PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

generaal schreef:Derksen snapt er weer niks van omtrent Simons. De gemiddelde AT'er heeft meer voetbalinzicht dan die snor als je het mij vraagt.
De opmerking over pseudo-leider? Daarin heeft Derksen wel gelijk hoor. Simons moet de leider van psv worden na Cocu, maar Simons is een timide Belg die alleen maar kan schoffelen.
Thom

Bericht door Thom »

Ik wil niet de indruk geven dat ik een naar misselijk mannetje ben, hoor, jullie weten tenslotte wel beter, maarruh.... waar zijn de PSV'ers op dit forum eigenlijk op dit moment...? :666.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

GangstaRiB schreef:
generaal schreef:Derksen snapt er weer niks van omtrent Simons. De gemiddelde AT'er heeft meer voetbalinzicht dan die snor als je het mij vraagt.
De opmerking over pseudo-leider? Daarin heeft Derksen wel gelijk hoor. Simons moet de leider van psv worden na Cocu, maar Simons is een timide Belg die alleen maar kan schoffelen.
Vind ik ook. Simons is geen leidertype maar het type adjudant van de leider.
Cocu is onvervangbaar gebleken, maar dat wisten we vooral al.
Het stinkt aan alle kanten!
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Cocu gaf leiding aan Simons. Simons geeft leiding aan Van der Leegte en co.
GangstaRiB

Bertje schreef:Cocu gaf leiding aan Simons. Simons geeft leiding aan Van der Leegte en co.
Klopt, maar Cocu haalde altijd zijn nivo, Simons verzuipt altijd als psv ook verzuipt. Cocu maakte belangrijke goals, Simons scoort bijna nooit.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Het is geen schande. Cocu was een wereldspeler. Simons een nuttige clubspeler. Die heb je ook nodig. Je moet alleen van een nuttige clubspeler geen leider willen maken.
Gaat trouwens lekker met Perez. Zou hij zich wel belangrijk voelen bij PSV? :smallgrin.gif:
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

GangstaRiB schreef:
Bertje schreef:Cocu gaf leiding aan Simons. Simons geeft leiding aan Van der Leegte en co.
Klopt, maar Cocu haalde altijd zijn nivo, Simons verzuipt altijd als psv ook verzuipt. Cocu maakte belangrijke goals, Simons scoort bijna nooit.
Geschiedsvervalsing. Cocu heeft toch een paar kutwedstrijden gespeeld, hoor. Alleen dan kwam het doordat hij op zijn laatste benen liep en dus werd het hem vergeven.
GangstaRiB

Bertje schreef:
GangstaRiB schreef:
Geschiedsvervalsing. Cocu heeft toch een paar kutwedstrijden gespeeld, hoor. Alleen dan kwam het doordat hij op zijn laatste benen liep en dus werd het hem vergeven.
Die paar kutwedstrijden zijn hem inderdaad vergeven omdat hij in de andere wedstrijden psv kampioen maakte. Simons zie ik dat niet doen.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Cocu maakte PSV niet alleen kampioen, net zoals Simons dat niet alleen doet.
generaal

Bericht door generaal »

GangstaRiB schreef:
Een controleur hoeft ook niet te scoren.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Maar het is wel mooi meegenomen, generaal. :wink.gif:

Iets anders: op PN lees ik dat Farfan uit de nationale ploeg is gezet omdat hij aan een feestje/orgie met vrouwen heeft deelgenomen aan de vooravond van een interland. Is Farfan soms een beetje de weg kwijt? Er goed speelt hij ook niet meer. Of is dat toeval?
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Thomvak425 schreef:Ik wil niet de indruk geven dat ik een naar misselijk mannetje ben, hoor, jullie weten tenslotte wel beter, maarruh.... waar zijn de PSV'ers op dit forum eigenlijk op dit moment...? :666.gif:
Wat ben je toch ook een naar, misselijk mannetje. Bah! :biggrin.gif:

Trouwens, generaal is er wel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

'PSV mét Vergoossen tegen Ajax'
Sef Vergoossen traint PSV mogelijk al eerder dan verwacht. De 60-jarige oefenmeester is klaar met zijn werkzaamheden bij Nagoya Grampus Eight en kan mogelijk al tegen Ajax, volgende week zondag, zijn debuut maken als PSV-coach.

Doordat Nagoya zaterdag door Honda FC uitgeschakeld werd in het bekertoernooi (0-2) is de Limburger klaar in Japan. "Ik wil uiteraard zo gauw als mogelijk naar huis", zegt de routinier in het trainersvak zaterdag in het Algemeen Dagblad. "Maandag heb ik een gesprek met de clubleiding over de overdracht van mijn werkzaamheden."

Aanvankelijk zou Vergoossen pas 1 januari 2008 in Eindhoven arriveren, omdat dan het bekertoernooi ten einde is. Voor zijn club is dat avontuur echter al een drie weken eerder afgelopen. Daarom kunnen Vergoossen en assistent Dwight Lodeweges al sneller naar Eindhoven.

Tot het duo in Nederland arriveert zal Jan Wouters de eindverantwoordelijke zijn. In juli 2008 neemt Huub Stevens het stokje weer over van Vergoossen.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
joey
Erelid

Bericht door joey »

De Redder komt! :headbang.gif:

Misschien. :smallgrin.gif:
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Ach, het lijkt me wel een aardige man. Hij lijkt me alleen wel iemand die aan een team wil bouwen en schaven, dus op korte termijn zal het niet veel uitmaken, verwacht ik.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
999

Bericht door 999 »

joey schreef:De Redder komt! :headbang.gif:

Misschien. :smallgrin.gif:
Leuk voor de spelers mocht ie het dan toch net niet redden om op tijd bij Psv te zijn voor de wedstrijd tegen AJAX.
Blij met de punten ...
SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart »

Duke schreef:
Thomvak425 schreef:Ik wil niet de indruk geven dat ik een naar misselijk mannetje ben, hoor, jullie weten tenslotte wel beter, maarruh.... waar zijn de PSV'ers op dit forum eigenlijk op dit moment...? :666.gif:
Wat ben je toch ook een naar, misselijk mannetje. Bah! :biggrin.gif:

Trouwens, generaal is er wel.
Waarom zóu je als PSV'er hier momenteel willen zijn? Dan toch liever op PN uithuilen, lijkt me? Ik vind het niet zo raar hoor.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
joey
Erelid

Bericht door joey »

Duke schreef:Ach, het lijkt me wel een aardige man.
Mij ook. Hopelijk is hij niet té aardig voor Aissati... :1evil.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

Geen Redder op de bank bij PSV komend weekend:

Vergoossen verwacht niet voor 1 januari te beginnen

In De Telegraaf laat Sef Vergoossen weten niet te verwachten dat hij voor 1 januari plaats zal nemen op de bank bij PSV. "Ik heb hier in Japan nog sponsorverplichtingen, een feestavond van de J-League en bovendien heeft PSV aan Jan Wouters aangegeven dat hij dit jaar mag afmaken. En wat er dan gebeurt, is aan PSV. Maar het lijkt mij het meest logische dat ik eerst aan de zijlijn meeloop, zodat ik me goed kan voorbereiden op volgend jaar."
PN
wimpey

Bericht door wimpey »

joey schreef: Gaat trouwens lekker met Perez. Zou hij zich wel belangrijk voelen bij PSV? :smallgrin.gif:
Dit PSV doet denken aan het Ajax van Wouters. Zet spelers op posities neer waar ze niets te zoeken hebben en haal zoveel mogelijk creativiteit uit het elftal...

Wouters taktiekert zichzelf en zijn elftal helemaal suf, met als gevolg dat het vertrouwen weg is en het elftal de kluts kwijt is.

A propos Farfan: exit Peru, zei je. Geldt dat ook voor Pizarro en Guerrero? Die namen werden ook genoemd.
Baseman

Bericht door Baseman »

Sommige PSV'ers hebben een druk leven en zijn niet in staat om altijd aanwezig te zijn hier...

Ik heb eerlijk gezegd weinig van de wedstrijd gezien (gelukkig), ik moest zelf zaalvoetballen. Maar wat ik heb gezien (laatste gedeelte 2e helft) en vooral van wat ik heb gehoord heeft Wouters een compleet verkeerde tactiek gebruikt, verkeerde wissels gedaan en had PSV een collectieve off day tegen een uitstekend Roda. Shit happens, de ondergrens is bij PSV nu eenmaal gezakt de laatste jaren. Geen wonder, je kunt als Nederlandse club geen (wereld)toppers blijven vervangen. Als dit PSV moet dan kunnen ze heel aardig voetbal laten zien, maar als het niet loopt dan staat er niemand op. En als het echt niet loopt, dan ziet het voetbal er niet uit. Gelukkig is dat nog weinig voorgekomen, maar de hand van Stevens zal nodig zijn volgend seizoen. Hopelijk kan Vergoossen al wat recht trekken, want Wouters is weer aan het vervallen in oude fouten. Hji heeft PSV twee keer goed neergezet, maar de andere wedstrijden was het vrij dramatisch. Erg jammer, maar PSV krijgt komende week 2 kansen om het recht te zetten. Ik ben erg benieuwd naar de topper volgende week, 2 topteams die niet een geweldig seizoen draaien tot nu toe. Aan de andere kant kan het niet veel slechter dan nu...mag ik toch hopen.

PS: Kampioen van de armoede is flauwekul, de kampioen na zoveel wedstrijden is altijd de terechte kampioen. Dan had de rest maar beter moeten zijn. Dat de topteams nu uitschieters naar beneden hebben zegt niets, dat is ook normaal. Na elk goed seizoen worden de beste spelers weggekocht, het lot van een Nederlandse club.

PPS: Farfan heeft zich schijnbaar misdragen in het hotel, samen met 2 andere spelers. Er zijn ook nog 4 andere spelers op stap geweest en die hebben zich daar schijnbaar goed laten gaan, waaronder de spelers Pizarro en Guerrero. Ook deze laatste 2 zijn uit het nationale team gezet.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Baseman schreef:PS: Kampioen van de armoede is flauwekul, de kampioen na zoveel wedstrijden is altijd de terechte kampioen. Dan had de rest maar beter moeten zijn. Dat de topteams nu uitschieters naar beneden hebben zegt niets, dat is ook normaal. Na elk goed seizoen worden de beste spelers weggekocht, het lot van een Nederlandse club.
Met dit stuk onderstreep je de stelling 'Kampioen van de armoede' juist.
Baseman

Bericht door Baseman »

Oh, je wilt zeggen dat de kampioen van Nederland nooit mag verliezen of nooit slecht mag spelen ?
Dan heeft iedere competitie ieder jaar de kampioen van de armoede...wat een onzin.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Nee, dat zeg ik dus niet. Het hele punt was dat jij wat zei.
joey
Erelid

Bericht door joey »

wimpey schreef:Wouters taktiekert zichzelf en zijn elftal helemaal suf, met als gevolg dat het vertrouwen weg is en het elftal de kluts kwijt is.
Wouters komt steeds op het verkeerde moment, lijkt het wel.

En Koeman is steeds net op tijd weg.
Gesloten