PSV deel 2
Van mij mag hij naar Madrid. Dikke Theo kan er zo mee. ;)Raul Gonzalez Blanco schreef:In Theo Janssen heb ik nooit meer gezien dan mister Vitesse maar vooruit, zovaak zie ik hem niet aan het werk. Ik vind het wel weer veelzeggend dat koeman blijkbaar niet verder komt dan de spelers met wie hij ooit gewerkt heeft. Je gaat je afvragen hoe dat moet als hij ooit bij Barça aan de slag moet.
Je hoeft ons niet uit te leggen hoe Koeman zulke dingen aanpakt hoor. ;)generaal schreef:Koeman gaat de boel vakkundig van binnenuit slopen als Lazovic, Janssen en Zenden komen :sad: .
Nu PSV toch nog de titel gaat pakken, zal Jim over 2 weken wel uit komen leggen wat een briljante strategie Koeman heeft toegepast de afgelopen maanden.
Koe wil dus Schaars, Zenden, Van Bronckhorst en/of Engelaar. (Studio Voetbal). Toen hem werd gevraagd of hij Schaars misschien wilde halen omdat Schaars het niet naar zijn zin had bij AZ, zei hij met een lachje dat hij daar niets van af wist. Schaars heeft PSV gebeld, Scheringa! :drecul2:
Koe denkt dat Cocu stopt.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Vergeet az niet; voor Heerenveen maakt het niet uit: nederlaag of gelijkspel, alleen een overwinning is goed, m.a.w. ruimte voor az?generaal schreef:Dat moet nog blijken. Als PSV ook maar in Utrecht gelijk speelt, dan wordt Ajax kampioen: Zo simpel is het :sad: .
Leuk rijtje: kromkamp, da costa, salcido, sun, een Tunesiër, alcides, mendes, kluivert, tardelli, reis, een Braziliaanse rechtsback, dat zijn er al elf, nu weer drie/vier/vijf spelers erbij?Koe wil dus Schaars, Zenden, Van Bronckhorst en/of Engelaar. (Studio Voetbal). Toen hem werd gevraagd of hij Schaars misschien wilde halen omdat Schaars het niet naar zijn zin had bij AZ, zei hij met een lachje dat hij daar niets van af wist. Schaars heeft PSV gebeld, Scheringa!
Kan een of andere imitator niet az en psv bellen, namens ... vul maar in
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Zullen ze ook niet doen, maar er zijn dit seizoen negen spelers gehaald en ik hoor de hele week niets anders dan geklaag over de smalle selectie.joey schreef:Ik neem niet aan dat ze Kluivert houden. Dan zijn ze gek geworden in Eindhoven. :aai:
Voor volgend seizoen zijn er al weer twee Brazilianen vastgelegd, er zullen nog veel spelers volgen.
-
- AT Toto winner 15/16
Ken jij psv-supporters die zich zorgen maken over het spel, de jeugdopleiding als ze "op welke manier dan ook' maar kampioen worden? Ik ken ze niet.joey schreef:Je lijkt Koe wel. De tweede helft van het seizoen is een drama. Het voetbal lijkt he-le-maal nergens op. Ik denk dat de PSV-supporters dit niet graag nog een keer willen meemaken.
De ploeg die de meeste punten heeft gehaald is terecht kampioen.
Koeman had het trouwens niet moeilijk gisteravond, ze waren erg aardig voor hem.
Borst was erg positief over de nieuwste aanwinsten van Ajax: Van der Zee, Koster en Olde Riekerink.
Koeman had het trouwens niet moeilijk gisteravond, ze waren erg aardig voor hem.
Borst was erg positief over de nieuwste aanwinsten van Ajax: Van der Zee, Koster en Olde Riekerink.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Welke prestaties? PSV had in de eerste seizoenshelft vaak geluk (leefde boven zijn stand, zei Koe) en presteerde in de tweede seizoenshelft als een middenmoter. Zoals Davids laatst zei: Ajax had allang niet meer naar PSV moeten hoeven kijken.
@Duke: eigenaardig is dat, hè? Koe ligt zwaar onder vuur, maar bij SV zijn ze poeslief tegen hem. Vergelijk dat eens met hoe HtC laatst werd behandeld.... :X
@Duke: eigenaardig is dat, hè? Koe ligt zwaar onder vuur, maar bij SV zijn ze poeslief tegen hem. Vergelijk dat eens met hoe HtC laatst werd behandeld.... :X
Het stinkt aan alle kanten!
Nee, hoor. Heerenveen heeft juist heel veel aan een gelijkspel. Ze moeten op de laatste dag namelijk nog in eigen huis tegen Feyenoord. Ik denk dat ze makkelijker uit tegen AZ de boel dichtgooien en gelijkspelen en thuis van Feyenoord winnen dan andersom.Demosthenes schreef:Vergeet az niet; voor Heerenveen maakt het niet uit: nederlaag of gelijkspel, alleen een overwinning is goed, m.a.w. ruimte voor az?
Volgens mij is pr juist zijn enige sterke kant.generaal schreef:Hij is m.i. ongeschikt als trainer. Los daarvan is ie erg arrogant, dom en weet hij niet om te gaan met de pers.joey schreef:Een hekel? Je vindt hem niet aardig of je vindt hem niet goed?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Heerenveen speelt nog thuis tegen Feyenoord de laatste wedstrijd. Die zullen dus perse niet willen verliezen tegen AZ (en zeker niet voluit voor de winst gaan denk ik). Ik verwacht een klein kansje voor puntverlies.Demosthenes schreef:Vergeet az niet; voor Heerenveen maakt het niet uit: nederlaag of gelijkspel, alleen een overwinning is goed, m.a.w. ruimte voor az?generaal schreef:Dat moet nog blijken. Als PSV ook maar in Utrecht gelijk speelt, dan wordt Ajax kampioen: Zo simpel is het :sad: .
PSV gaat het moeilijk krijgen tegen Utrecht en Vitesse maar ik ben bang dat ze het net gaan halen :sad:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"