PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Waarom maken ze gebruik van de kleur blauw? Is dat alleen omdat ze nu een uitshirt hebben in die kleur?
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

Peter schreef:Waarom maken ze gebruik van de kleur blauw? Is dat alleen omdat ze nu een uitshirt hebben in die kleur?
Ja, vermoedelijk wel.
Ik vind vooral de letters zeer goed gelukt. Dat zou bij Ajax nooit lukken volgens mij. Ligt deels aan de rechte tribunes, maar ook aan de medewerking.
Harm

Bericht door Harm »

Peter schreef:Waarom maken ze gebruik van de kleur blauw? Is dat alleen omdat ze nu een uitshirt hebben in die kleur?
Het uitshirt is spierwit...

Het is Philipsblauw.
Daniel

Bericht door Daniel »

Ahh, ik zie dat carnaval weer is begonnen in Eindhoven? :smallgrin.gif: Gelukkig houden ze het hier gewoon bij het sfeer maken in het stadion door middel van tifo acties..

Alle gekheid: Mooi gedaan hoor, ziet er wel beetje krom uit dat het maar achter een goal is en direct ophoud..
Harm

Bericht door Harm »

joey schreef:
Harm schreef:Ik vind het gewoon jammer als hij weggaat omdat ik het gevoel heb dat er nog veel meer inzit. Misschien moet je na 2 jaar van veel kansen missen wel gewoon concluderen dat dat een utopie is, maar hij heeft gewoon iets waarvoor je als supporter naar het stadion komt.
Erger je je dan niet kapot als hij die kansen mist? Het ziet er vaak zo onbeholpen uit.
Oh, ik baal wel. Maar op de één of andere manier vergeef ik het Koné heel makkelijk. Als je ziet wat voor vuurpijlen hij iedere wedstrijd op nekhoogte op zich afgevuurd krijgt en hoe hij die ballen dan meeneemt. Dat is echt mooi om te zien.

Koné is gewoon geen linksbuiten en al helemaal niet in het spel van PSV vorig seizoen. Hij is de enige voorin en dan komt er een vuurpijl van achteruit die hij wonderbaarlijk genoeg controleert. Vervolgens moet hij in zijn eentje op het doel af waar geen ondersteuning is omdat:
a) niemand verwacht had dat hij die bal zou controleren
b) ze niet snel genoeg zijn om bij te sluiten.

Omdat Koné vanaf links komt is vaak het enige dat rest een schot vanuit een lastige hoek of een voorzet. En dat is niet zijn beste punt.
jabu

Bericht door jabu »

ASR_AFCA schreef:Ik vind vooral de letters zeer goed gelukt.
Waarom is SS dikgedrukt?
Daniel

Bericht door Daniel »

Jabu schreef:
ASR_AFCA schreef:Ik vind vooral de letters zeer goed gelukt.
Waarom is SS dikgedrukt?
Lijkt maar zo..
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

joey schreef:
Harm schreef:Ik vind het gewoon jammer als hij weggaat omdat ik het gevoel heb dat er nog veel meer inzit. Misschien moet je na 2 jaar van veel kansen missen wel gewoon concluderen dat dat een utopie is, maar hij heeft gewoon iets waarvoor je als supporter naar het stadion komt.
Erger je je dan niet kapot als hij die kansen mist? Het ziet er vaak zo onbeholpen uit.
Ook zo genoten van Babel, Joey? :smallgrin.gif:
Jesse

Bericht door Jesse »

Ik kan begrijpen dat zoiets je bij iemand die uit de eigen opleiding komt een stuk minder uitmaakt dan bij iemand die negen miljoen kost.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Wouter

Bericht door Wouter »

Denken jullie dat Lazovic het gaat maken bij PSV? Hij heeft er wel weer twee gemaakt...
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Ik denk niet dat hij het gaat maken, maar wel dat hij regelmatig gaat scoren.
generaal

Bericht door generaal »

Wouter schreef:Denken jullie dat Lazovic het gaat maken bij PSV? Hij heeft er wel weer twee gemaakt...
Ja.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

20/25 zal ie er wel maken en dan ben je na mijn idee geslaagd.
joey
Erelid

Bericht door joey »

brigade zuid schreef:Ook zo genoten van Babel, Joey? :smallgrin.gif:
Ja, hoor. Hij is nog erg jong, dus er zit nog behoorlijk wat rek in. Babel is een onnederlandse speler, wij houden hier meer van papierschuivers.

Op PN zeggen ze dat Kone is verkocht voor 11 miljoen. Dat is wel de hoofdprijs, zeg. :hypocrite.gif: :biggrin.gif:

http://www.ad.nl/sport/article1615767.ece
Het stinkt aan alle kanten!
LucaS

Bericht door LucaS »

Babel is sprekend Kone. En is ook (nog) niets beter of effectiever dan Kone
I think I lost my fucking headache
joey
Erelid

Bericht door joey »

Maar een heel stuk jonger.

Koné is zogenaamd...hoe oud? PSV heeft haast, wil hem graag verkopen. Waarom?
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Jöhnk schreef:Ik denk niet dat hij het gaat maken, maar wel dat hij regelmatig gaat scoren.

:confused.gif:

Het is een spits, als hij regelmatig scoort heeft ie het gemaakt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
999

Bericht door 999 »

joey schreef:Maar een heel stuk jonger.

Koné is zogenaamd...hoe oud? PSV heeft haast, wil hem graag verkopen. Waarom?
Misschien om een andere speler te kopen waarvan ze hopen dat ie rendement heeft ?. zeg het maar ... blijft vreemd dat je als club naar buiten brengt dat je hoopt een speler morgen, overmorgen te verkopen ...
L1: Roda JC krijgt 25% van winst op transfer Arouna Kone

Volgens de Limburgse zender L1 heeft Roda JC bij de transfer van Arouna Koné een percentage van 25% bedongen op de winst die PSV maakt op de transfer van de spits. De zender vermeldt niet of dit over het bedrag van 9 miljoen euro of over de tien miljoen (inclusief de huursom) wordt berekend.
BRON: L1
Blij met de punten ...
Jesse

Bericht door Jesse »

Slechte deal lijkt het dan op.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Baseman

Bericht door Baseman »

Jabu schreef:Heb je dat gelezen, Base? Wat schrijven ze daar nu bij jullie regionale omroep.
:hypocrite.gif:
Och, als Koné zo graag wil blijven dan tekent hij gewoon niet bij Sevilla !
Zo ingewikkeld is dat niet...ik weet echter zeker dat hij daar tekent als de clubs er uit komen, maar dat zal ook wel onder dwang gebeuren :hypocrite.gif:

Of om in de Alves sfeer te gaan: PSV toont gewoon erg veel respect voor Koné en gunt hem een 3 keer zo hoog salaris :icon_biggrin.gif:

PS: Een vertrek zou jammer zijn, evenals Harm vind ik dat Koné iets speciaals heeft en dat hij een echte topper kan worden. Maar voor een miljoen of 15 is een verkoop niet zo heel verkeerd.
LucaS

Bericht door LucaS »

Baseman schreef:
Jabu schreef:Heb je dat gelezen, Base? Wat schrijven ze daar nu bij jullie regionale omroep.
:hypocrite.gif:
Och, als Koné zo graag wil blijven dan tekent hij gewoon niet bij Sevilla !
Zo ingewikkeld is dat niet...ik weet echter zeker dat hij daar tekent als de clubs er uit komen, maar dat zal ook wel onder dwang gebeuren :hypocrite.gif:
Natuurlijk zal hij tekenen. Hij zal niet het idee hebben nog erg welkom te zijn bij de warmste club vant land
I think I lost my fucking headache
Baseman

Bericht door Baseman »

Anders had hij natuurlijk totaal geen interesse gehad in Sevilla !
Winnaar van de UEFA-Cup, topclub in Spanje, spelen in een geweldige competitie en een veel beter salaris...je zou bijna medelijden gaan krijgen.

Hiermee wil ik niet zeggen dat PSV het netjes speelt, ik ben dit gelukkig ook niet gewend van ze, maar Koné moet niets. Hij zal echter vertrekken en dat is zijn eigen beslissing, waar hij zelf ook van profiteert.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Jesse schreef:Slechte deal lijkt het dan op.
Niet voor Roda. Topdeal! Negen miljoen transfergeld, een miljoen huur voor het eerste jaar en nog een doorverkooppercentage ook. Knap werk van die ouwe Nol. :neutral.gif:

Blijft de vraag waarom PSV Koné voor deze prijs wil verkopen, want een goede deal is het niet.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Misschien hebben ze iemand klaar staan die het gat prima kan opvullen en die lang zo duur niet is?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Volgens zeggen hoopte Stannie tot het laatste moment dat hij Luque kon halen, dus ik verwacht er niet veel van.
Gesloten