Wesley heeft gezegd nog een jaar te blijven, dus als Ajax Real uitkleedt, zegt wesley gewoon 'Nee'.

Moderator: mods
Eens, al die heisa rond van Geel zijn overstap.Tot nu toe valt het vies tegen.Ik had echt verwacht dat in het 2e jaar, met HtC aan het roer, er een redelijke doorstart gemaakt zou worden.Afijn, we hebben nog een paar weken zullen we maar zeggen ..LucaS schreef:Ik ben vooralsnog niet echt onder de indruk. De geweldige aankopen van van Geel had ik ook kunnen verzinnen. Stam Huntelaar en davids vind ik nu niet iets om jezelf voor op de borst te kloppen. Ik moet onze 'Schaarsen' en 'Martensen' en dergelijke nog ontdekken
Dat laatste heb ik ook altijd begrepen, ook dat Lobont op dat moment al in beeld was bij Vitesse.LucaS schreef:Onder verantwoordelijkheid van Blind. Toch grappig dat Blind altijd genoemd wordt als het over miskopen gaat, en de enkele kanjer aan de scouting wordt toegeschreven.
Overigens had Ajax Chivu niet zomaar gevonden, op het moment dat Chivu naar Ajax ging, was hij (zo goed als) rond met Vitesse
Het transferbeleid valt mij ook tegen. Van Geel gaat volgens mij uit van de gedachte dat Ajax z'n eigen grote talenten opleidt en alleen directe versterkingen nodig heeft. Dat waren Davids, Stam en Gabri natuurlijk wel. Daarnaast denk ik dat die spelers wel wat overtuigende woorden nodig hebben gehad van Van Geel en/of Ten Cate.LucaS schreef:Ik ben vooralsnog niet echt onder de indruk. De geweldige aankopen van van Geel had ik ook kunnen verzinnen. Stam Huntelaar en davids vind ik nu niet iets om jezelf voor op de borst te kloppen. Ik moet onze 'Schaarsen' en 'Martensen' en dergelijke nog ontdekken
Was Chivu niet door Chovanec aangeboden?LucaS schreef:Onder verantwoordelijkheid van Blind. Toch grappig dat Blind altijd genoemd wordt als het over miskopen gaat, en de enkele kanjer aan de scouting wordt toegeschreven.
Overigens had Ajax Chivu niet zomaar gevonden, op het moment dat Chivu naar Ajax ging, was hij (zo goed als) rond met Vitesse
Toch een of andere Becali?Harm schreef:Was Chivu niet door Chovanec aangeboden?LucaS schreef:Onder verantwoordelijkheid van Blind. Toch grappig dat Blind altijd genoemd wordt als het over miskopen gaat, en de enkele kanjer aan de scouting wordt toegeschreven.
Becali is de zaakwaarnemer van Chivu. Geen idee of die hem aangeboden heeft.Demosthenes schreef:Toch een of andere Becali?
Lijkt me niet, want Chovanec is een Tsjech en Dubovsky was een Slowaak.Chovanec was degene die Dubovsky o.i.d (Slowaak die naar Spanje ging en een paar jaar geleden is verongelukt) aanbood???????????
Hmm, toch opvallend. Wat is hem in godsnaam beloofd om te blijven?!Sneijder liever bij Ajax
www.voetbalonline.nl, 8 augustus 2007 11:38 -
Volgens berichten loopt, in navolging van Michael Ballack, ook Wesley Sneijder niet over van enthousiasme Ajax eventueel te verruilen voor Real Madrid. De Utrechter in Amsterdamse dienst prefereert liever nog één seizoen onder Ten Cate te werken bij Ajax , dan de overstap te maken naar de Primera Division. Een reactie overigens die de Spaanse kampioen ook kreeg van Samir Nasri. Ook hij blijft nog liever één seizoen bij zijn club Olympique Marseille in de Ligue 1.