Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

gertjuh410

Bericht door gertjuh410 » vr jun 08, 2007 8:06 pm

Wat een humor Thomas, ga jij vooral door met je scoutingboekje..:S
Ik noem hier iets wat gewoon mogelijk is, ik vraag er dus niet om of jij dit afkraakt.
Als jij wil beweren dat Boulahrouz niet als noodoplossing in de spits kan spelen, kom dan met argumenten jochie.. Op deze manier je punt proberen te maken is btje kinderachtig..

Sorry maar ik lees zo ongeveer ALLE posts hier(met plezier) en de zeldzame keren dat ik zelf wat post komt meneer Thomas het afkraken..
Dit moest er ff uit(A) Fijne avond;-)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 08, 2007 9:13 pm

Rustig aan, Gertjuh. :aai.gif:

Het was niet alleen richting jou bedoelt. En ik heb al helemaal niet het gevoel dat ik jou op loop te zoeken, of iets dergelijks. Ik vind in z'n algemeenheid gewoon dat men wel veel verwacht van een eventuele transfer van Boulahrouz. Prima mandekker en een keiharde speler, maar in mijn ogen een tikkeltje overschat en zeker geen wereldtopper. Boulahrouz is als verdediger al technisch onder de maat, laat staan als aanvaller. Hij zou niet als aanspeelpunt kunnen fungeren, kan heel weinig met de bal aan de voet en zorgt bij standaardsituaties nooit voor gevaar. Ik zou niet weten hoe je er op komt dat Boulahrouz een goede stormram zou kunnen zijn.

Toppie

Bericht door Toppie » za jun 09, 2007 10:07 am

Tegenover de Portugese krant Record heeft de nieuwe Ajax scout Hans van der Zee laten weten lovende rapporten te hebben gemaakt van het Portugese tweetal Pelé en Tiago Gomes tijdens het landentoernooi in Toulon. Van der Zee liet weten verbaasd te zijn dat Benfica Tiago Gomes laat gaan. Indien de leiding van Ajax de rapporten bevalt, zou Tago Gomes mogelijk op stage kunnen komen. Het meest gecharmeerd was hij echter van Pelé van Guimarães. 'In zijn geval zouden we met de zaakwaarnemer en de club moeten spreken' aldus Van der Zee. :ajaxscarf.gif:

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » za jun 09, 2007 10:35 am

Omg, al kan hij niet voetballen, een speler met de naam Pele in de selectie is nooit verkeerd :ajaxscarf.gif:
Pompiedom

LucaS

Bericht door LucaS » za jun 09, 2007 10:37 am

Jordi Cruyff ook maar kopen dan?
I think I lost my fucking headache

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jun 09, 2007 10:38 am

LucaS schreef:Jordi Cruyff ook maar kopen dan?
Dan hebben we er weer een verdediger bij (speelt tegenwoordig laatste man !?) :hypocrite.gif:

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » za jun 09, 2007 10:38 am

Jordi Cruyff ook maar kopen dan?

Waarom niet? de koffie bij Ajax is niet te drinken, dus we hebben een nieuw hoofd koffie-zetten nodig :ajaxsmiley.gif:
Pompiedom

Aristides

Bericht door Aristides » za jun 09, 2007 1:18 pm

Toppie schreef:Tegenover de Portugese krant Record heeft de nieuwe Ajax scout Hans van der Zee laten weten lovende rapporten te hebben gemaakt van het Portugese tweetal Pelé en Tiago Gomes tijdens het landentoernooi in Toulon. Van der Zee liet weten verbaasd te zijn dat Benfica Tiago Gomes laat gaan. Indien de leiding van Ajax de rapporten bevalt, zou Tago Gomes mogelijk op stage kunnen komen. Het meest gecharmeerd was hij echter van Pelé van Guimarães. 'In zijn geval zouden we met de zaakwaarnemer en de club moeten spreken' aldus Van der Zee. :ajaxscarf.gif:
Bij onbetrouwbaar transfernieuws wordt er ook al over geschreven, voor mij is er geen verschil meer tussen beide rubrieken; dat kan toch net de opzet zijn.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za jun 09, 2007 1:35 pm

Inderdaad, dit topic is bedoeld voor betrouwbaar nieuws, dus uit een betrouwbare bron. Onduidelijke buitenlandse sites of kranten zijn dat over het algemeen niet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Toppie

Bericht door Toppie » za jun 09, 2007 2:27 pm

Demosthenes schreef:
Toppie schreef:Tegenover de Portugese krant Record heeft de nieuwe Ajax scout Hans van der Zee laten weten lovende rapporten te hebben gemaakt van het Portugese tweetal Pelé en Tiago Gomes tijdens het landentoernooi in Toulon. Van der Zee liet weten verbaasd te zijn dat Benfica Tiago Gomes laat gaan. Indien de leiding van Ajax de rapporten bevalt, zou Tago Gomes mogelijk op stage kunnen komen. Het meest gecharmeerd was hij echter van Pelé van Guimarães. 'In zijn geval zouden we met de zaakwaarnemer en de club moeten spreken' aldus Van der Zee. :ajaxscarf.gif:
Bij onbetrouwbaar transfernieuws wordt er ook al over geschreven, voor mij is er geen verschil meer tussen beide rubrieken; dat kan toch net de opzet zijn.
http://www.record.pt/noticia.asp?id=747731&idCanal=488

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 09, 2007 2:39 pm

Interessant trouwens dat VDZ wordt gezien als scout van Ajax. Hij staat toch tot 1 juli bij PSV onder contract?
Het stinkt aan alle kanten!

Robbins

Bericht door Robbins » za jun 09, 2007 2:49 pm

Hij is direct ontslagen door PSV, toen bekend werd dat hij naar AJAX zou gaan.

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 09, 2007 3:19 pm

Robbins schreef:Hij is direct ontslagen door PSV, toen bekend werd dat hij naar AJAX zou gaan.
Nouja, direct ontslagen.. Hij is vanaf toen per direct tot en met 1 juli met vakantie gestuurd door PSV. :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door Daniel op za jun 09, 2007 3:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Robbins

Bericht door Robbins » za jun 09, 2007 3:20 pm

Hij had net nog tijd genoeg om de laatste DVD te branden. :drecul.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 09, 2007 3:43 pm

Volgens de VI liep hij in Toulon rond met visitekaartjes van PSV, omdat 'zijn nieuwe nog niet gedrukt waren'. Hopelijk vergeet hij niet de naam PSV door te strepen. :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 10, 2007 9:51 am

Nog even terugkomen op de broertjes Laudrup.

Hij heeft het eerst over Andreas:

Nada, exageraciones. Pasó que un día hablé con Txiki Begiristain para ver si podía incluirlo en un equipo azulgrana juvenil que iba a disputar un torneo en Suiza. Para que viviera una experiencia como la que vivió en el Ajax durante una semana. No fue ni a pasar una prueba, sólo a conocer un nuevo ambiente. Finalmente se escribieron cosas inexactas. Con 16 años, a mi hijo no lo mando solo al extranjero. A esa edad tiene que estar en casa, con nosotros. Otra cosa es que yo me vaya a trabajar fuera; entonces, él y Rebeca, mi hija, nos acompañarán.
Een vertaling onder voorbehoud: Andreas is pas zestien, die blijft lekker bij zijn familie. Michael heeft met Begiristain gesproken over de mogelijkheid dat Mads een toernooi speelde met de jeugd van Barcelona in Zwitserland, zodat hij een andere omgeving kon leren kennen, net zoals hij dat gedaan heeft bij Ajax. Hij was niet op proef of zo.
Mads, el mayor, se quedaría en Dinamarca pues cumplió ya los 18, está en la plantilla del Copenhague, el campeón de Liga, tiene su vida ahí.
Mads zit gewoon bij Kopenhagen, hij heeft daar zijn leven.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo jun 10, 2007 11:05 am

Wie is "hij". joey?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Robbins

Bericht door Robbins » zo jun 10, 2007 11:11 am

Mads Laudrup, het zoontje van.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo jun 10, 2007 11:13 am

:biggthumpup.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 10:08 pm

VVV-Venlo geeft Ajacied Timisela nieuwe kans

12/6/2007 21:35

VVV-Venlo kan de komende twee jaar beschikken over Michael Timisela. De 21-jarige rechtsback komt over van Ajax, waar hij uit beeld was geraakt.

Timisela speelde vorig seizoen vier Eredivisie-duels voor de Amsterdammers, waarin hij één keer wist te scoren. Onder coach Henk ten Cate kwam hij er niet meer aan te pas.

VVV denkt komend seizoen in de Eredivisie wel beter te worden met Timisela. De Limburgers willen zich zien te handhaven met jonge en gretige spelers om uit te groeien tot een stabiele eredivisionist.

'Ik vind mezelf een vrij goede verdediger met een aardige opbouw', vertelt de jeugd-international in de nieuwe Voetbal International. 'Maar het mag duidelijk zijn dat het afgelopen seizoen niet goed is verlopen.'
vi.nl

Daniel

Bericht door Daniel » di jun 12, 2007 10:41 pm

Leuk voor hem! Komt hij veel aan spelen toe!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jun 12, 2007 10:47 pm

Vol verwachting bekijk ik deze topic steeds maar nu gaat het weer over VVV, wat gebeurd er toch weinig bij AJAX wat betreft nieuwe spelers.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jun 12, 2007 10:53 pm

Inderdaad, het lijkt er op dat Ajax eerst de verkopen wil afhandelen. Wellicht om te zien wat er uiteindelijk precies in het potje zit waarmee wij vervolgens aan de slag kunnen. Nu maar hopen dat we niet geconfronteerd worden met last minute transfers. Als Sneijder bijvoorbeeld op het laatste moment alsnog vertrekt krijgen we weer perikelen zoals met de transfer van Zlatan. Wel euro's in de hand maar geen tijd meer om hiermee een geschikte vervanger te halen.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd. We zullen onze selectie toch echt nog moeten versterken. Maar goed, er is nog tijd genoeg....
Nil volentibus arduum

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo jun 13, 2007 8:08 am

Marillion schreef:
Ik ben in ieder geval erg benieuwd. We zullen onze selectie toch echt nog moeten versterken. Maar goed, er is nog tijd genoeg....
HMM het is vandaag al weer 13 juni en op 5 juli is de eerste training alweer gepland :blush.gif: Zou ik toch graag een selectie zien die compleet is. Anders moet je evt. nieuwe aankopen weer apart laten trainen en laten wennen en weet ik veel wat voor gezeik nog meer.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

Robbins

Bericht door Robbins » wo jun 13, 2007 8:17 am

Als wij de selectie bij elkaar kunnnen houden aangevuld met Vertonghen, Kennedy en Delorge zijn we spekkoper. En als er nog vertrekken, dan is de schaduwlijst er nog.

Gesloten