Jeeeeeeeeeeeeeej... een gefrustreerde trainer... nee, dat helpt...Mario Been: "Soms weet ik het ook allemaal niet meer"
Door: Jeroen, ForzaNEC.nl | Gepubliceerd: Gisteren 22:23 | Laatst bewerkt: Gisteren 22:23 | 14 reacties
De NEC-trainer geeft in het artikel aan dat hij hoopt dat de club zich snel versterkt. ''Al weken hoop ik op het bericht dat we in de winterstop versterkingen kunnen halen. Maar ik hoor steeds meer geluiden dat het financieel niet haalbaar is en nu voorzitter Vincent Paes is afgetreden, wordt het er allemaal niet helderder op. Eerst Hans van Delft, vervolgens Leen Looyen en nu dit weer.
Been geeft aan dat voor de continuïteit van NEC de ontwikkelingen dramatisch zijn. 'Een coach is mede-afhankelijk van het materiaal op het veld, en als het boven in de bestuurskamers alleen maar blijft rommelen, komen we niets verder.'
Been heeft zelfs zijn positie als trainer bij de spelers ter discussie gesteld. 'Kijk naar onze eerste twee tegengoals van zondag en oordeel zelf. Zondag heb ik de groep ook gevraagd of ze een andere trainer willen, of ze denken dat dat in het belang van NEC is, maar bij monde van de aanvoerder (Peter Wisgerhof) hebben ze aangegeven dat het aan henzelf ligt.'
Been schaamt zich dood voor de supporters. 'Dit kan niet! Op 6 januari beginnen we weer en ik gooi de zweep erover. Tot hier en niet verder. En wie niet mee wil, die haakt maar af.'
Bron: Voetbal International
Kampioenuuu