Feyenoord 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr jan 18, 2008 11:17 pm

Thomas schreef:
Zlatan Son of God schreef:Feyenoord wint gewoon hoor.. Binnen 10 minuten kunnen ze het wel om zetten denk ik. Bij Feyenoord loopt tenminste nog individuele kwaliteit rond.
Nou, het is slecht gesteld met Ajax, maar we gaan toch niet doen alsof Feyenoord beter is?
Dat zeg ik volgens mij ook niet. Geef alleen aan dat Feyenoord meer individuele klasse heeft.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jan 18, 2008 11:23 pm

Nou... lekker dan... zal je zien dat VVV ook wint van PSV... whaaa... staat NEC helemaal onder aan... :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 19, 2008 12:01 am

Zlatan Son of God schreef:
Thomas schreef:
Zlatan Son of God schreef:Feyenoord wint gewoon hoor.. Binnen 10 minuten kunnen ze het wel om zetten denk ik. Bij Feyenoord loopt tenminste nog individuele kwaliteit rond.
Nou, het is slecht gesteld met Ajax, maar we gaan toch niet doen alsof Feyenoord beter is?
Dat zeg ik volgens mij ook niet. Geef alleen aan dat Feyenoord meer individuele klasse heeft.
Timmer-Stekelenburg
Lucius-Ogararu
Bahia-Heitinga
Hofland-Vermaelen
De Cler-Emanuelson
Sahin-Gabri
Van Bronckhorst-Davids
Hofs-Perez
De Guzman-Kennedy
Bruins-Suarez
Makaay-Huntelaar

Mwah.

Beloki

Bericht door Beloki » za jan 19, 2008 12:04 am

Ongelofelijk dat Feyenoord met zo'n kutdefensie zo weinig tegengoals krijgt.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 19, 2008 12:09 am

Misschien staat de organisatie wat beter bij Feyenoord.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Beloki

Bericht door Beloki » za jan 19, 2008 12:11 am

Kun je nagaan hoe slecht onze organisatie dan staat.

Aristides

Bericht door Aristides » za jan 19, 2008 12:34 am

Beloki schreef:Kun je nagaan hoe slecht onze organisatie dan staat.
Dat is de enige juiste, maar trieste constatering. Koster is niet in staat om een verdediging neer te zetten. Ajax is niet in staat om te profiteren van een misstap van een concurrent (Ik hoop dat het wel gebeurt, maar wie kan dat??? Suarez en ???)

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 19, 2008 12:35 am

Beloki schreef:Kun je nagaan hoe slecht onze organisatie dan staat.
Ik kan me zo voorstellen dat die totaal afwezig is. Ze lijken gewoon niet te weten wat te moeten doen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 19, 2008 7:58 am

Feyenoord heeft amper blessures in de verdediging gehad. Scheelt natuurlijk ook
IK GELOOF!!!!!!

jabu

Bericht door jabu » za jan 19, 2008 10:20 am

Volgens mij moeten ze juist hopen dat die Hofland en Bahia een keer geblesseerd raken. Het alternatief kan nooit minder zijn.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jan 19, 2008 11:14 am

Sparta is een gegadigde om M. Jansen van Feyenoord huren, lees ik op de site van het AD. Niet geheel verrassend, want Blind wilde hem ook al naar Ajax halen, als ik het wel heb.

Toppie

Bericht door Toppie » za jan 19, 2008 11:59 am

Ik ben bang dat die Schaal gewoon weer in Edhv staat ergens in April of Mei als Ajax en Feyenoord zo door gaan

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za jan 19, 2008 12:43 pm

Afgang voor Feyenoord
Door SJOERD MOSSOU

ROTTERDAM - De ploeg die in de eerste maanden van het seizoen zo gestaag progressie boekte, is verworden tot een dolend hoopje individuen.

Een hemeltergend slecht Feyenoord verloor gisteren voor het eerst in 22 jaar van stadgenoot Excelsior: 2-1.

Een volkomen verdiende overwinning voor de Kralingers, die nu wél een hectische slotfase overleefden. Feyenoord speelde op Woudestein lange tijd zó dramatisch, dat het af en toe bijna komisch werd. Balletjes breed die zomaar over de zijlijn hobbelden, doelloze lange ballen en een defensie die voortdurend omver dreigde te vallen. Alles mislukte, met de stromende regen als passende decor voor het treurspel van de bezoekers.

Toen Jonathan de Guzman kort voor rust haast wilde maken om Danny Buijs een vrije trap te laten nemen, waaide de bal pardoes het veld uit, tussen een groepje fotografen. Het was slechts één van de talloze momenten die de onmacht van Feyenoord illustreerden.

De Feyenoord-aanhang werd er haast cynisch van en Bert van Marwijk kookte in de dug-out van woede. ,,Een nieuw elftal kan nooit een heel seizoen goed spelen,’’ zei de trainer een paar weken geleden nog, maar de huidige vrije val van zijn ploeg is wel heel pijnlijk. Niets is over van het soms trage, maar soepele positiespel in de openingsweken van het seizoen.

In een maand waarin Feyenoord dankzij een reeks thuiswedstrijden winst had kunnen boeken op de concurrentie, dreigt het zijn titelkansen in recordtijd uit handen te geven. FC Twente en FC Groningen zijn komende week de volgende twee tegenstanders en kort daarop wachten AZ en Ajax. Het jubileumjaar van Feyenoord zou wel eens in een sfeer van frustratie en onvrede kunnen beginnen.

Al na 34 seconden kreeg Excelsior-aanvaller Michel van Guldener zijn eerste kans en nog geen vier minuten was het al raak. Kees Luijckx stond in de linkerhoek van het veld weliswaar buitenspel, de Excelsior-middenvelder had geen enkele moeite om Van Guldener te vinden. Op een meter of twaalf van de goal was er geen Feyenoord-verdediger in de buurt van de spits, die simpel binnenschoof: 1-0.

Die openingstreffer had Feyenoord wakker moeten schudden, maar de bezoekers zakten alleen maar dieper weg. Geert den Ouden stuitte eerst nog op Henk Timmer, in de 12e minuut scoorde de Excelsior-spits alsnog. Van Guldener kon vanaf links doodsimpel voorzetten, Den Ouden reageerde veel attenter dan verdediger Kevin Hofland: 2-0.

Dat beide treffers over de linkerkant werden opgezet, was geen toeval. Geen enkele Feyenoorder haalde een voldoende, maar Danny Buijs en Chun-Soo Lee maakten het wel erg bont. De Koreaan mocht de bal in de 29ste minuut vanaf vijf meter inschieten, maar struikelde over zijn benen en miste. Wie Lee daarna in de stromende regen zag wegkwijnen, zou haast medelijden krijgen met de toch al zo kwetsbare Aziaat.

Lee werd na rust uit zijn lijden verlost en maakte plaats voor Michael Mols, die Roy Makaay voorin moest ondersteunen. De Feyenoord-fans gingen nog eens dapper achter hun ploeg staan, maar effect had het lange tijd nauwelijks. Makaay kreeg na dik een uur spelen een kans, maar de spits stuitte op keeper Jörg van Nieuwenhuizen.

Den Ouden miste kort daarop de grootste kans, door de bal van dichtbij naast te koppen. Van Guldener schoot op de paal, maar een nog grotere afgang bleef Feyenoord bespaard. Kort nadat Makaay een vrije trap op de lat schoot, knalde Buijs de 2-1 binnen. Feyenoord claimde daarna nog twee keer een strafschop; de gelijkmaker bleef uit.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

goodfella

Bericht door goodfella » za jan 19, 2008 1:53 pm

Zlatan Son of God schreef:
Thomas schreef:
Jij wilt gewoon graag zien dat 010 beter is. Ok, zeg dat dan gelijk.

Sahin, De Guzman en Bruins staan hopeloos te schutteren op dit moment. V. Bronckhorst is toch geen creatieveling pur sang. Blijft er wel heel weinig over.

Beloki

Bericht door Beloki » za jan 19, 2008 2:02 pm

Zonder Makaay scoort er niemand bij Feyenoord. Als die gast er ff niet bij is, zakken ze weg als een baksteen.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jan 19, 2008 2:21 pm

Volgens mij heeft Feyenoord zelfs mét Makaay niet meer punten dan vorig jaar na evenveel wedstrijden. Maar ik kan me vergissen.
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 19, 2008 2:26 pm

Iemand die weet hoe de stand er vorig jaar rond deze tijd ongeveer uit zag?

PSV en Feyenoord stortten na de winterstop helemaal in en AZ en Ajax kwamen na de winterstop erg sterk terug, toch?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 19, 2008 2:29 pm

Beloki schreef:Zonder Makaay scoort er niemand bij Feyenoord. Als die gast er ff niet bij is, zakken ze weg als een baksteen.
Makaay was gisteren dramatisch. Ik heb hem 1 aardig schotje zien produceren, maar verder was het vooral passend erg zwak, net zoals de rest natuurlijk.

Beloki

Bericht door Beloki » za jan 19, 2008 3:37 pm

joey schreef:Volgens mij heeft Feyenoord zelfs mét Makaay niet meer punten dan vorig jaar na evenveel wedstrijden. Maar ik kan me vergissen.
Makaay houdt dit elftal nog een beetje overeind. De andere ''superaankopen'' Hofland, Lee en Sahin stellen vooral teleur. Alleen de Cler en Gio doen het redelijk. Maar versterken Feyenoord niet echt.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za jan 19, 2008 3:52 pm

Ik vind Feyenoord wel sterker met die aankopen, maar ze komen natuurlijk wel van heel, heel erg ver. Vorig seizoen was het spelersmateriaal niveautje middenmoter, nu doen ze toch netjes in de top-4 mee.
Ajax!

Beloki

Bericht door Beloki » za jan 19, 2008 3:57 pm

Omdat de top-3 slecht is dit jaar. Feyenoord had vorig jaar na dit aantal wedstrijden meer punten. PSV in de vorm van vorig jaar had gewoon een puntje of 10 gehad op Feyenoord.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jan 19, 2008 4:09 pm

18/1/2008 - Feyenoord: vorig seizoen evenveel punten
(Gepost door K)

Mag de ploeg in de eerste seizoenshelft dan veel lof gekregen hebben, in punten staat de ploeg er na 19 duels niet veel beter voor dan vorig seizoen. Net als vorig jaar heeft de ploeg nu 36 punten uit 19 duels. Alleen het doelsaldo is veel beter, omdat het er vorig seizoen 35 tegenkreeg en dit seizoen slechts 16.
Feyenoord doet het niet goed... de rest doet het slecht!
Daarbij... vorig jaar had Feyenoord veel slechtere spelers tot zijn beschikking... dus eigenlijk doet Feyenoord het slechter dan vorig jaar (tot nu toe)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Nihad

Bericht door Nihad » za jan 19, 2008 5:43 pm

Feijenoord kampioen in haar jubileumjaar?

Laat Feijenoord überhaupt maar eens een wedstrijd winnen in haar jubileumjaar! :smallgrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Beloki

Bericht door Beloki » za jan 19, 2008 5:52 pm

Ik hoop dat ze weer compleet inzakken, net als andere jaren. Net in dit jaar, het jaar waarin iedere Feyenoord-fan dacht kampioen te worden. Brrr, wat heb ik een hekel aan die club en haar supporters.

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 19, 2008 9:04 pm

Dat is wel het enige mooie....ik kom terug en Feyenoord op 12 punten achterstand....dat is echt mijn natte droom :blush.gif: :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie