Jurgen Colin
Moderator: mods
Nou zie ik hem eerlijk gezegd niet zo snel gedold worden, hoor. Het is vanwege z'n snelheid en kracht een redelijke mandekker. Aan de bal is het absoluut behelpen. Z'n passing is immens slordig en hij geeft regelmatig bijzonder risicovolle ballen naar het centrum. Hij lijkt het totaal niet te zien.Daniel_vT schreef:Hij loopt ontzettend te klungelen, continue dom en knullig balverlies. Passt de bal zomaar in de voeten van een De Graafschap speler.. Wordt makkelijk gedolt en maakt continue verdedigende fouten. Miskoop, echt waar..
Al met al doet hij wel denken aan een type Reiziger, maar het moet natuurlijk stukken beter wil deze jongen een waterdrager worden voor Ajax.
- InnerHarbour
... omdat je Reiziger niet mag vergelijken met Colin. Reiziger's tegenstander had meestal weinig in te brengen i.t.t. die van Colin (tot op heden!)Daniel_vT schreef:Maar waarom heeft Reiziger dan 34 wedstrijden gespeeld in het gouden jaar van 1995 en jaren gespeeld bij Barcelona en Colin twee seizoenen bij Norwich waar hij weg mocht/moest en daarvoor bij NAC?Jöhnk schreef:Klopt. Reiziger II. Zeker bruikbaar hoor.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Reiziger pakte vaker een bal af en werd minder vaak gepasseerd.joey schreef:Inderdaad. Bal afpakken en inleveren. Maar inderdaad, Reiziger kon amper meer.Trab schreef:Colin is gewoon een simpele mandekker. Geen speler voor een vrije rol op rechts.
- Giacomo Puccini
Kijk Colin, zo kan het ook!Falende verdediger stopt na te veel kritiek
29/08/2007 16:07 - VI.nl
Valentin Nastase heeft de kritiek over zijn aandeel in de uitschakeling in de Champions League heel persoonlijk genomen. De verdediger leverde zijn contract met Dinamo Boekarest in. 'Ik ben geen lafaard, maar ik vertrek per direct.'
Nastase voelt zich ook verantwoordelijk, omdat hij dinsdag een strafschop veroorzaakte in de tweede wedstrijd tegen Lazio Roma. Tommaso Rocchi benutte de penalty en dat was het begin van het einde voor Dinamo. De Roemenen verloren in Boekarest uiteindelijk met 3-1.
'Ik ben verantwoordelijk voor de grote fout die ik maakte, maar het is niet normaal dat je daarvoor zo wordt afgemaakt', klaagde oud-international over de stortvloed aan kritiek. Dinamo Boekarest heeft het verzoek van Nastase ingewilligd. De 33-jarige verdediger kan transfervrij vertrekken. 'Maar ik weet niet of ik nog wil blijven voetballen.'
Ajax!
Tegen Heerenveen vond ik hem nog wel aardig spelen. Toen was het vooral opmerkelijk en schrijnend om te zien hoe Stam hem regelmatig weigerde aan te spelen. Maar gisteren was weer een all-out drama. Hij durft vrijwel niets. Als Urby dan ook nog eens zo'n draak van een wedstrijd afwerkt komt er niets van die opbouw. Mede daardoor kregen we dat vreselijke lange bal van Vermaelen-voetbal te zien. Iets dat Ajax volgens mij nog nooit iets heeft opgeleverd.
Tegen Heerenveen was Ajax voor het overgrote deel van de wedstrijd heer en meester en kwam het allemaal wat minder paniekerig over. Ik meen me te herinneren dat er toen ook een aantal ballen mooi aankwamen bij Kennedy. Maar dat Vermaelen beter kan stoppen met die lange ballen van hem, roep ik al een hele tijd hoor. Z'n lage inspeelpass is veel beter.
Door die lange ballen kwam Ajax wel in de aanval, want de meeste ballen kwamen perfect aan.Thomas schreef:Tegen Heerenveen was Ajax voor het overgrote deel van de wedstrijd heer en meester en kwam het allemaal wat minder paniekerig over. Ik meen me te herinneren dat er toen ook een aantal ballen mooi aankwamen bij Kennedy. Maar dat Vermaelen beter kan stoppen met die lange ballen van hem, roep ik al een hele tijd hoor. Z'n lage inspeelpass is veel beter.
De lage inspeelpass? Wie liep er vrij op het middenveld? Je weet dat een bal naar Maduro betekent dat je die bal terugkrijgt of dat verplaatst wordt naar iemand die je zelf ook wel kunt bereiken. Delorge speelde zijn eerste wedstrijd voor Ajax en Heitinga is een verdediger. De bal naar KJH? Die bal is dan te lang onderweg en is KJH te laat/wordt gepasseerd. Blijft niets anders over dan Kennedy, als hij vrij staat en dat gebeurde tegen Heerenveen.
Ik ben blij dat we tegen dit Heerenveen speelden, zonder Hansson, Nillsson, Bosvelt, Alves en Jon A Pin. Dat elftal wordt nog wel sterker.
- Daily Blind
Giacomo Puccini schreef:Kijk Colin, zo kan het ook!Falende verdediger stopt na te veel kritiek
29/08/2007 16:07 - VI.nl
Valentin Nastase heeft de kritiek over zijn aandeel in de uitschakeling in de Champions League heel persoonlijk genomen. De verdediger leverde zijn contract met Dinamo Boekarest in. 'Ik ben geen lafaard, maar ik vertrek per direct.'
Nastase voelt zich ook verantwoordelijk, omdat hij dinsdag een strafschop veroorzaakte in de tweede wedstrijd tegen Lazio Roma. Tommaso Rocchi benutte de penalty en dat was het begin van het einde voor Dinamo. De Roemenen verloren in Boekarest uiteindelijk met 3-1.
'Ik ben verantwoordelijk voor de grote fout die ik maakte, maar het is niet normaal dat je daarvoor zo wordt afgemaakt', klaagde oud-international over de stortvloed aan kritiek. Dinamo Boekarest heeft het verzoek van Nastase ingewilligd. De 33-jarige verdediger kan transfervrij vertrekken. 'Maar ik weet niet of ik nog wil blijven voetballen.'

Huh, je bedoelt de centrumverdedigers moeten onze backs overslaan in de opbouw ook als die een zee van ruimte voor zich hebben ... en zelf maar iets verzinnen op/in het drukke centrum/middenveld ...
Naam: J. Colin.
Beroep: Beroepsvoetballer ..
Nadeel ... geen ballen op hem spelen voor de opbouw a.u.b.
Naam: J. Colin.
Beroep: Beroepsvoetballer ..
Nadeel ... geen ballen op hem spelen voor de opbouw a.u.b.
Blij met de punten ...