En die Italiaanse heaumeaux.

Trap ik op een staart soms? Lijkt me dat ik zelf wel mag uitmaken wie ik een held vind en wie ik wat vind verdienen.joey schreef:Wat nou: Louis verdient het niet? Hij zit er al jaren en heeft voor 30 miljoen spelers kunnen halen. Dit verval is geen overmacht, daar heeft Louis zelf aan bijgedragen. Hij coacht dit seizoen heel matig en zijn grote aankoop Pelle is een regelrechte misser.
O ja, en Louis is geen held maar trainer van een andere club.
Marillion schreef:Het gaat dit jaar slecht en daar is Louis zeker verantwoordelijk voor. Nu moet hij rustig blijven en de zaak weer op de rails zien te krijgen. Maar vorig jaar heeft hij uitstekend werk geleverd en daarvoor presteerde AZ onder Adriaanse ook ronduit fantastisch. Dat kun je allemaal wel wegwuiven omdat Scheringa een bak met geld tot zijn beschikking heeft maar dat is me nu toch net even wat te makkelijk.
Ik ben erg benieuwd waar dit nu ineens mis gaat. AZ zie ik dit jaar niet zo vaak spelen. Ze hebben behoorlijke last gehad van blessures maar dat verklaard niet de enorme terugval die ze nu ervaren. Heeft dit dan echt alleen maar te maken met het gebrek aan doelpunten? Inmiddels lijkt het ook toch ook een mentaal probleem.
De Cler? Dragende kracht?joey schreef:Ik denk dat AZ helemaal niet zulke goede spelers heeft. Mendes da Silva, Cziommer, Koenders, Pellè, Waterman, dat is toch middelmaat? Het aankoopbeleid van AZ is afgelopen zomer dramatisch geweest. Dragende krachten als Shota, Koevermans en De Cler vervangen door dure flutspelers. Tja, daar betalen ze nu de rekening voor. Het weegt ook zwaar dat Schaars nog steeds geblesseerd is. Dat ook.
Mendes is een prima speler, wanneer hij als rechtshalf wordt opgesteld.joey schreef:Ik denk dat AZ helemaal niet zulke goede spelers heeft. Mendes da Silva, Cziommer, Koenders, Pellè, Waterman, dat is toch middelmaat? Het aankoopbeleid van AZ is afgelopen zomer dramatisch geweest. Dragende krachten als Shota, Koevermans en De Cler vervangen door dure flutspelers. Tja, daar betalen ze nu de rekening voor. Het weegt ook zwaar dat Schaars nog steeds geblesseerd is. Dat ook.