Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- gertjuh410
Wat een humor Thomas, ga jij vooral door met je scoutingboekje..:S
Ik noem hier iets wat gewoon mogelijk is, ik vraag er dus niet om of jij dit afkraakt.
Als jij wil beweren dat Boulahrouz niet als noodoplossing in de spits kan spelen, kom dan met argumenten jochie.. Op deze manier je punt proberen te maken is btje kinderachtig..
Sorry maar ik lees zo ongeveer ALLE posts hier(met plezier) en de zeldzame keren dat ik zelf wat post komt meneer Thomas het afkraken..
Dit moest er ff uit(A) Fijne avond;-)
Ik noem hier iets wat gewoon mogelijk is, ik vraag er dus niet om of jij dit afkraakt.
Als jij wil beweren dat Boulahrouz niet als noodoplossing in de spits kan spelen, kom dan met argumenten jochie.. Op deze manier je punt proberen te maken is btje kinderachtig..
Sorry maar ik lees zo ongeveer ALLE posts hier(met plezier) en de zeldzame keren dat ik zelf wat post komt meneer Thomas het afkraken..
Dit moest er ff uit(A) Fijne avond;-)
Rustig aan, Gertjuh.
Het was niet alleen richting jou bedoelt. En ik heb al helemaal niet het gevoel dat ik jou op loop te zoeken, of iets dergelijks. Ik vind in z'n algemeenheid gewoon dat men wel veel verwacht van een eventuele transfer van Boulahrouz. Prima mandekker en een keiharde speler, maar in mijn ogen een tikkeltje overschat en zeker geen wereldtopper. Boulahrouz is als verdediger al technisch onder de maat, laat staan als aanvaller. Hij zou niet als aanspeelpunt kunnen fungeren, kan heel weinig met de bal aan de voet en zorgt bij standaardsituaties nooit voor gevaar. Ik zou niet weten hoe je er op komt dat Boulahrouz een goede stormram zou kunnen zijn.

Het was niet alleen richting jou bedoelt. En ik heb al helemaal niet het gevoel dat ik jou op loop te zoeken, of iets dergelijks. Ik vind in z'n algemeenheid gewoon dat men wel veel verwacht van een eventuele transfer van Boulahrouz. Prima mandekker en een keiharde speler, maar in mijn ogen een tikkeltje overschat en zeker geen wereldtopper. Boulahrouz is als verdediger al technisch onder de maat, laat staan als aanvaller. Hij zou niet als aanspeelpunt kunnen fungeren, kan heel weinig met de bal aan de voet en zorgt bij standaardsituaties nooit voor gevaar. Ik zou niet weten hoe je er op komt dat Boulahrouz een goede stormram zou kunnen zijn.
Tegenover de Portugese krant Record heeft de nieuwe Ajax scout Hans van der Zee laten weten lovende rapporten te hebben gemaakt van het Portugese tweetal Pelé en Tiago Gomes tijdens het landentoernooi in Toulon. Van der Zee liet weten verbaasd te zijn dat Benfica Tiago Gomes laat gaan. Indien de leiding van Ajax de rapporten bevalt, zou Tago Gomes mogelijk op stage kunnen komen. Het meest gecharmeerd was hij echter van Pelé van Guimarães. 'In zijn geval zouden we met de zaakwaarnemer en de club moeten spreken' aldus Van der Zee. 

- Ajaciedjuh
Bij onbetrouwbaar transfernieuws wordt er ook al over geschreven, voor mij is er geen verschil meer tussen beide rubrieken; dat kan toch net de opzet zijn.Toppie schreef:Tegenover de Portugese krant Record heeft de nieuwe Ajax scout Hans van der Zee laten weten lovende rapporten te hebben gemaakt van het Portugese tweetal Pelé en Tiago Gomes tijdens het landentoernooi in Toulon. Van der Zee liet weten verbaasd te zijn dat Benfica Tiago Gomes laat gaan. Indien de leiding van Ajax de rapporten bevalt, zou Tago Gomes mogelijk op stage kunnen komen. Het meest gecharmeerd was hij echter van Pelé van Guimarães. 'In zijn geval zouden we met de zaakwaarnemer en de club moeten spreken' aldus Van der Zee.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
http://www.record.pt/noticia.asp?id=747731&idCanal=488Demosthenes schreef:Bij onbetrouwbaar transfernieuws wordt er ook al over geschreven, voor mij is er geen verschil meer tussen beide rubrieken; dat kan toch net de opzet zijn.Toppie schreef:Tegenover de Portugese krant Record heeft de nieuwe Ajax scout Hans van der Zee laten weten lovende rapporten te hebben gemaakt van het Portugese tweetal Pelé en Tiago Gomes tijdens het landentoernooi in Toulon. Van der Zee liet weten verbaasd te zijn dat Benfica Tiago Gomes laat gaan. Indien de leiding van Ajax de rapporten bevalt, zou Tago Gomes mogelijk op stage kunnen komen. Het meest gecharmeerd was hij echter van Pelé van Guimarães. 'In zijn geval zouden we met de zaakwaarnemer en de club moeten spreken' aldus Van der Zee.
Nouja, direct ontslagen.. Hij is vanaf toen per direct tot en met 1 juli met vakantie gestuurd door PSV.Robbins schreef:Hij is direct ontslagen door PSV, toen bekend werd dat hij naar AJAX zou gaan.

Laatst gewijzigd door Daniel op za jun 09, 2007 3:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog even terugkomen op de broertjes Laudrup.
Hij heeft het eerst over Andreas:
Hij heeft het eerst over Andreas:
Een vertaling onder voorbehoud: Andreas is pas zestien, die blijft lekker bij zijn familie. Michael heeft met Begiristain gesproken over de mogelijkheid dat Mads een toernooi speelde met de jeugd van Barcelona in Zwitserland, zodat hij een andere omgeving kon leren kennen, net zoals hij dat gedaan heeft bij Ajax. Hij was niet op proef of zo.Nada, exageraciones. Pasó que un día hablé con Txiki Begiristain para ver si podía incluirlo en un equipo azulgrana juvenil que iba a disputar un torneo en Suiza. Para que viviera una experiencia como la que vivió en el Ajax durante una semana. No fue ni a pasar una prueba, sólo a conocer un nuevo ambiente. Finalmente se escribieron cosas inexactas. Con 16 años, a mi hijo no lo mando solo al extranjero. A esa edad tiene que estar en casa, con nosotros. Otra cosa es que yo me vaya a trabajar fuera; entonces, él y Rebeca, mi hija, nos acompañarán.
Mads zit gewoon bij Kopenhagen, hij heeft daar zijn leven.Mads, el mayor, se quedaría en Dinamarca pues cumplió ya los 18, está en la plantilla del Copenhague, el campeón de Liga, tiene su vida ahí.
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
vi.nlVVV-Venlo geeft Ajacied Timisela nieuwe kans
12/6/2007 21:35
VVV-Venlo kan de komende twee jaar beschikken over Michael Timisela. De 21-jarige rechtsback komt over van Ajax, waar hij uit beeld was geraakt.
Timisela speelde vorig seizoen vier Eredivisie-duels voor de Amsterdammers, waarin hij één keer wist te scoren. Onder coach Henk ten Cate kwam hij er niet meer aan te pas.
VVV denkt komend seizoen in de Eredivisie wel beter te worden met Timisela. De Limburgers willen zich zien te handhaven met jonge en gretige spelers om uit te groeien tot een stabiele eredivisionist.
'Ik vind mezelf een vrij goede verdediger met een aardige opbouw', vertelt de jeugd-international in de nieuwe Voetbal International. 'Maar het mag duidelijk zijn dat het afgelopen seizoen niet goed is verlopen.'
-
- AT Toto winner 15/16
Inderdaad, het lijkt er op dat Ajax eerst de verkopen wil afhandelen. Wellicht om te zien wat er uiteindelijk precies in het potje zit waarmee wij vervolgens aan de slag kunnen. Nu maar hopen dat we niet geconfronteerd worden met last minute transfers. Als Sneijder bijvoorbeeld op het laatste moment alsnog vertrekt krijgen we weer perikelen zoals met de transfer van Zlatan. Wel euro's in de hand maar geen tijd meer om hiermee een geschikte vervanger te halen.
Ik ben in ieder geval erg benieuwd. We zullen onze selectie toch echt nog moeten versterken. Maar goed, er is nog tijd genoeg....
Ik ben in ieder geval erg benieuwd. We zullen onze selectie toch echt nog moeten versterken. Maar goed, er is nog tijd genoeg....
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
HMM het is vandaag al weer 13 juni en op 5 juli is de eerste training alweer geplandMarillion schreef:

met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg..