PSV 2007 - 2008
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Oh, ik baal wel. Maar op de één of andere manier vergeef ik het Koné heel makkelijk. Als je ziet wat voor vuurpijlen hij iedere wedstrijd op nekhoogte op zich afgevuurd krijgt en hoe hij die ballen dan meeneemt. Dat is echt mooi om te zien.joey schreef:Erger je je dan niet kapot als hij die kansen mist? Het ziet er vaak zo onbeholpen uit.Harm schreef:Ik vind het gewoon jammer als hij weggaat omdat ik het gevoel heb dat er nog veel meer inzit. Misschien moet je na 2 jaar van veel kansen missen wel gewoon concluderen dat dat een utopie is, maar hij heeft gewoon iets waarvoor je als supporter naar het stadion komt.
Koné is gewoon geen linksbuiten en al helemaal niet in het spel van PSV vorig seizoen. Hij is de enige voorin en dan komt er een vuurpijl van achteruit die hij wonderbaarlijk genoeg controleert. Vervolgens moet hij in zijn eentje op het doel af waar geen ondersteuning is omdat:
a) niemand verwacht had dat hij die bal zou controleren
b) ze niet snel genoeg zijn om bij te sluiten.
Omdat Koné vanaf links komt is vaak het enige dat rest een schot vanuit een lastige hoek of een voorzet. En dat is niet zijn beste punt.
-
- AT Toto winner 15/16
Ook zo genoten van Babel, Joey?joey schreef:Erger je je dan niet kapot als hij die kansen mist? Het ziet er vaak zo onbeholpen uit.Harm schreef:Ik vind het gewoon jammer als hij weggaat omdat ik het gevoel heb dat er nog veel meer inzit. Misschien moet je na 2 jaar van veel kansen missen wel gewoon concluderen dat dat een utopie is, maar hij heeft gewoon iets waarvoor je als supporter naar het stadion komt.

-
- AT Toto winner 15/16
Ja, hoor. Hij is nog erg jong, dus er zit nog behoorlijk wat rek in. Babel is een onnederlandse speler, wij houden hier meer van papierschuivers.brigade zuid schreef:Ook zo genoten van Babel, Joey?
Op PN zeggen ze dat Kone is verkocht voor 11 miljoen. Dat is wel de hoofdprijs, zeg.

http://www.ad.nl/sport/article1615767.ece
Het stinkt aan alle kanten!
Misschien om een andere speler te kopen waarvan ze hopen dat ie rendement heeft ?. zeg het maar ... blijft vreemd dat je als club naar buiten brengt dat je hoopt een speler morgen, overmorgen te verkopen ...joey schreef:Maar een heel stuk jonger.
Koné is zogenaamd...hoe oud? PSV heeft haast, wil hem graag verkopen. Waarom?
BRON: L1L1: Roda JC krijgt 25% van winst op transfer Arouna Kone
Volgens de Limburgse zender L1 heeft Roda JC bij de transfer van Arouna Koné een percentage van 25% bedongen op de winst die PSV maakt op de transfer van de spits. De zender vermeldt niet of dit over het bedrag van 9 miljoen euro of over de tien miljoen (inclusief de huursom) wordt berekend.
Blij met de punten ...
Och, als Koné zo graag wil blijven dan tekent hij gewoon niet bij Sevilla !Jabu schreef:Heb je dat gelezen, Base? Wat schrijven ze daar nu bij jullie regionale omroep.
Zo ingewikkeld is dat niet...ik weet echter zeker dat hij daar tekent als de clubs er uit komen, maar dat zal ook wel onder dwang gebeuren

Of om in de Alves sfeer te gaan: PSV toont gewoon erg veel respect voor Koné en gunt hem een 3 keer zo hoog salaris

PS: Een vertrek zou jammer zijn, evenals Harm vind ik dat Koné iets speciaals heeft en dat hij een echte topper kan worden. Maar voor een miljoen of 15 is een verkoop niet zo heel verkeerd.
Natuurlijk zal hij tekenen. Hij zal niet het idee hebben nog erg welkom te zijn bij de warmste club vant landBaseman schreef:Och, als Koné zo graag wil blijven dan tekent hij gewoon niet bij Sevilla !Jabu schreef:Heb je dat gelezen, Base? Wat schrijven ze daar nu bij jullie regionale omroep.
Zo ingewikkeld is dat niet...ik weet echter zeker dat hij daar tekent als de clubs er uit komen, maar dat zal ook wel onder dwang gebeuren![]()
I think I lost my fucking headache
Anders had hij natuurlijk totaal geen interesse gehad in Sevilla !
Winnaar van de UEFA-Cup, topclub in Spanje, spelen in een geweldige competitie en een veel beter salaris...je zou bijna medelijden gaan krijgen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat PSV het netjes speelt, ik ben dit gelukkig ook niet gewend van ze, maar Koné moet niets. Hij zal echter vertrekken en dat is zijn eigen beslissing, waar hij zelf ook van profiteert.
Winnaar van de UEFA-Cup, topclub in Spanje, spelen in een geweldige competitie en een veel beter salaris...je zou bijna medelijden gaan krijgen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat PSV het netjes speelt, ik ben dit gelukkig ook niet gewend van ze, maar Koné moet niets. Hij zal echter vertrekken en dat is zijn eigen beslissing, waar hij zelf ook van profiteert.
Niet voor Roda. Topdeal! Negen miljoen transfergeld, een miljoen huur voor het eerste jaar en nog een doorverkooppercentage ook. Knap werk van die ouwe Nol.Jesse schreef:Slechte deal lijkt het dan op.

Blijft de vraag waarom PSV Koné voor deze prijs wil verkopen, want een goede deal is het niet.
Het stinkt aan alle kanten!