Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
Volgens mij is Emanuelson compleet doormidden gezaagd door Ten Cate.Thomas schreef:'Geschoffeerd' is trouwens een te groot woord voor de kritiek op Babel en Emanuelson. Rosales heeft hij al helemaal niet geschoffeerd.
Verder lijkt deze discussie me zinloos. Ten Cate heeft raar gedrag vertoond. Shit happens. Ik zie het vreselijk negatieve effect dat het heeft gehad niet echt. Laten we hopen dat het niet meer voorkomt.
En maakt het stuk ook compleet onleesbaar. Een journalist die constant flauwekul verkoopt zal op ene gegeven moment niet meer worden geloofd, terwijl een journalist die vaak dingen beweert die uitkomen ene goede naam krijgt. Zo werkt dat.Bertje schreef:Vergroot wel je geloofwaardigheid.Lucas schreef:Het lijkt me niet dat een journalist constant vertelt van wie hij zijn wijsheid heeft
I think I lost my fucking headache
-
Kan me van 3 wedstrijden herinneren dat Henk, Urby de MotM vond. Als hij een keer slecht speelt, mag dat ook gezegd worden. Maar ik begrijp dat jij de woorden lekker dik wil aanzetten.. "compleet doormidden gezaagd" :nooo:Harm schreef:Volgens mij is Emanuelson compleet doormidden gezaagd door Ten Cate.Thomas schreef:'Geschoffeerd' is trouwens een te groot woord voor de kritiek op Babel en Emanuelson. Rosales heeft hij al helemaal niet geschoffeerd.
Verder lijkt deze discussie me zinloos. Ten Cate heeft raar gedrag vertoond. Shit happens. Ik zie het vreselijk negatieve effect dat het heeft gehad niet echt. Laten we hopen dat het niet meer voorkomt.
Volgens zeggen zouden Vermaelen, Emanuelson, Sneijder en Huntelaar uit de gratie zijn bij Ten Cate. Raad eens wie ik vandaag in de basis zag...alle vier deze spelers. ;)Lucas schreef:De discussie ontstond omdat ene journalist beweerde dat er onvrede sluimert. Laten we inderdaad maar hopen dat deze journalist e.e.a. 100% uit zijn duim heeft gezogen en dat hij geen signalen heeft opgevangen die hem deze passage heeft doen schrijven.
Het stinkt aan alle kanten!
Volgen HtC zouden spelers die weg willen niet meer in aanmerking komen voor AJAX 1, raad eens wie er vandaag mocht invallen ...joey schreef:Volgens zeggen zouden Vermaelen, Emanuelson, Sneijder en Huntelaar uit de gratie zijn bij Ten Cate. Raad eens wie ik vandaag in de basis zag...alle vier deze spelers. ;)Lucas schreef:De discussie ontstond omdat ene journalist beweerde dat er onvrede sluimert. Laten we inderdaad maar hopen dat deze journalist e.e.a. 100% uit zijn duim heeft gezogen en dat hij geen signalen heeft opgevangen die hem deze passage heeft doen schrijven.
Blij met de punten ...
Ja, dat snap ik ook niet.Vertonghen zat zelfs niet op de reserve bank.Grygera ook, al is dat een geval apart, maar die laat in de pers weten dat nu de zet is aan AJAX of dat ie in januarie vertrekt.Ik lees dat als dat Grygera het liefst nu wil vertrekken.Jöhnk schreef:Ja, dat viel mij ook al op. HTC's 'beleid' is echt onnavolgbaar. Waarom niet gewoon Vertonghen in de selectie opnemen? Ajax ziet het zitten in die jongen.Voetske schreef:Volgen HtC zouden spelers die weg willen niet meer in aanmerking komen voor AJAX 1, raad eens wie er vandaag mocht invallen ...
Grygera: beslissing is aan Ajax
BRON: Eurosport
De Tsjech Grygera heeft in een interview laten weten dat het aan Ajax is of hij al in januari vertrekt naar Juventus. 'Ik weet dat Juve me nu al naar Turijn wil halen. Ik ben daar klaar voor, maar die beslissing is aan Ajax. Ik kan alleen maar toekijken en wachten op nieuws. Hoe dan ook, ik ga daar graag naar toe deze zomer. Eindelijk wordt mijn droom werkelijkheid om naar Italie te gaan en te spelen voor zo'n grote club.'
Blij met de punten ...
De discussie was of Ten Cate spelers wel of niet 'geschoffeerd' heeft. En over het suggestieve artikel over de ontevredenheid in de selectie en de 'slachtoffers' die er vandaag zouden valleen.Voetske schreef:Wat heeft dan wat Joey schrijft met deze discussie over HtC de nieuwe trainers van AJAX te maken ..Thomas schreef:Maar je reageerde op Joey met iets dat daar helemaal niets mee te maken had, Voetske.
Jij begon over Ten Cate z'n beleid (als je het dat kan noemen) met betrekking tot de spelers die weg willen.
De overeenkomst : Journalisten lullen wat af, net als HtC.Thomas schreef:De discussie was of Ten Cate spelers wel of niet 'geschoffeerd' heeft. En over het suggestieve artikel over de ontevredenheid in de selectie en de 'slachtoffers' die er vandaag zouden valleen.Voetske schreef:Wat heeft dan wat Joey schrijft met deze discussie over HtC de nieuwe trainers van AJAX te maken ..Thomas schreef:Maar je reageerde op Joey met iets dat daar helemaal niets mee te maken had, Voetske.
Jij begon over Ten Cate z'n beleid (als je het dat kan noemen) met betrekking tot de spelers die weg willen.
En nu stoppen Thomas :yes: ;)
Blij met de punten ...