Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 07, 2007 11:49 am

Ik reageerde op Wie kent cees, die zich zorgen maakte over de vele spelers die de komende anderhalf jaar vertrekken en de toekomst somber ziet. Ik heb begrepen dat van geel de topper is op zijn gebied, en wilde Cees met die wetenschap geruststellen.

Wesley heeft gezegd nog een jaar te blijven, dus als Ajax Real uitkleedt, zegt wesley gewoon 'Nee'. :1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » di aug 07, 2007 11:50 am

Ik maak er op uit dat jij niet zoveel op hebt met de " kwaliteiten van van Geel " op zijn gebied ?.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 07, 2007 11:53 am

Ik ben vooralsnog niet echt onder de indruk. De geweldige aankopen van van Geel had ik ook kunnen verzinnen. Stam Huntelaar en davids vind ik nu niet iets om jezelf voor op de borst te kloppen. Ik moet onze 'Schaarsen' en 'Martensen' en dergelijke nog ontdekken

Mano

Bericht door Mano » di aug 07, 2007 12:15 pm

nee, mee eens, redelijke veilige keuzes. (dat is op zich natuurlijk ook verstandig)
maar zo nu en dan een 'ontdekking' er tussen kan geen kwaad.

deed Don Leo het op gebied van 'ontdekkingen' het beter...
Zlatan, Mido, Chivu, maxwell
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di aug 07, 2007 12:23 pm

Mano schreef:nee, mee eens, redelijke veilige keuzes. (dat is op zich natuurlijk ook verstandig)
maar zo nu en dan een 'ontdekking' er tussen kan geen kwaad.

deed Don Leo het op gebied van 'ontdekkingen' het beter...
Zlatan, Mido, Chivu, maxwell
Chivu?

999

Bericht door 999 » di aug 07, 2007 12:27 pm

LucaS schreef:Ik ben vooralsnog niet echt onder de indruk. De geweldige aankopen van van Geel had ik ook kunnen verzinnen. Stam Huntelaar en davids vind ik nu niet iets om jezelf voor op de borst te kloppen. Ik moet onze 'Schaarsen' en 'Martensen' en dergelijke nog ontdekken
Eens, al die heisa rond van Geel zijn overstap.Tot nu toe valt het vies tegen.Ik had echt verwacht dat in het 2e jaar, met HtC aan het roer, er een redelijke doorstart gemaakt zou worden.Afijn, we hebben nog een paar weken zullen we maar zeggen ..
Blij met de punten ...

Mano

Bericht door Mano » di aug 07, 2007 12:28 pm

kwam die niet uit de koker van Leo??? (was een gokje, toch maar tussen gezet) :headbang.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 07, 2007 12:28 pm

Blind

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di aug 07, 2007 12:33 pm

Mano schreef:kwam die niet uit de koker van Leo??? (was een gokje, toch maar tussen gezet) :headbang.gif:
Nope, Chivu werd aangeboden aan Ajax. Dat Ajax toehapte was wel goed en toen was Blind inderdaad TD. Chivu debuteerde nog onder Wouters toch?

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 07, 2007 12:34 pm

Tonnie Pronk was helemaal gek van Chivu. Die vertelde aan wie het maar horen werd dat heel Europa op zoek was naar een goede linksback en dat Ajax er zomaar een had gevonden. Chivu is via de scouting gekomen.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 07, 2007 12:37 pm

Onder verantwoordelijkheid van Blind. Toch grappig dat Blind altijd genoemd wordt als het over miskopen gaat, en de enkele kanjer aan de scouting wordt toegeschreven.

Overigens had Ajax Chivu niet zomaar gevonden, op het moment dat Chivu naar Ajax ging, was hij (zo goed als) rond met Vitesse

Aristides

Bericht door Aristides » di aug 07, 2007 12:56 pm

LucaS schreef:Onder verantwoordelijkheid van Blind. Toch grappig dat Blind altijd genoemd wordt als het over miskopen gaat, en de enkele kanjer aan de scouting wordt toegeschreven.

Overigens had Ajax Chivu niet zomaar gevonden, op het moment dat Chivu naar Ajax ging, was hij (zo goed als) rond met Vitesse
Dat laatste heb ik ook altijd begrepen, ook dat Lobont op dat moment al in beeld was bij Vitesse.

Wat Pronk van hem vond is mij niet bekend.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 07, 2007 1:51 pm

LucaS schreef:Ik ben vooralsnog niet echt onder de indruk. De geweldige aankopen van van Geel had ik ook kunnen verzinnen. Stam Huntelaar en davids vind ik nu niet iets om jezelf voor op de borst te kloppen. Ik moet onze 'Schaarsen' en 'Martensen' en dergelijke nog ontdekken
Het transferbeleid valt mij ook tegen. Van Geel gaat volgens mij uit van de gedachte dat Ajax z'n eigen grote talenten opleidt en alleen directe versterkingen nodig heeft. Dat waren Davids, Stam en Gabri natuurlijk wel. Daarnaast denk ik dat die spelers wel wat overtuigende woorden nodig hebben gehad van Van Geel en/of Ten Cate.

Harm

Bericht door Harm » di aug 07, 2007 2:08 pm

LucaS schreef:Onder verantwoordelijkheid van Blind. Toch grappig dat Blind altijd genoemd wordt als het over miskopen gaat, en de enkele kanjer aan de scouting wordt toegeschreven.

Was Chivu niet door Chovanec aangeboden?

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 07, 2007 2:08 pm

Ik dacht het wel ja

Aristides

Bericht door Aristides » di aug 07, 2007 2:54 pm

Harm schreef:

Was Chivu niet door Chovanec aangeboden?
Toch een of andere Becali?

Chovanec was degene die Dubovsky o.i.d (Slowaak die naar Spanje ging en een paar jaar geleden is verongelukt) aanbood???????????
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

jabu

Bericht door jabu » wo aug 08, 2007 10:55 am

Sneijder naar AEK, Vitesse, Roda JC, NAC, Lierse, Dortmund, Aachen of Sochaux?

Afbeelding

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 08, 2007 10:58 am

Demosthenes schreef:Toch een of andere Becali?
Becali is de zaakwaarnemer van Chivu. Geen idee of die hem aangeboden heeft.
Wat Chivu betreft, een blinde kan zien dat die jongen goed kan voetballen. Valt dus weinig aan te ontdekken, maar je moet hem wel kennen en kunnen halen.
Chovanec was degene die Dubovsky o.i.d (Slowaak die naar Spanje ging en een paar jaar geleden is verongelukt) aanbood???????????
Lijkt me niet, want Chovanec is een Tsjech en Dubovsky was een Slowaak.

jabu

Bericht door jabu » wo aug 08, 2007 11:04 am

joey schreef:
Lijkt me niet, want Chovanec is een Tsjech en Dubovsky was een Slowaak.
Nog niet zo lang geleden was dat één land! :pulp.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 08, 2007 11:16 am

Weet ik, maar Chovanec is sterk gelieerd aan Sparta Praag. Hij is trouwens nooit spelersmakelaar geweest. Wel trainer.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 08, 2007 11:18 am

Over zaakwaarnemers gesproken: zou het blijven van Sneijder iets te maken hebben met het aantrekken van Rommedahl? Of is dat te vergezocht?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 08, 2007 11:19 am

Zit Rommedahl ook bij Essel?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 08, 2007 11:27 am

Hmm, ik zie hem er niet meer tussen staan. Zou toch zweren dat hij er zat.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo aug 08, 2007 11:36 am

Sneijder liever bij Ajax

www.voetbalonline.nl, 8 augustus 2007 11:38 -

Volgens berichten loopt, in navolging van Michael Ballack, ook Wesley Sneijder niet over van enthousiasme Ajax eventueel te verruilen voor Real Madrid. De Utrechter in Amsterdamse dienst prefereert liever nog één seizoen onder Ten Cate te werken bij Ajax , dan de overstap te maken naar de Primera Division. Een reactie overigens die de Spaanse kampioen ook kreeg van Samir Nasri. Ook hij blijft nog liever één seizoen bij zijn club Olympique Marseille in de Ligue 1.
Hmm, toch opvallend. Wat is hem in godsnaam beloofd om te blijven?!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo aug 08, 2007 11:49 am

Tja, als dit waar is dan is dat destijds wel een heel goed gesprek geweest. Eerst absoluut naar Valencia willen vertrekken terwijl de trainer het niet in je ziet zitten en nu niet naar Madrid willen omdat het beter is nog een jaar bij Ajax te blijven?

Ik vind het prima hoor. Maar ik snap er niks van.....
Nil volentibus arduum

Plaats reactie