Ajax - FC Twente 27-12-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

De Jong sowieso opstellen, want anders speelt El Ahmadi ons aan gort. En verder hopen dat Gabri deze keer wel geconcentreerd blijft spelen en Engelaar niet constant uit zijn rug laat lopen.
goodfella

Bericht door goodfella »

Delorge is nog steeds geblesseerd. Wat de medische staf aan het uitvreten is weet ik niet, maar kunnen al die gasten niet tegen de muur worden gezet? Stelletje amateurs.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Als de heren aanvallers hun verdedigende taken doen, is er al veel gewonnen. :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Izmailov schreef:Uit welke spelers zal het middenveld bestaan? Deze spelers moeten het namelijk opnemen tegen het sterkste gedeelte van Twente.

En als ik eerlijk ben, zie ik niet hoe Ajax (met de beschikbare spelers) de slag op het middenveld kan winnen vanavond. Koster blijft namelijk 4-3-3 spelen.
Mijn inziens kunnen we vanavond alleen winnen met een 4-mans middenveld. Maar om 4 goede middenvelders te vinden in deze selectie (inclusief fitte en niet geschorste spelers) is onmogelijk!?

Misschien Wormegoor (of toch Colin) maar opstellen in het centrum met Heitinga en Urby in ieder geval doorschuiven naar het middenveld.

Gabri - De Jong - Urby
Kennedy
KJH - Suarez
Misschien kunnen we beter Rommedahl i.p.v. Kennedy opstellen, omdat hij veel meer loop- en verdedigend vermogen heeft.

Koster kennende zal hij KJH wel terug laten zakken en voorin met Suarez en Rommedahl spelen.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

joey schreef:Als de heren aanvallers hun verdedigende taken doen, is er al veel gewonnen. :1evil.gif:
Wat zijn die taken? Van achterlijn naar achterlijn draven?
goodfella

Bericht door goodfella »

Aanvallers moeten scoren.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Rommedahl als middenvelder opstellen, deden ze bij Charlton ook.
Toppie

Bericht door Toppie »

GangstaRiB schreef:Over het middenveld gesproken.. wat is er in godsnaam met Delorge aan de hand? Leeft hij nog?
Geblesseerd, is ook een miskoop , ervenissen van HTC Collier, Horloge , Urzeik, Luque etc etc. Nepdiamanten zonder toegevoegde Ajax waarden.

:1evil.gif:
goodfella

Bericht door goodfella »

De wedstrijden dat Delorge heeft gespeeld was hij zeker niet slecht. Integendeel.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Bertje schreef:
joey schreef:Als de heren aanvallers hun verdedigende taken doen, is er al veel gewonnen. :1evil.gif:
Wat zijn die taken? Van achterlijn naar achterlijn draven?
Druk zetten.
999

Bericht door 999 »

R.Luinge
Blij met de punten ...
joey
Erelid

Bericht door joey »

LucaS schreef:Wat en negatievelingen zeg! Natuurlijk gaat onze ploeg winnen!!
Siempre negativa, hè Luuk? :smallgrin.gif:

Eerlijk gezegd voetbalt Twente beter dan Ajax. We zullen het van de individuele klasse moeten hebben. Voor zover aanwezig. :blush.gif:
Arwin

Bericht door Arwin »

Ik hou me er nog maar aan vast dat Twente dit jaar wel iets wisselvalliger presteert dan vorig jaar. Ze hebben uit dit jaar iig niet gewonnen van Getafe, De Graafschap, Groningen, Sparta en Vitesse.

Spelen ze echter een goede wedstrijd met hun befaamde middenveld uitblinkend, zie ik het somber in voor vanavond.
Toppie

Bericht door Toppie »

Arwin schreef:Ik hou me er nog maar aan vast dat Twente dit jaar wel iets wisselvalliger presteert dan vorig jaar. Ze hebben uit dit jaar iig niet gewonnen van Getafe, De Graafschap, Groningen, Sparta en Vitesse.

Spelen ze echter een goede wedstrijd met hun befaamde middenveld uitblinkend, zie ik het somber in voor vanavond.
Maar de Ajax verdediging heeft al een stuk of 6 wedstrijden 1 of meerdere doelpunten geincasseerd :laughing.gif:
Arwin

Bericht door Arwin »

Toppie schreef:
Arwin schreef:Ik hou me er nog maar aan vast dat Twente dit jaar wel iets wisselvalliger presteert dan vorig jaar. Ze hebben uit dit jaar iig niet gewonnen van Getafe, De Graafschap, Groningen, Sparta en Vitesse.

Maar de Ajax verdediging heeft al een stuk of 6 wedstrijden 1 of meerdere doelpunten geincasseerd :laughing.gif:
Gaan ze vanavond ook doen, dus we moeten zorgen dat we er meer scoren dan de tegenstander ;)
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Ik heb eerlijk gezegd totaal geen zin om te gaan vanavond; donker, koud, Aha-erlebnisse vanwegeTwente, Ajax zonder zelfvertrouwen... Maar goed. We zullen net doen of we gek zijn en de ploeg aanmoedigen! :hupajax.gif: :onfire.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
joey
Erelid

Bericht door joey »

We gaan er tegenaan, Cees! :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :headbang.gif:

Heb ook geen zin. :blush.gif:
Daniel

Bericht door Daniel »

Aan de ene kant heb ik wel zin om de wedstrijd te zien, lekker voetbal kijken en Ajax. Maar ik weet toch dat het een teleurstelling wordt in mijn achterhoofd.. :blush.gif:
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Zeg jongens, jullie stralen toch wel een beetje positivisme uit, he? Als de spelers die somberheid voelen wordt het helemaal niets.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart »

Ik heb hartstikke veel zin in de wedstrijd. Nu maar hopen dat ik het deze keer wél leuk vind na de 60e minuut. Meestal dut ik dan in :blush.gif:
Vuuuuuur please! :onfire.gif:

3-1 :hupajax.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

6-1. :ajaxscarf.gif:
SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart »

Jeetje Johnk! Lekker geslapen afgelopen nacht? :ajaxsmiley.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Héérlijk. :ajaxsmiley.gif:

Je kunt maar beter positief zijn. :blush.gif: Ik denk overigens wel echt dat we gaan winnen.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

3-1 vind ik ook wel een goeie. Suárez en Huntelaar slepen de buit binnen en Gabri laat weer een keer z'n man lopen.
joey
Erelid

Bericht door joey »

SylvievdVaart schreef:Ik heb hartstikke veel zin in de wedstrijd. Nu maar hopen dat ik het deze keer wél leuk vind na de 60e minuut. Meestal dut ik dan in :blush.gif:
Vuuuuuur please! :onfire.gif:

3-1 :hupajax.gif:
Jij gaat zeker niet naar het stadion? TV-kijken kan ik ook! :1evil.gif:

:wink.gif:
Plaats reactie