PSV 2007 - 2008
Yep, eindelijk scoort hij eens Europees en meteen is het de winnende
Een redelijke 1e helft en een heel matige 2e helft, maar who cares. De 3 punten zijn binnen en dat is het enige dat telt !!! Europees voetbal is zeker gesteld, valt zeker niet tegen.
Nu thuis tegen Inter lekker vrijuit voetballen en gas erop met een aanvallende ploeg...hopelijk.
Simons werd trouwens gemist gisteren, maar Marcellis speelde verdedigend erg sterk (al wilde hij daarna de bal nog wel eens inleveren) en Rajkovic vormde een uitstekend duo met uitblinker Salcido.
PSV had gisteren het jongste basisteam ooit opgesteld in de CL, de gemiddelde leeftijd was 23 jaar en 344 dagen. Niet slecht !
PS: En ik lees net in de T. dat de blessure van Simons erg meevalt en hij over 1 week weer inzetbaar is

Een redelijke 1e helft en een heel matige 2e helft, maar who cares. De 3 punten zijn binnen en dat is het enige dat telt !!! Europees voetbal is zeker gesteld, valt zeker niet tegen.
Nu thuis tegen Inter lekker vrijuit voetballen en gas erop met een aanvallende ploeg...hopelijk.
Simons werd trouwens gemist gisteren, maar Marcellis speelde verdedigend erg sterk (al wilde hij daarna de bal nog wel eens inleveren) en Rajkovic vormde een uitstekend duo met uitblinker Salcido.
PSV had gisteren het jongste basisteam ooit opgesteld in de CL, de gemiddelde leeftijd was 23 jaar en 344 dagen. Niet slecht !
PS: En ik lees net in de T. dat de blessure van Simons erg meevalt en hij over 1 week weer inzetbaar is

-
Een psv-specifiek record dan - het alltime record ligt volgensmij nog duidelijk bij Ajax (Brugge - Ajax; 21 jaar 355 dagen)Baseman schreef: PSV had gisteren het jongste basisteam ooit opgesteld in de CL, de gemiddelde leeftijd was 23 jaar en 344 dagen. Niet slecht !
Maar de kans dat PSV van een Inter op oorlogssterkte zou winnen was ook niet bijster groot.joey schreef:Je weet nooit of er niet meer in zit. Inter komt geheid met de reserves en zal zich niet uitsloven. En wie weet blokkeert Fenerbahce. Maar ik geef toe, groot is die kans niet.
En met Turkse ploegen weet je het nooit. Als Vagner er eentje in prikt dan keert het publiek zich wellicht tegen de ploeg.
Alcides speelde inderdaad zjin beste wedstrijd voor PSV, hij liet zowaar zien wel iets te kunnen. En PSV kwam goed weg toen de scheids een handsbal zag waar er geen was bij die niet zo slimme pass van Alcides...
Klopt, ik bedoelde ook PSV gerelateerd.Rembrandt III schreef:Een psv-specifiek record dan - het alltime record ligt volgensmij nog duidelijk bij Ajax (Brugge - Ajax; 21 jaar 355 dagen)
-
Ik vond Marcellis ook erg goed spelen weer dit keer. Over een aantal jaar kunnen we een super duo hebben in het centrum in Oranje na jaren van gekloot met verdedigers die steeds net niet waren. Marcellis-Van der Wiel klinkt als muziek in de oren, en als ze zich zo blijven ontwikkelen als ze nu doen hebben we over het centrum van de verdediging in Oranje niets te klagen. 

-
- AT Toto winner 15/16