PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Inter staat inmiddels op voorsprong.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ongunstig voor PSV. Fener zal ongetwijfeld van het uitgespeelde Moskou winnen.
Het stinkt aan alle kanten!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ach, wat maakt het uit. Ze gaan door in de uefa cup. Daar hadden niet zoveel mensen op gerekend voor de wedstrijd van vandaag. Meer zit er niet in want Inter en Fenerbache zijn gewoon een klasse beter.
Nil volentibus arduum
joey
Erelid

Bericht door joey »

Je weet nooit of er niet meer in zit. Inter komt geheid met de reserves en zal zich niet uitsloven. En wie weet blokkeert Fenerbahce. Maar ik geef toe, groot is die kans niet.
jabu

Bericht door jabu »

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar begrijp ik goed dat Jefferson 'Europese Kezman' Farfan er eindelijk weer een doelpuntje heeft inliggen in Europa?
Baseman

Bericht door Baseman »

Yep, eindelijk scoort hij eens Europees en meteen is het de winnende :headbang.gif:

Een redelijke 1e helft en een heel matige 2e helft, maar who cares. De 3 punten zijn binnen en dat is het enige dat telt !!! Europees voetbal is zeker gesteld, valt zeker niet tegen.
Nu thuis tegen Inter lekker vrijuit voetballen en gas erop met een aanvallende ploeg...hopelijk.

Simons werd trouwens gemist gisteren, maar Marcellis speelde verdedigend erg sterk (al wilde hij daarna de bal nog wel eens inleveren) en Rajkovic vormde een uitstekend duo met uitblinker Salcido.
PSV had gisteren het jongste basisteam ooit opgesteld in de CL, de gemiddelde leeftijd was 23 jaar en 344 dagen. Niet slecht !

PS: En ik lees net in de T. dat de blessure van Simons erg meevalt en hij over 1 week weer inzetbaar is :cheer.gif:
Rembrandt III

Bericht door Rembrandt III »

Baseman schreef: PSV had gisteren het jongste basisteam ooit opgesteld in de CL, de gemiddelde leeftijd was 23 jaar en 344 dagen. Niet slecht !

PS: En ik lees net in de T. dat de blessure van Simons erg meevalt en hij over 1 week weer inzetbaar is :cheer.gif:
Een psv-specifiek record dan - het alltime record ligt volgensmij nog duidelijk bij Ajax (Brugge - Ajax; 21 jaar 355 dagen)
Harm

Bericht door Harm »

En ik vond Alcides gisteren in de mandekking ook een goede pot spelen.

Maar toen speelde hij ineens die dramatische bal tegen de knie van die Rus.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

joey schreef:Je weet nooit of er niet meer in zit. Inter komt geheid met de reserves en zal zich niet uitsloven. En wie weet blokkeert Fenerbahce. Maar ik geef toe, groot is die kans niet.
Maar de kans dat PSV van een Inter op oorlogssterkte zou winnen was ook niet bijster groot.

En met Turkse ploegen weet je het nooit. Als Vagner er eentje in prikt dan keert het publiek zich wellicht tegen de ploeg.
Baseman

Bericht door Baseman »

Alcides speelde inderdaad zjin beste wedstrijd voor PSV, hij liet zowaar zien wel iets te kunnen. En PSV kwam goed weg toen de scheids een handsbal zag waar er geen was bij die niet zo slimme pass van Alcides...
Rembrandt III schreef:Een psv-specifiek record dan - het alltime record ligt volgensmij nog duidelijk bij Ajax (Brugge - Ajax; 21 jaar 355 dagen)
Klopt, ik bedoelde ook PSV gerelateerd.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Speciaal voor Baseman: ik vond Marcellis dit keer goed spelen. Jammer alleen van zijn sullige uitstraling.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Waarom stonden die Brazo's van CSKA er nou niet in?

Maar goed, zeer gelukkig overwinning van psv, maar CSKA heeft niet echt aanspraak kunnen maken op een doelpunt. Vooral die spits Jannogwat kon er geen bal van.
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Eentje was te laat terug van interlandverplichtingen, en had mot met de trainer. En de andere Brazilianen verklaarden zich solidair. Dit meen ik mij tenminste te kunnen herinneren toen ik vanochtend halfslapend de metro las.
Daniel

Bericht door Daniel »

Ik vond Marcellis ook erg goed spelen weer dit keer. Over een aantal jaar kunnen we een super duo hebben in het centrum in Oranje na jaren van gekloot met verdedigers die steeds net niet waren. Marcellis-Van der Wiel klinkt als muziek in de oren, en als ze zich zo blijven ontwikkelen als ze nu doen hebben we over het centrum van de verdediging in Oranje niets te klagen. :headbang.gif:
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Lijkt me niet bepaald een complementair duo. Sowieso maakt Wiel vooralsnog meer indruk op mij.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Hij speelde bovendien als rechtsback.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Ook dat nog. Eerder vond ik hem als back trouwens niet veel. Ik begrijp dat hij het gisteren wel goed deed?
Harm

Bericht door Harm »

Tegen Liverpool deed hij het tot zijn rode kaart ook niet slecht als back.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Jöhnk schreef:Speciaal voor Baseman: ik vond Marcellis dit keer goed spelen. Jammer alleen van zijn sullige uitstraling.
Nou dat is idd een understatement, maar als ik het dan op AJAX betrek vind ik dat bij Vertonghen en Heitinga ook.. zo lomp.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Marcellis leverde de bal een paar keer zomaar in. Dat zag er niet overtuigend uit.
Baseman

Bericht door Baseman »

Joey verwacht van een jongen van 19 een perfecte wedstrijd :biggrin.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik verwacht niets. Het viel mij alleen op.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Niet om betweterig te zijn Base, maar die Valckx wordt zoals ik een tijdje terug al zei toch gewoon buitenspel gezet, of niet? :aai.gif:
Baseman

Bericht door Baseman »

Geen idee.
Reker treedt naar buiten als stem van de club zogezegd, dat wil echter niet zeggen dat Valckx buitenspel wordt gezet.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Hij was volgens de VI niet aanwezig bij de gesprekken met Rutten en Stevens.
Gesloten