PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
columbus

Bericht door columbus »

Prima resultaat voor PSV.

Tuurlijk werd Affalay weer zodanig geraakt dat hij het veld moest verlaten. Alleen gebeurt het m.i. veel te vaak. Hij kreeg inderdaad een tik op zijn knie, maar dat gebeurt bij iedereen wel eens. Die jongen is van glas, zonde want voetballen kan hij wel.

Al met al, van harte met de overwinning. Al was het nog heel even billenknijpen want die laatste kopkans...... pffff
Frank

Bericht door Frank »

Knie? ik weet niet waar jouw knie zit, maar hij werd vol op zijn voet geraakt. Vandaar dat hij ook zijn middenvoetsbeentje (of teen, berichten zijn nog onduidelijk) gebroken heeft...
columbus

Bericht door columbus »

Frank schreef:Knie? ik weet niet waar jouw knie zit, maar hij werd vol op zijn voet geraakt. Vandaar dat hij ook zijn middenvoetsbeentje (of teen, berichten zijn nog onduidelijk) gebroken heeft...
Oeps.... excuses! Keek met 1 oog. Dacht echt dat zijn knie werd geraakt... :blush.gif:

Inderdaad, Koeman zegt net zelf ook dat ze denken aan een gebroken teen... Zou balen zijn voor PSV
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Harm, Base en Frank: gefeliciteerd!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
999

Bericht door 999 »

Peter schreef:Perez zit op de bank. :drecul.gif:

Verder is het natuurlijk leuk dat we Da Costa weer mogen bezichtigen. Kijken of hij mij (en wimpey) nu wel kan overtuigen.
Kijk, als Perez erin komt gaat het ren je rot gehalte van je elftal een heel stuk naar beneden.Maar dat had HtC al wel gezien dus .. Whoeaaaaaaaaaa ...
Blij met de punten ...
AT Toto winner 09/10

Daniel_vT schreef:
Hoeveel wedden we voordat die jongen zijn mond opentrekt weer? Of zal hij zich zo schamen voor de stennis die hij heeft geschopt bij Ajax omdat hij op de bank zat en overtuigd was bij PSV in de basiself te komen dat hij zijn mond houd?
Wijsheid achteraf kan soms geen kwaad... Een assist en een goal. Niet slecht.
columbus

Bericht door columbus »

Wordt nog een interressante poule, net Fenerbahce en Inter gezien in samenvatting. Fener, speelde erg goed...
Zuidema

Bericht door Zuidema »

Voetske schreef:

Verder is het natuurlijk leuk dat we Da Costa weer mogen bezichtigen. Kijken of hij mij (en wimpey) nu wel kan overtuigen.
Kijk, als Perez erin komt gaat het ren je rot gehalte van je elftal een heel stuk naar beneden.Maar dat had HtC al wel gezien dus .. Whoeaaaaaaaaaa ...
Dat Perez een supersub was, had HTC ook wel in de peiling. Helaas Perez zelf niet. Maar net als bij Ajax heb je dus ook bij Psv dat rare fenomeen. Als basisspeler is ie 10x niks (werd ie zelfs verketterd op PN), als invaller (zelfs dus na een half uurtje) is ie de man die vernuftig de doorslag geeft.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Frank schreef:
Thomas schreef: En zoveel gebeurde er echt niet. Ik vrees voor Afellay dat hij bijzonder blessuregevoelig is.
Dat laatste ben ik wel met je eens, het eerste niet. Afellay werd dus gewoon wederom zodanig geraakt dat hij het veld moest verlaten.....
Maar het een heeft dus met het ander te maken. Of vond jij deze overtreding op Afellay bijzonder gemeen en/of hard? Een blessure als gevolg betekent niet altijd dat de overtreding hard was.

Slechte zaak voor PSV dat Fener wint van Inter.
999

Bericht door 999 »

Zuidema schreef:
Voetske schreef:

Dat Perez een supersub was, had HTC ook wel in de peiling. Helaas Perez zelf niet. Maar net als bij Ajax heb je dus ook bij Psv dat rare fenomeen. Als basisspeler is ie 10x niks (werd ie zelfs verketterd op PN), als invaller (zelfs dus na een half uurtje) is ie de man die vernuftig de doorslag geeft.
Nou, laat Perez dan maar eens een wedstrijdje of tien als basis speler beginnen.Niks supersub.En dan niet steeds op een andere positie waar HtC een handje van had.Nog steeds trouwens ...
Blij met de punten ...
999

Bericht door 999 »

Thomas schreef:
Frank schreef:
Thomas schreef: En zoveel gebeurde er echt niet. Ik vrees voor Afellay dat hij bijzonder blessuregevoelig is.
Dat laatste ben ik wel met je eens, het eerste niet. Afellay werd dus gewoon wederom zodanig geraakt dat hij het veld moest verlaten.....
Maar het een heeft dus met het ander te maken. Of vond jij deze overtreding op Afellay bijzonder gemeen en/of hard? Een blessure als gevolg betekent niet altijd dat de overtreding hard was.

Slechte zaak voor PSV dat Fener wint van Inter.
En waarom is dat dan een slechte zaak ?.
Blij met de punten ...
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ik neem aan dat PSV zich in eerste instantie gewoon wil kwalificeren en niet per definitie voor de eerste plek gaat. En aangezien Inter waarschijnlijk toch wel genoeg punten gaat pakken is het beter als de absolute favoriet ploegen als Fener en CSKA gewoon verslaat, zodat het voor PSV op de onderlinge duels aankomt.
999

Bericht door 999 »

Thomas schreef:Ik neem aan dat PSV zich in eerste instantie gewoon wil kwalificeren en niet per definitie voor de eerste plek gaat. En aangezien Inter waarschijnlijk toch wel genoeg punten gaat pakken is het beter als de absolute favoriet ploegen als Fener en CSKA gewoon verslaat, zodat het voor PSV op de onderlinge duels aankomt.
Hier kan ik geen chocomel van maken .. Op het moment dat de absolute favoriet verliest, en de manier waarop zegt veel, is het de absolute favoriet niet meer.Weer een heel hoog If Then gehalte ...
Blij met de punten ...
generaal

Bericht door generaal »

PSV kan thuis best van Inter winnen.
999

Bericht door 999 »

Waarom niet, en dan hebben we meteen een nieuwe favoriet in deze groep ..
Blij met de punten ...
Toppie

Bericht door Toppie »

Perez tsja HTC Bedankt voor de rest van je kut aankopen, behalve Luis Ok :sad.gif:
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Gefelies PSVers... :koe.gif:
Baseman

Bericht door Baseman »

Jaaaaaaaaah, gewonnen :hupajax.gif: :headbang.gif: :wk.gif:
Het was enorm billen knijpen de laatste 5 minuten, maar de ontzettend belangrijke overwinning is binnen !

En ik moet zeggen dat het verdiend was. Beide teams kregen kansen, maar PSV kreeg meer en ook betere kansen. Lazo en Koef speelden trouwens weer goed samen voorin, ze misten wel enkele kansen (vooral Koef, die mislukte kopbal voor open doel) maar ze vinden elkaar makkelijk en blijven dreigend. Daar gaat PSV veel plezier van beleven, helemaal nu Farfan bijna weer topfit is.

De 1e helft was niet best, al liet ook CSKA weinig zien. Maar de 2e helft was erg leuk om te zien, PSV speelde het eerste halve uur ook sterk voetbal. Daarna kwam CSKA opzetten en na de 2-1 werd het ineens nog veel te spannend, de PSV'ers leken plotseling lood in de benen te hebben.
Maar godzijdank werden de 3 punten er uit gesleept.

Dank voor de feli's trouwens :worshippy.gif:
Zuidema schreef:Dat Perez een supersub was, had HTC ook wel in de peiling. Helaas Perez zelf niet. Maar net als bij Ajax heb je dus ook bij Psv dat rare fenomeen. Als basisspeler is ie 10x niks (werd ie zelfs verketterd op PN), als invaller (zelfs dus na een half uurtje) is ie de man die vernuftig de doorslag geeft.
Helemaal mee eens !
Als basisspeler had Perez dit seizoen nog erg weinig laten zien, maar gisteren valt hij na een half uur in en is hij de beste man op het veld...apart, maar je hoort mij niet klagen :icon_biggrin.gif:
Thomas schreef:Maar het een heeft dus met het ander te maken. Of vond jij deze overtreding op Afellay bijzonder gemeen en/of hard? Een blessure als gevolg betekent niet altijd dat de overtreding hard was.
Een overtreding hoeft ook niet hard te zijn om een blessure te veroorzaken Thomas. Zie bijv. de blessures van Rooney en Van Persie, beiden hebben breuken in de voet gehad na op het oog kleine overtredingen.

Nu is Afellay wel blessuregevoelig, maar een gebroken teen loop je niet zomaar op. Ongelukkig dus, maar ja. Misschien dat Aissati nu zijn kans krijgt, al viel Perez fantastisch in op die positie.
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Ik moet zeggen, ik vond het een leuke wedstrijd om naar te kijken. Gezien het aantal kansen had het ook best 5-5 kunnen worden. Met name Koevermans en Yo hadden er best 1 mogen maken. Maar niet zeuren, een belangrijk resultaat. Je eerte thuiswedstrijd winnen is altijd lekker natuurlijk!
AT Toto winner 09/10

Zullen we die laatste zin in het OD-topic gooien? :smallgrin.gif:
Lionel

Bericht door Lionel »

Gefeliciteerd peeps! Heb het niet gezien maar heeft iemand een link naar een samenvatting? Beetje uitgebreide?
IK GELOOF!!!!!!
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

Voetske schreef:
Thomas schreef:Ik neem aan dat PSV zich in eerste instantie gewoon wil kwalificeren en niet per definitie voor de eerste plek gaat. En aangezien Inter waarschijnlijk toch wel genoeg punten gaat pakken is het beter als de absolute favoriet ploegen als Fener en CSKA gewoon verslaat, zodat het voor PSV op de onderlinge duels aankomt.
Hier kan ik geen chocomel van maken .. Op het moment dat de absolute favoriet verliest, en de manier waarop zegt veel, is het de absolute favoriet niet meer.Weer een heel hoog If Then gehalte ...
Ik denk dat de overwinning van Fener wel van invloed zal zijn op de eindstand in deze groep.
Inter is toch de beste ploeg van de 4. Ik verwacht dat dit een eenmalig incident was bij Inter.
2 oktober staat iedereen dus op 3 punten of misschien Fener zelfs op 4 of 6. En dan moeten de 2 rondes erna PSV thuis en uit tegen Fener. Dat worden dan de key duels! En dan moet PSV dus minimaal 4 punten halen...

Ik denk toch dat PSV 3e zal eindigen, helaas.
Lionel

Bericht door Lionel »

Inter moest gewoon vooraf al de duels winnen. Dan moest PSV het alleen uitvechten met Fener en CSKA.

Nu komt daar Inter nog eens bij.
IK GELOOF!!!!!!
999

Bericht door 999 »

ASR_AFCA schreef:
Voetske schreef:
Ik denk dat de overwinning van Fener wel van invloed zal zijn op de eindstand in deze groep.
Inter is toch de beste ploeg van de 4. Ik verwacht dat dit een eenmalig incident was bij Inter.
2 oktober staat iedereen dus op 3 punten of misschien Fener zelfs op 4 of 6. En dan moeten de 2 rondes erna PSV thuis en uit tegen Fener. Dat worden dan de key duels! En dan moet PSV dus minimaal 4 punten halen...

Tja, ik kan ook gaan roepen dat 2 okt. Psv op 6 staat, Fener op 3 en CSKA op 3.Allemaal theorie.Psv wint zijn eerst wedstrjd, Inter verliest.En kijkend naar wat Inter liet zien zijn ze meteen favoriet af.
Blij met de punten ...
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

Voetske schreef:
ASR_AFCA schreef:
Voetske schreef: Hier kan ik geen chocomel van maken .. Op het moment dat de absolute favoriet verliest, en de manier waarop zegt veel, is het de absolute favoriet niet meer.Weer een heel hoog If Then gehalte ...

Tja, ik kan ook gaan roepen dat 2 okt. Psv op 6 staat, Fener op 3 en CSKA op 3.Allemaal theorie.Psv wint zijn eerst wedstrjd, Inter verliest.En kijkend naar wat Inter liet zien zijn ze meteen favoriet af.
??? Inter had nogal wat blessures anders.
Ik zie ze nog steeds als favoriet.
Gesloten