadat er al is gefloten, zo'n smerige overtreding maakt. Ik vind Cziommer ook een vervelend ventje maar dit sloef natuurlijk nergens op.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 10, 2006 8:06 pm

Frank schreef:
Marillion schreef:Ik ga het maar eens opnemen voor Braamhaar. Zoals gewoonlijk moet de scheidsrechter het weer ontgelden op het moment dat er puntverlies wordt geleden maar misschien zou het goed zijn als spelers en coaches eens naar hun eigen gedrag kijken.

Veel scheidsrechters fluiten wedstrijden compleet dood. Nu is Braamhaar zeker niet foutloos maar hij heeft wel de intentie om er een wedstrijd van te maken. Dan komt het echter ook een beetje aan om het gedrag en de mentaliteit van de spelers en daar gaat het mis. Er is een compleet gebrek aan respect voor elkaar en het acceptatievermogen is ver beneden het vriespunt.

Ik zou liever zien dat men daar eens aan gaat werken in plaats van dat gezeik op de arbitrage.
:worshippy:

De enige die hier in deze topic de vinger op de zere plek legt....
Hij kan nog zulke goede bedoelingen hebben, als hij er niets van kan heeft hij niets als scheidsrechter te zoeken.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » zo dec 10, 2006 8:06 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:

Hij staat op vier meter afstand en kijkt ernaar. Hij zou z'n ogen dicht kunnen hebben, maar dan zouden ze hem voor altijd dat fluitje moeten afpakken (mag sowieso!).
Dat ben ik met je eens. maar gelooft de aanklager zijn verhaal of het jouwe ? ;)
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 10, 2006 8:07 pm

Waarschijnlijk die van Braamhaar. Stelletje gekken.

Desondanks zou ik het wel aanvechten, als ze Huntelaar alsnog zouden bestraffen.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » zo dec 10, 2006 8:09 pm

Bertje schreef:Waarschijnlijk die van Braamhaar. Stelletje gekken.

Desondanks zou ik het wel aanvechten, als ze Huntelaar alsnog zouden bestraffen.
Eigenlijk moet je dus Huntelaar eens een keertje flink op z'n donder geven :yes:
Blij met de punten ...

Frank

Bericht door Frank » zo dec 10, 2006 8:09 pm

Ik zou niet weten waarom je die eventuele straf aan zou moeten vechten. Braamhaar gaat niet met zo'n stomme actie tegen Cziommer tekeer....

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 10, 2006 8:09 pm

In de wedstrijd, ja, met een kaart. Zo hebben ze hun regels immers opgesteld.

En met niemand anders!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 10, 2006 8:10 pm

Frank schreef:Ik zou niet weten waarom je die eventuele straf aan zou moeten vechten. Braamhaar gaat niet met zo'n stomme actie tegen Cziommer tekeer....
Braamhaar begaat een andere stomme fout. Ajax kan er toch niets aan doen dat ze bij de KNVB dergelijke regels hebben?

En met niemand anders!

Jesse

Bericht door Jesse » zo dec 10, 2006 8:11 pm

Ik begrijp ook niet waarom Huntelaar het doet, gewoon een stomme actie.

Overigens had ik bij de herhaling even het gevoel alsof het schot van Jenner bij de 1-2 werd aangeraakt door Heitinga waardoor die van richting veranderde, hadden meer mensen dit?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Frank

Bericht door Frank » zo dec 10, 2006 8:11 pm

Braamhaar kan er niets aan doen dat de spelers tegenwoordig geen enkel respect meer voor elkaar hebben en elkaar meer naar het leven staan dan dat ze aan het voetballen zijn.... :sad:

999

Bericht door 999 » zo dec 10, 2006 8:12 pm

Frank schreef:Ik zou niet weten waarom je die eventuele straf aan zou moeten vechten. Braamhaar gaat niet met zo'n stomme actie tegen Cziommer tekeer....
Nu viel het resultaat van de aktie van Huntelaar ook wel mee hoor, men moet niet overdrijven.Na de spons was die Choimmer weer zo fit als een hoentje ...
Blij met de punten ...

Jesse

Bericht door Jesse » zo dec 10, 2006 8:12 pm

Mwah, het valt ook wel mee, Frank. Na de wedstrijd praten ze gewoon weer normaal met elkaar.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 10, 2006 8:13 pm

Frank schreef:Braamhaar kan er niets aan doen dat de spelers tegenwoordig geen enkel respect meer voor elkaar hebben en elkaar meer naar het leven staan dan dat ze aan het voetballen zijn.... :sad:
Wat een onzin. Net alsof er twintig jaar geleden geen doodschoppen werden uitgedeeld. Dergelijk mismaakt gedrag moet in de wedstrijd bestraft worden, zoals het hoort. Braamhaar faalt daarin.

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo dec 10, 2006 8:15 pm

Kijk maar op ANN; 't ziet er erger uit, dan 't is & hij heeft pijn aan zijn andere been dan hij geraakt wordt.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo dec 10, 2006 8:17 pm

Maar waarom maakt Huntelaar die overtreding? Er is al gefloten voor een vrije trap in het voordeel van Ajax en dan ga je zo in de fout. Daar snap ik nou echt helemaal niks van.

Die jongen zijn we straks dus ook voor 3 of 4 wedstrijden kwijt. Nou leuk hoor. In een paar weken tijd geven we alles uit handen en zitten een aantal spelers die het verschil moeten maken op de tribune omdat ze zich niet weten te gedragen. Dan kun je als Ten Cate wel klagen over de scheidsrechter maar ik heb liever dat hij z'n selectie een beetje in bedwang probeert te houden.

Nu staan de nr. 2 en 3 van de competitie te muiten over wie er nou het meeste nadeel van de arbitrage had en ondertussen loopt psv fluitend naar de titel. Nee, dan ben je lekker bezig. Geeft allemaal niks, het ligt toch aan de scheidsrechter. :nooo:

999

Bericht door 999 » zo dec 10, 2006 8:18 pm

Marillion schreef:Maar waarom maakt Huntelaar die overtreding? Er is al gefloten voor een vrije trap in het voordeel van Ajax en dan ga je zo in de fout. Daar snap ik nou echt helemaal niks van.

Die jongen zijn we straks dus ook voor 3 of 4 wedstrijden kwijt. Nou leuk hoor. In een paar weken tijd geven we alles uit handen en zitten een aantal spelers die het verschil moeten maken op de tribune omdat ze zich niet weten te gedragen. Dan kun je als Ten Cate wel klagen over de scheidsrechter maar ik heb liever dat hij z'n selectie een beetje in bedwang probeert te houden.

Nu staan de nr. 2 en 3 van de competitie te muiten over wie er nou het meeste nadeel van de arbitrage had en ondertussen loopt psv fluitend naar de titel. Nee, dan ben je lekker bezig. Geeft allemaal niks, het ligt toch aan de scheidsrechter. :nooo:
Huntelaar wilde de bal afschermen, ongeveer toch ..
Blij met de punten ...

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo dec 10, 2006 8:25 pm

Niet dat ik advocaat van de duivel wil spelen, maar wat had Cziommer daar te zoeken? Huntelaar wil snel de bal pakken, de spel lag al secondenlang stil, dus de enige reden die ik kan verzinnen is dat Cziommer Huntelaar wilde verhinderen snel het spel te hervatten.

Ik kan me trouwens haast niet voorstellen dat Braamhaar niets zag. Hij stond er vrijwel bovenop! Als hij wel wat gezien heeft en er geen kaart in zag, kan Huntelaar volgens mij ook niet geschorst worden.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » zo dec 10, 2006 8:28 pm

Vreemd dat ze niet die overtreding van De Cler lieten zien.

Zagen jullie trouwens die pseudo-vedette aktie van Cziommer richting Babel toen Babel gewisseld werd? :sad:

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo dec 10, 2006 8:33 pm

Bij De Mul bedoel je?
Bertje for President!

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » zo dec 10, 2006 8:36 pm

Ja.

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo dec 10, 2006 8:37 pm

Inderdaad rare gebeurtenis. Ik vroeg mij al af waarom De Mul hem geen beuk verkocht! ;)
Bertje for President!

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo dec 10, 2006 8:50 pm

thaumaturgy schreef:Vreemd dat ze niet die overtreding van De Cler lieten zien.

Zagen jullie trouwens die pseudo-vedette aktie van Cziommer richting Babel toen Babel gewisseld werd? :sad:
Nee,wat deed ie??

Plaats reactie