Jurgen Colin

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey »

Zou dat er achter zitten? MVG ergerde zich aan de kritiek op 'zijn' dure aankoop Ogararu, dus heeft hij een nog slechtere speler gehaald zodat we blij zijn met Oga... :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Arthur

Bericht door Arthur »

'Helaas' wordt dat plan gedwarsboomd door Van der Wiel, want die is beter dan Oga en Colin bij elkaar ;)
Zuidema

Bericht door Zuidema »

En zo staan de lievelingetjes van de coach en de TD een veelbelovend talent in de weg... :1evil.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

Van der Wiel komt er wel. Maak je geen zorgen. :aai.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Daniel_vT schreef:Hij loopt ontzettend te klungelen, continue dom en knullig balverlies. Passt de bal zomaar in de voeten van een De Graafschap speler.. Wordt makkelijk gedolt en maakt continue verdedigende fouten. Miskoop, echt waar..
Nou zie ik hem eerlijk gezegd niet zo snel gedold worden, hoor. Het is vanwege z'n snelheid en kracht een redelijke mandekker. Aan de bal is het absoluut behelpen. Z'n passing is immens slordig en hij geeft regelmatig bijzonder risicovolle ballen naar het centrum. Hij lijkt het totaal niet te zien.

Al met al doet hij wel denken aan een type Reiziger, maar het moet natuurlijk stukken beter wil deze jongen een waterdrager worden voor Ajax.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

6 keer niks die gozer. OKWW ermee.
YNWA
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Colin is gewoon een simpele mandekker. Geen speler voor een vrije rol op rechts.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Klopt. Reiziger II. Zeker bruikbaar hoor.
Daniel

Bericht door Daniel »

Jöhnk schreef:Klopt. Reiziger II. Zeker bruikbaar hoor.
Maar waarom heeft Reiziger dan 34 wedstrijden gespeeld in het gouden jaar van 1995 en jaren gespeeld bij Barcelona en Colin twee seizoenen bij Norwich waar hij weg mocht/moest en daarvoor bij NAC?
Aristides

Bericht door Aristides »

Daniel_vT schreef:
Jöhnk schreef:Klopt. Reiziger II. Zeker bruikbaar hoor.
Maar waarom heeft Reiziger dan 34 wedstrijden gespeeld in het gouden jaar van 1995 en jaren gespeeld bij Barcelona en Colin twee seizoenen bij Norwich waar hij weg mocht/moest en daarvoor bij NAC?
... omdat je Reiziger niet mag vergelijken met Colin. Reiziger's tegenstander had meestal weinig in te brengen i.t.t. die van Colin (tot op heden!)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Daniel

Bericht door Daniel »

Waarom noemt junk hem dan Reiziger 2?
Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Waarom noemt junk hem dan Reiziger 2?
Omdat hij over 5 wedstrijden ook voor de rest van het seizoen op de bank zit.
Pompiedom
joey
Erelid

Bericht door joey »

Trab schreef:Colin is gewoon een simpele mandekker. Geen speler voor een vrije rol op rechts.
Inderdaad. Bal afpakken en inleveren. Maar inderdaad, Reiziger kon amper meer.
Toppie

Bericht door Toppie »

Colin is nogmaals een aankoop van HTC dus zosnel zal die niet op de bank zitten. Daarom twijfel ik aan de kwaliteit van Henk , die moet dit toch ook zien. Maar een paar fluit concertjes in de Arena zal misschen helpen..
Aristides

Bericht door Aristides »

joey schreef:
Trab schreef:Colin is gewoon een simpele mandekker. Geen speler voor een vrije rol op rechts.
Inderdaad. Bal afpakken en inleveren. Maar inderdaad, Reiziger kon amper meer.
Reiziger pakte vaker een bal af en werd minder vaak gepasseerd.
Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini »

Falende verdediger stopt na te veel kritiek
29/08/2007 16:07 - VI.nl

Valentin Nastase heeft de kritiek over zijn aandeel in de uitschakeling in de Champions League heel persoonlijk genomen. De verdediger leverde zijn contract met Dinamo Boekarest in. 'Ik ben geen lafaard, maar ik vertrek per direct.'

Nastase voelt zich ook verantwoordelijk, omdat hij dinsdag een strafschop veroorzaakte in de tweede wedstrijd tegen Lazio Roma. Tommaso Rocchi benutte de penalty en dat was het begin van het einde voor Dinamo. De Roemenen verloren in Boekarest uiteindelijk met 3-1.

'Ik ben verantwoordelijk voor de grote fout die ik maakte, maar het is niet normaal dat je daarvoor zo wordt afgemaakt', klaagde oud-international over de stortvloed aan kritiek. Dinamo Boekarest heeft het verzoek van Nastase ingewilligd. De 33-jarige verdediger kan transfervrij vertrekken. 'Maar ik weet niet of ik nog wil blijven voetballen.'
Kijk Colin, zo kan het ook!
Ajax!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Tegen Heerenveen vond ik hem nog wel aardig spelen. Toen was het vooral opmerkelijk en schrijnend om te zien hoe Stam hem regelmatig weigerde aan te spelen. Maar gisteren was weer een all-out drama. Hij durft vrijwel niets. Als Urby dan ook nog eens zo'n draak van een wedstrijd afwerkt komt er niets van die opbouw. Mede daardoor kregen we dat vreselijke lange bal van Vermaelen-voetbal te zien. Iets dat Ajax volgens mij nog nooit iets heeft opgeleverd.
LucaS

Bericht door LucaS »

Vermaelen deed ook tegen Heerenveen niet anders. Het liefst van linksachter naar rechtsvoor. Volgens mij vindt ie het heerlijk om zo'n bal te zien aankomen
I think I lost my fucking headache
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Tegen Heerenveen was Ajax voor het overgrote deel van de wedstrijd heer en meester en kwam het allemaal wat minder paniekerig over. Ik meen me te herinneren dat er toen ook een aantal ballen mooi aankwamen bij Kennedy. Maar dat Vermaelen beter kan stoppen met die lange ballen van hem, roep ik al een hele tijd hoor. Z'n lage inspeelpass is veel beter.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Ach, Vermaelen probeert in ieder geval nog iemand in de diepte aan te spelen.

Maar hij was natuurlijk gewoon een dra-ma.
999

Bericht door 999 »

Ook weer zoiets ... :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...
Aristides

Bericht door Aristides »

Thomas schreef:Tegen Heerenveen was Ajax voor het overgrote deel van de wedstrijd heer en meester en kwam het allemaal wat minder paniekerig over. Ik meen me te herinneren dat er toen ook een aantal ballen mooi aankwamen bij Kennedy. Maar dat Vermaelen beter kan stoppen met die lange ballen van hem, roep ik al een hele tijd hoor. Z'n lage inspeelpass is veel beter.
Door die lange ballen kwam Ajax wel in de aanval, want de meeste ballen kwamen perfect aan.

De lage inspeelpass? Wie liep er vrij op het middenveld? Je weet dat een bal naar Maduro betekent dat je die bal terugkrijgt of dat verplaatst wordt naar iemand die je zelf ook wel kunt bereiken. Delorge speelde zijn eerste wedstrijd voor Ajax en Heitinga is een verdediger. De bal naar KJH? Die bal is dan te lang onderweg en is KJH te laat/wordt gepasseerd. Blijft niets anders over dan Kennedy, als hij vrij staat en dat gebeurde tegen Heerenveen.

Ik ben blij dat we tegen dit Heerenveen speelden, zonder Hansson, Nillsson, Bosvelt, Alves en Jon A Pin. Dat elftal wordt nog wel sterker.
Daily Blind

Bericht door Daily Blind »

Giacomo Puccini schreef:
Falende verdediger stopt na te veel kritiek
29/08/2007 16:07 - VI.nl

Valentin Nastase heeft de kritiek over zijn aandeel in de uitschakeling in de Champions League heel persoonlijk genomen. De verdediger leverde zijn contract met Dinamo Boekarest in. 'Ik ben geen lafaard, maar ik vertrek per direct.'

Nastase voelt zich ook verantwoordelijk, omdat hij dinsdag een strafschop veroorzaakte in de tweede wedstrijd tegen Lazio Roma. Tommaso Rocchi benutte de penalty en dat was het begin van het einde voor Dinamo. De Roemenen verloren in Boekarest uiteindelijk met 3-1.

'Ik ben verantwoordelijk voor de grote fout die ik maakte, maar het is niet normaal dat je daarvoor zo wordt afgemaakt', klaagde oud-international over de stortvloed aan kritiek. Dinamo Boekarest heeft het verzoek van Nastase ingewilligd. De 33-jarige verdediger kan transfervrij vertrekken. 'Maar ik weet niet of ik nog wil blijven voetballen.'
Kijk Colin, zo kan het ook!
:biggrin.gif: idd wat een gigantische prutser is deze gast. Ik snap ten Cate ook totaal niet waarom hij maar opgesteld wordt. Opbouwend een drama, verdedigend nog erger! :withstupid.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik vind het véél erger dat andere spelers (zelfs Stam!!!!) steeds de bal breed legden op Colin terwijl ze weten dat dat vragen om problemen is. Verzin zelf iets, denk ik dan, in plaats van de verantwoordelijkheid af te schuiven op een minder begaafde collega.
999

Bericht door 999 »

Huh, je bedoelt de centrumverdedigers moeten onze backs overslaan in de opbouw ook als die een zee van ruimte voor zich hebben ... en zelf maar iets verzinnen op/in het drukke centrum/middenveld ...

Naam: J. Colin.
Beroep: Beroepsvoetballer ..

Nadeel ... geen ballen op hem spelen voor de opbouw a.u.b.
Blij met de punten ...
Plaats reactie