Ajax - FC Twente 27-12-2007
- Ajaciedjuh
Mijn inziens kunnen we vanavond alleen winnen met een 4-mans middenveld. Maar om 4 goede middenvelders te vinden in deze selectie (inclusief fitte en niet geschorste spelers) is onmogelijk!?Izmailov schreef:Uit welke spelers zal het middenveld bestaan? Deze spelers moeten het namelijk opnemen tegen het sterkste gedeelte van Twente.
En als ik eerlijk ben, zie ik niet hoe Ajax (met de beschikbare spelers) de slag op het middenveld kan winnen vanavond. Koster blijft namelijk 4-3-3 spelen.
Misschien Wormegoor (of toch Colin) maar opstellen in het centrum met Heitinga en Urby in ieder geval doorschuiven naar het middenveld.
Gabri - De Jong - Urby
Kennedy
KJH - Suarez
Misschien kunnen we beter Rommedahl i.p.v. Kennedy opstellen, omdat hij veel meer loop- en verdedigend vermogen heeft.
Koster kennende zal hij KJH wel terug laten zakken en voorin met Suarez en Rommedahl spelen.
-
Ik hou me er nog maar aan vast dat Twente dit jaar wel iets wisselvalliger presteert dan vorig jaar. Ze hebben uit dit jaar iig niet gewonnen van Getafe, De Graafschap, Groningen, Sparta en Vitesse.
Spelen ze echter een goede wedstrijd met hun befaamde middenveld uitblinkend, zie ik het somber in voor vanavond.
Spelen ze echter een goede wedstrijd met hun befaamde middenveld uitblinkend, zie ik het somber in voor vanavond.
Maar de Ajax verdediging heeft al een stuk of 6 wedstrijden 1 of meerdere doelpunten geincasseerdArwin schreef:Ik hou me er nog maar aan vast dat Twente dit jaar wel iets wisselvalliger presteert dan vorig jaar. Ze hebben uit dit jaar iig niet gewonnen van Getafe, De Graafschap, Groningen, Sparta en Vitesse.

Gaan ze vanavond ook doen, dus we moeten zorgen dat we er meer scoren dan de tegenstander ;)Toppie schreef:Maar de Ajax verdediging heeft al een stuk of 6 wedstrijden 1 of meerdere doelpunten geincasseerdArwin schreef:Ik hou me er nog maar aan vast dat Twente dit jaar wel iets wisselvalliger presteert dan vorig jaar. Ze hebben uit dit jaar iig niet gewonnen van Getafe, De Graafschap, Groningen, Sparta en Vitesse.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart