De opmerking over pseudo-leider? Daarin heeft Derksen wel gelijk hoor. Simons moet de leider van psv worden na Cocu, maar Simons is een timide Belg die alleen maar kan schoffelen.generaal schreef:Derksen snapt er weer niks van omtrent Simons. De gemiddelde AT'er heeft meer voetbalinzicht dan die snor als je het mij vraagt.
PSV 2007 - 2008
-
Vind ik ook. Simons is geen leidertype maar het type adjudant van de leider.GangstaRiB schreef:De opmerking over pseudo-leider? Daarin heeft Derksen wel gelijk hoor. Simons moet de leider van psv worden na Cocu, maar Simons is een timide Belg die alleen maar kan schoffelen.generaal schreef:Derksen snapt er weer niks van omtrent Simons. De gemiddelde AT'er heeft meer voetbalinzicht dan die snor als je het mij vraagt.
Cocu is onvervangbaar gebleken, maar dat wisten we vooral al.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Geschiedsvervalsing. Cocu heeft toch een paar kutwedstrijden gespeeld, hoor. Alleen dan kwam het doordat hij op zijn laatste benen liep en dus werd het hem vergeven.GangstaRiB schreef:Klopt, maar Cocu haalde altijd zijn nivo, Simons verzuipt altijd als psv ook verzuipt. Cocu maakte belangrijke goals, Simons scoort bijna nooit.Bertje schreef:Cocu gaf leiding aan Simons. Simons geeft leiding aan Van der Leegte en co.
-
Die paar kutwedstrijden zijn hem inderdaad vergeven omdat hij in de andere wedstrijden psv kampioen maakte. Simons zie ik dat niet doen.Bertje schreef:Geschiedsvervalsing. Cocu heeft toch een paar kutwedstrijden gespeeld, hoor. Alleen dan kwam het doordat hij op zijn laatste benen liep en dus werd het hem vergeven.GangstaRiB schreef:Klopt, maar Cocu haalde altijd zijn nivo, Simons verzuipt altijd als psv ook verzuipt. Cocu maakte belangrijke goals, Simons scoort bijna nooit.Bertje schreef:Cocu gaf leiding aan Simons. Simons geeft leiding aan Van der Leegte en co.
Maar het is wel mooi meegenomen, generaal.
Iets anders: op PN lees ik dat Farfan uit de nationale ploeg is gezet omdat hij aan een feestje/orgie met vrouwen heeft deelgenomen aan de vooravond van een interland. Is Farfan soms een beetje de weg kwijt? Er goed speelt hij ook niet meer. Of is dat toeval?

Iets anders: op PN lees ik dat Farfan uit de nationale ploeg is gezet omdat hij aan een feestje/orgie met vrouwen heeft deelgenomen aan de vooravond van een interland. Is Farfan soms een beetje de weg kwijt? Er goed speelt hij ook niet meer. Of is dat toeval?
Wat ben je toch ook een naar, misselijk mannetje. Bah!Thomvak425 schreef:Ik wil niet de indruk geven dat ik een naar misselijk mannetje ben, hoor, jullie weten tenslotte wel beter, maarruh.... waar zijn de PSV'ers op dit forum eigenlijk op dit moment...?

Trouwens, generaal is er wel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
voetbalprimeur.nl'PSV mét Vergoossen tegen Ajax'
Sef Vergoossen traint PSV mogelijk al eerder dan verwacht. De 60-jarige oefenmeester is klaar met zijn werkzaamheden bij Nagoya Grampus Eight en kan mogelijk al tegen Ajax, volgende week zondag, zijn debuut maken als PSV-coach.
Doordat Nagoya zaterdag door Honda FC uitgeschakeld werd in het bekertoernooi (0-2) is de Limburger klaar in Japan. "Ik wil uiteraard zo gauw als mogelijk naar huis", zegt de routinier in het trainersvak zaterdag in het Algemeen Dagblad. "Maandag heb ik een gesprek met de clubleiding over de overdracht van mijn werkzaamheden."
Aanvankelijk zou Vergoossen pas 1 januari 2008 in Eindhoven arriveren, omdat dan het bekertoernooi ten einde is. Voor zijn club is dat avontuur echter al een drie weken eerder afgelopen. Daarom kunnen Vergoossen en assistent Dwight Lodeweges al sneller naar Eindhoven.
Tot het duo in Nederland arriveert zal Jan Wouters de eindverantwoordelijke zijn. In juli 2008 neemt Huub Stevens het stokje weer over van Vergoossen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- SylvievdVaart
Waarom zóu je als PSV'er hier momenteel willen zijn? Dan toch liever op PN uithuilen, lijkt me? Ik vind het niet zo raar hoor.Duke schreef:Wat ben je toch ook een naar, misselijk mannetje. Bah!Thomvak425 schreef:Ik wil niet de indruk geven dat ik een naar misselijk mannetje ben, hoor, jullie weten tenslotte wel beter, maarruh.... waar zijn de PSV'ers op dit forum eigenlijk op dit moment...?
Trouwens, generaal is er wel.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Geen Redder op de bank bij PSV komend weekend:
PNVergoossen verwacht niet voor 1 januari te beginnen
In De Telegraaf laat Sef Vergoossen weten niet te verwachten dat hij voor 1 januari plaats zal nemen op de bank bij PSV. "Ik heb hier in Japan nog sponsorverplichtingen, een feestavond van de J-League en bovendien heeft PSV aan Jan Wouters aangegeven dat hij dit jaar mag afmaken. En wat er dan gebeurt, is aan PSV. Maar het lijkt mij het meest logische dat ik eerst aan de zijlijn meeloop, zodat ik me goed kan voorbereiden op volgend jaar."
Dit PSV doet denken aan het Ajax van Wouters. Zet spelers op posities neer waar ze niets te zoeken hebben en haal zoveel mogelijk creativiteit uit het elftal...joey schreef: Gaat trouwens lekker met Perez. Zou hij zich wel belangrijk voelen bij PSV?
Wouters taktiekert zichzelf en zijn elftal helemaal suf, met als gevolg dat het vertrouwen weg is en het elftal de kluts kwijt is.
A propos Farfan: exit Peru, zei je. Geldt dat ook voor Pizarro en Guerrero? Die namen werden ook genoemd.
Sommige PSV'ers hebben een druk leven en zijn niet in staat om altijd aanwezig te zijn hier...
Ik heb eerlijk gezegd weinig van de wedstrijd gezien (gelukkig), ik moest zelf zaalvoetballen. Maar wat ik heb gezien (laatste gedeelte 2e helft) en vooral van wat ik heb gehoord heeft Wouters een compleet verkeerde tactiek gebruikt, verkeerde wissels gedaan en had PSV een collectieve off day tegen een uitstekend Roda. Shit happens, de ondergrens is bij PSV nu eenmaal gezakt de laatste jaren. Geen wonder, je kunt als Nederlandse club geen (wereld)toppers blijven vervangen. Als dit PSV moet dan kunnen ze heel aardig voetbal laten zien, maar als het niet loopt dan staat er niemand op. En als het echt niet loopt, dan ziet het voetbal er niet uit. Gelukkig is dat nog weinig voorgekomen, maar de hand van Stevens zal nodig zijn volgend seizoen. Hopelijk kan Vergoossen al wat recht trekken, want Wouters is weer aan het vervallen in oude fouten. Hji heeft PSV twee keer goed neergezet, maar de andere wedstrijden was het vrij dramatisch. Erg jammer, maar PSV krijgt komende week 2 kansen om het recht te zetten. Ik ben erg benieuwd naar de topper volgende week, 2 topteams die niet een geweldig seizoen draaien tot nu toe. Aan de andere kant kan het niet veel slechter dan nu...mag ik toch hopen.
PS: Kampioen van de armoede is flauwekul, de kampioen na zoveel wedstrijden is altijd de terechte kampioen. Dan had de rest maar beter moeten zijn. Dat de topteams nu uitschieters naar beneden hebben zegt niets, dat is ook normaal. Na elk goed seizoen worden de beste spelers weggekocht, het lot van een Nederlandse club.
PPS: Farfan heeft zich schijnbaar misdragen in het hotel, samen met 2 andere spelers. Er zijn ook nog 4 andere spelers op stap geweest en die hebben zich daar schijnbaar goed laten gaan, waaronder de spelers Pizarro en Guerrero. Ook deze laatste 2 zijn uit het nationale team gezet.
Ik heb eerlijk gezegd weinig van de wedstrijd gezien (gelukkig), ik moest zelf zaalvoetballen. Maar wat ik heb gezien (laatste gedeelte 2e helft) en vooral van wat ik heb gehoord heeft Wouters een compleet verkeerde tactiek gebruikt, verkeerde wissels gedaan en had PSV een collectieve off day tegen een uitstekend Roda. Shit happens, de ondergrens is bij PSV nu eenmaal gezakt de laatste jaren. Geen wonder, je kunt als Nederlandse club geen (wereld)toppers blijven vervangen. Als dit PSV moet dan kunnen ze heel aardig voetbal laten zien, maar als het niet loopt dan staat er niemand op. En als het echt niet loopt, dan ziet het voetbal er niet uit. Gelukkig is dat nog weinig voorgekomen, maar de hand van Stevens zal nodig zijn volgend seizoen. Hopelijk kan Vergoossen al wat recht trekken, want Wouters is weer aan het vervallen in oude fouten. Hji heeft PSV twee keer goed neergezet, maar de andere wedstrijden was het vrij dramatisch. Erg jammer, maar PSV krijgt komende week 2 kansen om het recht te zetten. Ik ben erg benieuwd naar de topper volgende week, 2 topteams die niet een geweldig seizoen draaien tot nu toe. Aan de andere kant kan het niet veel slechter dan nu...mag ik toch hopen.
PS: Kampioen van de armoede is flauwekul, de kampioen na zoveel wedstrijden is altijd de terechte kampioen. Dan had de rest maar beter moeten zijn. Dat de topteams nu uitschieters naar beneden hebben zegt niets, dat is ook normaal. Na elk goed seizoen worden de beste spelers weggekocht, het lot van een Nederlandse club.
PPS: Farfan heeft zich schijnbaar misdragen in het hotel, samen met 2 andere spelers. Er zijn ook nog 4 andere spelers op stap geweest en die hebben zich daar schijnbaar goed laten gaan, waaronder de spelers Pizarro en Guerrero. Ook deze laatste 2 zijn uit het nationale team gezet.
Met dit stuk onderstreep je de stelling 'Kampioen van de armoede' juist.Baseman schreef:PS: Kampioen van de armoede is flauwekul, de kampioen na zoveel wedstrijden is altijd de terechte kampioen. Dan had de rest maar beter moeten zijn. Dat de topteams nu uitschieters naar beneden hebben zegt niets, dat is ook normaal. Na elk goed seizoen worden de beste spelers weggekocht, het lot van een Nederlandse club.