Dat zeg ik volgens mij ook niet. Geef alleen aan dat Feyenoord meer individuele klasse heeft.Thomas schreef:Nou, het is slecht gesteld met Ajax, maar we gaan toch niet doen alsof Feyenoord beter is?Zlatan Son of God schreef:Feyenoord wint gewoon hoor.. Binnen 10 minuten kunnen ze het wel om zetten denk ik. Bij Feyenoord loopt tenminste nog individuele kwaliteit rond.
Feyenoord 2007 - 2008
- Daily Blind
Timmer-StekelenburgZlatan Son of God schreef:Dat zeg ik volgens mij ook niet. Geef alleen aan dat Feyenoord meer individuele klasse heeft.Thomas schreef:Nou, het is slecht gesteld met Ajax, maar we gaan toch niet doen alsof Feyenoord beter is?Zlatan Son of God schreef:Feyenoord wint gewoon hoor.. Binnen 10 minuten kunnen ze het wel om zetten denk ik. Bij Feyenoord loopt tenminste nog individuele kwaliteit rond.
Lucius-Ogararu
Bahia-Heitinga
Hofland-Vermaelen
De Cler-Emanuelson
Sahin-Gabri
Van Bronckhorst-Davids
Hofs-Perez
De Guzman-Kennedy
Bruins-Suarez
Makaay-Huntelaar
Mwah.
Dat is de enige juiste, maar trieste constatering. Koster is niet in staat om een verdediging neer te zetten. Ajax is niet in staat om te profiteren van een misstap van een concurrent (Ik hoop dat het wel gebeurt, maar wie kan dat??? Suarez en ???)Beloki schreef:Kun je nagaan hoe slecht onze organisatie dan staat.
www.ad.nlAfgang voor Feyenoord
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - De ploeg die in de eerste maanden van het seizoen zo gestaag progressie boekte, is verworden tot een dolend hoopje individuen.
Een hemeltergend slecht Feyenoord verloor gisteren voor het eerst in 22 jaar van stadgenoot Excelsior: 2-1.
Een volkomen verdiende overwinning voor de Kralingers, die nu wél een hectische slotfase overleefden. Feyenoord speelde op Woudestein lange tijd zó dramatisch, dat het af en toe bijna komisch werd. Balletjes breed die zomaar over de zijlijn hobbelden, doelloze lange ballen en een defensie die voortdurend omver dreigde te vallen. Alles mislukte, met de stromende regen als passende decor voor het treurspel van de bezoekers.
Toen Jonathan de Guzman kort voor rust haast wilde maken om Danny Buijs een vrije trap te laten nemen, waaide de bal pardoes het veld uit, tussen een groepje fotografen. Het was slechts één van de talloze momenten die de onmacht van Feyenoord illustreerden.
De Feyenoord-aanhang werd er haast cynisch van en Bert van Marwijk kookte in de dug-out van woede. ,,Een nieuw elftal kan nooit een heel seizoen goed spelen,’’ zei de trainer een paar weken geleden nog, maar de huidige vrije val van zijn ploeg is wel heel pijnlijk. Niets is over van het soms trage, maar soepele positiespel in de openingsweken van het seizoen.
In een maand waarin Feyenoord dankzij een reeks thuiswedstrijden winst had kunnen boeken op de concurrentie, dreigt het zijn titelkansen in recordtijd uit handen te geven. FC Twente en FC Groningen zijn komende week de volgende twee tegenstanders en kort daarop wachten AZ en Ajax. Het jubileumjaar van Feyenoord zou wel eens in een sfeer van frustratie en onvrede kunnen beginnen.
Al na 34 seconden kreeg Excelsior-aanvaller Michel van Guldener zijn eerste kans en nog geen vier minuten was het al raak. Kees Luijckx stond in de linkerhoek van het veld weliswaar buitenspel, de Excelsior-middenvelder had geen enkele moeite om Van Guldener te vinden. Op een meter of twaalf van de goal was er geen Feyenoord-verdediger in de buurt van de spits, die simpel binnenschoof: 1-0.
Die openingstreffer had Feyenoord wakker moeten schudden, maar de bezoekers zakten alleen maar dieper weg. Geert den Ouden stuitte eerst nog op Henk Timmer, in de 12e minuut scoorde de Excelsior-spits alsnog. Van Guldener kon vanaf links doodsimpel voorzetten, Den Ouden reageerde veel attenter dan verdediger Kevin Hofland: 2-0.
Dat beide treffers over de linkerkant werden opgezet, was geen toeval. Geen enkele Feyenoorder haalde een voldoende, maar Danny Buijs en Chun-Soo Lee maakten het wel erg bont. De Koreaan mocht de bal in de 29ste minuut vanaf vijf meter inschieten, maar struikelde over zijn benen en miste. Wie Lee daarna in de stromende regen zag wegkwijnen, zou haast medelijden krijgen met de toch al zo kwetsbare Aziaat.
Lee werd na rust uit zijn lijden verlost en maakte plaats voor Michael Mols, die Roy Makaay voorin moest ondersteunen. De Feyenoord-fans gingen nog eens dapper achter hun ploeg staan, maar effect had het lange tijd nauwelijks. Makaay kreeg na dik een uur spelen een kans, maar de spits stuitte op keeper Jörg van Nieuwenhuizen.
Den Ouden miste kort daarop de grootste kans, door de bal van dichtbij naast te koppen. Van Guldener schoot op de paal, maar een nog grotere afgang bleef Feyenoord bespaard. Kort nadat Makaay een vrije trap op de lat schoot, knalde Buijs de 2-1 binnen. Feyenoord claimde daarna nog twee keer een strafschop; de gelijkmaker bleef uit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Jij wilt gewoon graag zien dat 010 beter is. Ok, zeg dat dan gelijk.Zlatan Son of God schreef:Dat zeg ik volgens mij ook niet. Geef alleen aan dat Feyenoord meer individuele klasse heeft.Thomas schreef:Nou, het is slecht gesteld met Ajax, maar we gaan toch niet doen alsof Feyenoord beter is?Zlatan Son of God schreef:Feyenoord wint gewoon hoor.. Binnen 10 minuten kunnen ze het wel om zetten denk ik. Bij Feyenoord loopt tenminste nog individuele kwaliteit rond.
Sahin, De Guzman en Bruins staan hopeloos te schutteren op dit moment. V. Bronckhorst is toch geen creatieveling pur sang. Blijft er wel heel weinig over.
Makaay houdt dit elftal nog een beetje overeind. De andere ''superaankopen'' Hofland, Lee en Sahin stellen vooral teleur. Alleen de Cler en Gio doen het redelijk. Maar versterken Feyenoord niet echt.joey schreef:Volgens mij heeft Feyenoord zelfs mét Makaay niet meer punten dan vorig jaar na evenveel wedstrijden. Maar ik kan me vergissen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Giacomo Puccini
Feyenoord doet het niet goed... de rest doet het slecht!18/1/2008 - Feyenoord: vorig seizoen evenveel punten
(Gepost door K)
Mag de ploeg in de eerste seizoenshelft dan veel lof gekregen hebben, in punten staat de ploeg er na 19 duels niet veel beter voor dan vorig seizoen. Net als vorig jaar heeft de ploeg nu 36 punten uit 19 duels. Alleen het doelsaldo is veel beter, omdat het er vorig seizoen 35 tegenkreeg en dit seizoen slechts 16.
Daarbij... vorig jaar had Feyenoord veel slechtere spelers tot zijn beschikking... dus eigenlijk doet Feyenoord het slechter dan vorig jaar (tot nu toe)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."