PSV 2007 - 2008
Prima resultaat voor PSV.
Tuurlijk werd Affalay weer zodanig geraakt dat hij het veld moest verlaten. Alleen gebeurt het m.i. veel te vaak. Hij kreeg inderdaad een tik op zijn knie, maar dat gebeurt bij iedereen wel eens. Die jongen is van glas, zonde want voetballen kan hij wel.
Al met al, van harte met de overwinning. Al was het nog heel even billenknijpen want die laatste kopkans...... pffff
Tuurlijk werd Affalay weer zodanig geraakt dat hij het veld moest verlaten. Alleen gebeurt het m.i. veel te vaak. Hij kreeg inderdaad een tik op zijn knie, maar dat gebeurt bij iedereen wel eens. Die jongen is van glas, zonde want voetballen kan hij wel.
Al met al, van harte met de overwinning. Al was het nog heel even billenknijpen want die laatste kopkans...... pffff
Oeps.... excuses! Keek met 1 oog. Dacht echt dat zijn knie werd geraakt...Frank schreef:Knie? ik weet niet waar jouw knie zit, maar hij werd vol op zijn voet geraakt. Vandaar dat hij ook zijn middenvoetsbeentje (of teen, berichten zijn nog onduidelijk) gebroken heeft...

Inderdaad, Koeman zegt net zelf ook dat ze denken aan een gebroken teen... Zou balen zijn voor PSV
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Kijk, als Perez erin komt gaat het ren je rot gehalte van je elftal een heel stuk naar beneden.Maar dat had HtC al wel gezien dus .. Whoeaaaaaaaaaa ...Peter schreef:Perez zit op de bank.![]()
Verder is het natuurlijk leuk dat we Da Costa weer mogen bezichtigen. Kijken of hij mij (en wimpey) nu wel kan overtuigen.
Blij met de punten ...
- AT Toto winner 09/10
Wijsheid achteraf kan soms geen kwaad... Een assist en een goal. Niet slecht.Daniel_vT schreef:Hoeveel wedden we voordat die jongen zijn mond opentrekt weer? Of zal hij zich zo schamen voor de stennis die hij heeft geschopt bij Ajax omdat hij op de bank zat en overtuigd was bij PSV in de basiself te komen dat hij zijn mond houd?Peter schreef:Perez zit op de bank.![]()
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Dat Perez een supersub was, had HTC ook wel in de peiling. Helaas Perez zelf niet. Maar net als bij Ajax heb je dus ook bij Psv dat rare fenomeen. Als basisspeler is ie 10x niks (werd ie zelfs verketterd op PN), als invaller (zelfs dus na een half uurtje) is ie de man die vernuftig de doorslag geeft.Voetske schreef:Kijk, als Perez erin komt gaat het ren je rot gehalte van je elftal een heel stuk naar beneden.Maar dat had HtC al wel gezien dus .. Whoeaaaaaaaaaa ...Peter schreef:Perez zit op de bank.![]()
Verder is het natuurlijk leuk dat we Da Costa weer mogen bezichtigen. Kijken of hij mij (en wimpey) nu wel kan overtuigen.
Maar het een heeft dus met het ander te maken. Of vond jij deze overtreding op Afellay bijzonder gemeen en/of hard? Een blessure als gevolg betekent niet altijd dat de overtreding hard was.Frank schreef:Dat laatste ben ik wel met je eens, het eerste niet. Afellay werd dus gewoon wederom zodanig geraakt dat hij het veld moest verlaten.....Thomas schreef: En zoveel gebeurde er echt niet. Ik vrees voor Afellay dat hij bijzonder blessuregevoelig is.
Slechte zaak voor PSV dat Fener wint van Inter.
Nou, laat Perez dan maar eens een wedstrijdje of tien als basis speler beginnen.Niks supersub.En dan niet steeds op een andere positie waar HtC een handje van had.Nog steeds trouwens ...Zuidema schreef:Dat Perez een supersub was, had HTC ook wel in de peiling. Helaas Perez zelf niet. Maar net als bij Ajax heb je dus ook bij Psv dat rare fenomeen. Als basisspeler is ie 10x niks (werd ie zelfs verketterd op PN), als invaller (zelfs dus na een half uurtje) is ie de man die vernuftig de doorslag geeft.Voetske schreef:Kijk, als Perez erin komt gaat het ren je rot gehalte van je elftal een heel stuk naar beneden.Maar dat had HtC al wel gezien dus .. Whoeaaaaaaaaaa ...Peter schreef:Perez zit op de bank.![]()
Blij met de punten ...
En waarom is dat dan een slechte zaak ?.Thomas schreef:Maar het een heeft dus met het ander te maken. Of vond jij deze overtreding op Afellay bijzonder gemeen en/of hard? Een blessure als gevolg betekent niet altijd dat de overtreding hard was.Frank schreef:Dat laatste ben ik wel met je eens, het eerste niet. Afellay werd dus gewoon wederom zodanig geraakt dat hij het veld moest verlaten.....Thomas schreef: En zoveel gebeurde er echt niet. Ik vrees voor Afellay dat hij bijzonder blessuregevoelig is.
Slechte zaak voor PSV dat Fener wint van Inter.
Blij met de punten ...
Ik neem aan dat PSV zich in eerste instantie gewoon wil kwalificeren en niet per definitie voor de eerste plek gaat. En aangezien Inter waarschijnlijk toch wel genoeg punten gaat pakken is het beter als de absolute favoriet ploegen als Fener en CSKA gewoon verslaat, zodat het voor PSV op de onderlinge duels aankomt.
Hier kan ik geen chocomel van maken .. Op het moment dat de absolute favoriet verliest, en de manier waarop zegt veel, is het de absolute favoriet niet meer.Weer een heel hoog If Then gehalte ...Thomas schreef:Ik neem aan dat PSV zich in eerste instantie gewoon wil kwalificeren en niet per definitie voor de eerste plek gaat. En aangezien Inter waarschijnlijk toch wel genoeg punten gaat pakken is het beter als de absolute favoriet ploegen als Fener en CSKA gewoon verslaat, zodat het voor PSV op de onderlinge duels aankomt.
Blij met de punten ...
Jaaaaaaaaah, gewonnen :hupajax.gif:
Het was enorm billen knijpen de laatste 5 minuten, maar de ontzettend belangrijke overwinning is binnen !
En ik moet zeggen dat het verdiend was. Beide teams kregen kansen, maar PSV kreeg meer en ook betere kansen. Lazo en Koef speelden trouwens weer goed samen voorin, ze misten wel enkele kansen (vooral Koef, die mislukte kopbal voor open doel) maar ze vinden elkaar makkelijk en blijven dreigend. Daar gaat PSV veel plezier van beleven, helemaal nu Farfan bijna weer topfit is.
De 1e helft was niet best, al liet ook CSKA weinig zien. Maar de 2e helft was erg leuk om te zien, PSV speelde het eerste halve uur ook sterk voetbal. Daarna kwam CSKA opzetten en na de 2-1 werd het ineens nog veel te spannend, de PSV'ers leken plotseling lood in de benen te hebben.
Maar godzijdank werden de 3 punten er uit gesleept.
Dank voor de feli's trouwens
Als basisspeler had Perez dit seizoen nog erg weinig laten zien, maar gisteren valt hij na een half uur in en is hij de beste man op het veld...apart, maar je hoort mij niet klagen
Nu is Afellay wel blessuregevoelig, maar een gebroken teen loop je niet zomaar op. Ongelukkig dus, maar ja. Misschien dat Aissati nu zijn kans krijgt, al viel Perez fantastisch in op die positie.

Het was enorm billen knijpen de laatste 5 minuten, maar de ontzettend belangrijke overwinning is binnen !
En ik moet zeggen dat het verdiend was. Beide teams kregen kansen, maar PSV kreeg meer en ook betere kansen. Lazo en Koef speelden trouwens weer goed samen voorin, ze misten wel enkele kansen (vooral Koef, die mislukte kopbal voor open doel) maar ze vinden elkaar makkelijk en blijven dreigend. Daar gaat PSV veel plezier van beleven, helemaal nu Farfan bijna weer topfit is.
De 1e helft was niet best, al liet ook CSKA weinig zien. Maar de 2e helft was erg leuk om te zien, PSV speelde het eerste halve uur ook sterk voetbal. Daarna kwam CSKA opzetten en na de 2-1 werd het ineens nog veel te spannend, de PSV'ers leken plotseling lood in de benen te hebben.
Maar godzijdank werden de 3 punten er uit gesleept.
Dank voor de feli's trouwens

Helemaal mee eens !Zuidema schreef:Dat Perez een supersub was, had HTC ook wel in de peiling. Helaas Perez zelf niet. Maar net als bij Ajax heb je dus ook bij Psv dat rare fenomeen. Als basisspeler is ie 10x niks (werd ie zelfs verketterd op PN), als invaller (zelfs dus na een half uurtje) is ie de man die vernuftig de doorslag geeft.
Als basisspeler had Perez dit seizoen nog erg weinig laten zien, maar gisteren valt hij na een half uur in en is hij de beste man op het veld...apart, maar je hoort mij niet klagen

Een overtreding hoeft ook niet hard te zijn om een blessure te veroorzaken Thomas. Zie bijv. de blessures van Rooney en Van Persie, beiden hebben breuken in de voet gehad na op het oog kleine overtredingen.Thomas schreef:Maar het een heeft dus met het ander te maken. Of vond jij deze overtreding op Afellay bijzonder gemeen en/of hard? Een blessure als gevolg betekent niet altijd dat de overtreding hard was.
Nu is Afellay wel blessuregevoelig, maar een gebroken teen loop je niet zomaar op. Ongelukkig dus, maar ja. Misschien dat Aissati nu zijn kans krijgt, al viel Perez fantastisch in op die positie.
- AT Toto winner 09/10
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik denk dat de overwinning van Fener wel van invloed zal zijn op de eindstand in deze groep.Voetske schreef:Hier kan ik geen chocomel van maken .. Op het moment dat de absolute favoriet verliest, en de manier waarop zegt veel, is het de absolute favoriet niet meer.Weer een heel hoog If Then gehalte ...Thomas schreef:Ik neem aan dat PSV zich in eerste instantie gewoon wil kwalificeren en niet per definitie voor de eerste plek gaat. En aangezien Inter waarschijnlijk toch wel genoeg punten gaat pakken is het beter als de absolute favoriet ploegen als Fener en CSKA gewoon verslaat, zodat het voor PSV op de onderlinge duels aankomt.
Inter is toch de beste ploeg van de 4. Ik verwacht dat dit een eenmalig incident was bij Inter.
2 oktober staat iedereen dus op 3 punten of misschien Fener zelfs op 4 of 6. En dan moeten de 2 rondes erna PSV thuis en uit tegen Fener. Dat worden dan de key duels! En dan moet PSV dus minimaal 4 punten halen...
Ik denk toch dat PSV 3e zal eindigen, helaas.
Tja, ik kan ook gaan roepen dat 2 okt. Psv op 6 staat, Fener op 3 en CSKA op 3.Allemaal theorie.Psv wint zijn eerst wedstrjd, Inter verliest.En kijkend naar wat Inter liet zien zijn ze meteen favoriet af.ASR_AFCA schreef:Ik denk dat de overwinning van Fener wel van invloed zal zijn op de eindstand in deze groep.Voetske schreef:Hier kan ik geen chocomel van maken .. Op het moment dat de absolute favoriet verliest, en de manier waarop zegt veel, is het de absolute favoriet niet meer.Weer een heel hoog If Then gehalte ...Thomas schreef:Ik neem aan dat PSV zich in eerste instantie gewoon wil kwalificeren en niet per definitie voor de eerste plek gaat. En aangezien Inter waarschijnlijk toch wel genoeg punten gaat pakken is het beter als de absolute favoriet ploegen als Fener en CSKA gewoon verslaat, zodat het voor PSV op de onderlinge duels aankomt.
Inter is toch de beste ploeg van de 4. Ik verwacht dat dit een eenmalig incident was bij Inter.
2 oktober staat iedereen dus op 3 punten of misschien Fener zelfs op 4 of 6. En dan moeten de 2 rondes erna PSV thuis en uit tegen Fener. Dat worden dan de key duels! En dan moet PSV dus minimaal 4 punten halen...
Blij met de punten ...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
??? Inter had nogal wat blessures anders.Voetske schreef:Tja, ik kan ook gaan roepen dat 2 okt. Psv op 6 staat, Fener op 3 en CSKA op 3.Allemaal theorie.Psv wint zijn eerst wedstrjd, Inter verliest.En kijkend naar wat Inter liet zien zijn ze meteen favoriet af.ASR_AFCA schreef:Ik denk dat de overwinning van Fener wel van invloed zal zijn op de eindstand in deze groep.Voetske schreef: Hier kan ik geen chocomel van maken .. Op het moment dat de absolute favoriet verliest, en de manier waarop zegt veel, is het de absolute favoriet niet meer.Weer een heel hoog If Then gehalte ...
Ik zie ze nog steeds als favoriet.