Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 21, 2007 3:09 pm

Het lijkt me niet dat een journalist constant vertelt van wie hij zijn wijsheid heeft
I think I lost my fucking headache

Harm

Bericht door Harm » zo jan 21, 2007 3:11 pm

Thomas schreef:'Geschoffeerd' is trouwens een te groot woord voor de kritiek op Babel en Emanuelson. Rosales heeft hij al helemaal niet geschoffeerd.

Verder lijkt deze discussie me zinloos. Ten Cate heeft raar gedrag vertoond. Shit happens. Ik zie het vreselijk negatieve effect dat het heeft gehad niet echt. Laten we hopen dat het niet meer voorkomt.
Volgens mij is Emanuelson compleet doormidden gezaagd door Ten Cate.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 21, 2007 3:12 pm

Lucas schreef:Het lijkt me niet dat een journalist constant vertelt van wie hij zijn wijsheid heeft
Vergroot wel je geloofwaardigheid.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 21, 2007 3:12 pm

Nee hoor Harm. :eusa_liar:

Harm

Bericht door Harm » zo jan 21, 2007 3:12 pm

En verkleint de kans op nieuwe openbaringen.

Harm

Bericht door Harm » zo jan 21, 2007 3:13 pm

Lucas schreef:Nee hoor Harm. :eusa_liar:
Oja, ik ben een boertje. Ik mag zulke dingen niet zeggen. :X

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 21, 2007 3:14 pm

Bertje schreef:
Lucas schreef:Het lijkt me niet dat een journalist constant vertelt van wie hij zijn wijsheid heeft
Vergroot wel je geloofwaardigheid.
En maakt het stuk ook compleet onleesbaar. Een journalist die constant flauwekul verkoopt zal op ene gegeven moment niet meer worden geloofd, terwijl een journalist die vaak dingen beweert die uitkomen ene goede naam krijgt. Zo werkt dat.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 21, 2007 3:14 pm

Harm schreef:Volgens mij is Emanuelson compleet doormidden gezaagd door Ten Cate.
Ik kan me herinneren dat hij aangaf dat hij Maduro het liefst meteen weer wilde wisselen en dat Emanuelson en Babel ongemotiveerd hadden gespeeld in de tweede helft. Is dat wat je bedoelt?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo jan 21, 2007 3:44 pm

Harm schreef:
Thomas schreef:'Geschoffeerd' is trouwens een te groot woord voor de kritiek op Babel en Emanuelson. Rosales heeft hij al helemaal niet geschoffeerd.

Verder lijkt deze discussie me zinloos. Ten Cate heeft raar gedrag vertoond. Shit happens. Ik zie het vreselijk negatieve effect dat het heeft gehad niet echt. Laten we hopen dat het niet meer voorkomt.
Volgens mij is Emanuelson compleet doormidden gezaagd door Ten Cate.
Kan me van 3 wedstrijden herinneren dat Henk, Urby de MotM vond. Als hij een keer slecht speelt, mag dat ook gezegd worden. Maar ik begrijp dat jij de woorden lekker dik wil aanzetten.. "compleet doormidden gezaagd" :nooo:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 21, 2007 3:47 pm

Lucas schreef:De discussie ontstond omdat ene journalist beweerde dat er onvrede sluimert. Laten we inderdaad maar hopen dat deze journalist e.e.a. 100% uit zijn duim heeft gezogen en dat hij geen signalen heeft opgevangen die hem deze passage heeft doen schrijven.
Volgens zeggen zouden Vermaelen, Emanuelson, Sneijder en Huntelaar uit de gratie zijn bij Ten Cate. Raad eens wie ik vandaag in de basis zag...alle vier deze spelers. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jan 21, 2007 3:49 pm

Allemaal willen stoken: heerlijk als er onrust is bij AJAX dan hebben de heren journalisten weer wat te doen.
Maar écht weten ze het natuurlijk niet.
En idd joey: het tegendeel is mooi bewezen. :yes:

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 3:52 pm

joey schreef:
Lucas schreef:De discussie ontstond omdat ene journalist beweerde dat er onvrede sluimert. Laten we inderdaad maar hopen dat deze journalist e.e.a. 100% uit zijn duim heeft gezogen en dat hij geen signalen heeft opgevangen die hem deze passage heeft doen schrijven.
Volgens zeggen zouden Vermaelen, Emanuelson, Sneijder en Huntelaar uit de gratie zijn bij Ten Cate. Raad eens wie ik vandaag in de basis zag...alle vier deze spelers. ;)
Volgen HtC zouden spelers die weg willen niet meer in aanmerking komen voor AJAX 1, raad eens wie er vandaag mocht invallen ...
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 21, 2007 4:04 pm

Wat heeft dat met deze discussie te maken?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jan 21, 2007 4:06 pm

Niets natuurlijk.

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 4:07 pm

Thomas schreef:Wat heeft dat met deze discussie te maken?
Het gaat over HtC de nieuwe trainer van AJAX, zie Posttitel ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 4:08 pm

Neefkens schreef:Niets natuurlijk.
Alles.
Blij met de punten ...

Jesse

Bericht door Jesse » zo jan 21, 2007 4:08 pm

:D
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 21, 2007 4:08 pm

Maar je reageerde op Joey met iets dat daar helemaal niets mee te maken had, Voetske.

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 4:10 pm

Thomas schreef:Maar je reageerde op Joey met iets dat daar helemaal niets mee te maken had, Voetske.
Wat heeft dan wat Joey schrijft met deze discussie over HtC de nieuwe trainers van AJAX te maken ..
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jan 21, 2007 4:13 pm

Voetske schreef:Volgen HtC zouden spelers die weg willen niet meer in aanmerking komen voor AJAX 1, raad eens wie er vandaag mocht invallen ...
Ja, dat viel mij ook al op. HTC's 'beleid' is echt onnavolgbaar. Waarom niet gewoon Vertonghen in de selectie opnemen? Ajax ziet het zitten in die jongen.

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 4:15 pm

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:Volgen HtC zouden spelers die weg willen niet meer in aanmerking komen voor AJAX 1, raad eens wie er vandaag mocht invallen ...
Ja, dat viel mij ook al op. HTC's 'beleid' is echt onnavolgbaar. Waarom niet gewoon Vertonghen in de selectie opnemen? Ajax ziet het zitten in die jongen.
Ja, dat snap ik ook niet.Vertonghen zat zelfs niet op de reserve bank.Grygera ook, al is dat een geval apart, maar die laat in de pers weten dat nu de zet is aan AJAX of dat ie in januarie vertrekt.Ik lees dat als dat Grygera het liefst nu wil vertrekken.
Grygera: beslissing is aan Ajax

BRON: Eurosport

De Tsjech Grygera heeft in een interview laten weten dat het aan Ajax is of hij al in januari vertrekt naar Juventus. 'Ik weet dat Juve me nu al naar Turijn wil halen. Ik ben daar klaar voor, maar die beslissing is aan Ajax. Ik kan alleen maar toekijken en wachten op nieuws. Hoe dan ook, ik ga daar graag naar toe deze zomer. Eindelijk wordt mijn droom werkelijkheid om naar Italie te gaan en te spelen voor zo'n grote club.'
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 21, 2007 4:20 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:Maar je reageerde op Joey met iets dat daar helemaal niets mee te maken had, Voetske.
Wat heeft dan wat Joey schrijft met deze discussie over HtC de nieuwe trainers van AJAX te maken ..
De discussie was of Ten Cate spelers wel of niet 'geschoffeerd' heeft. En over het suggestieve artikel over de ontevredenheid in de selectie en de 'slachtoffers' die er vandaag zouden valleen.

Jij begon over Ten Cate z'n beleid (als je het dat kan noemen) met betrekking tot de spelers die weg willen.

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 4:23 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:
De discussie was of Ten Cate spelers wel of niet 'geschoffeerd' heeft. En over het suggestieve artikel over de ontevredenheid in de selectie en de 'slachtoffers' die er vandaag zouden valleen.

Jij begon over Ten Cate z'n beleid (als je het dat kan noemen) met betrekking tot de spelers die weg willen.
De overeenkomst : Journalisten lullen wat af, net als HtC.

En nu stoppen Thomas :yes: ;)
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 24, 2007 7:21 pm

Neefkens schreef: Als iemand serieus meent af te moeten leiden uit de woorden van HtC over de jeugdopleidingen dat hij ze echt wil samenvoegen, dan neem ik die vanaf nu niet meer serieus. Het idee alleen al. :rofl:
Ik neem HtC ook niet meer serieus, Neefkens! :D

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 28, 2007 10:37 pm

HtC heeft wel lef. Leo en Davids halen, dat is durven investeren in moeilijke jongens.

Ben benieuwd! In principe mag ik dat wel.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie