PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Harm

Bericht door Harm »

Midden in het seizoen wel ja.
Baseman

Bericht door Baseman »

Harm schreef:PSV was echt slecht zeg. Ik heb me 80 minuten op zitten vreten..
Dit vind ik nogal overdreven.
Tegen Sparta was het helemaal niet nodig om goed en voluit te spelen, het leek meer op een trainingspartijtje. En daar heb ik geen problemen gezien de komende wedstrijden...ik vond het ook niet slecht, wel saai. Maar dat kwam mede door het erg zwakke verweer van Sparta.
Harm schreef:Midden in het seizoen wel ja.
En terecht :biggthumpup.gif:
Aristides

Bericht door Aristides »

Harm schreef:PSV was echt slecht zeg. Ik heb me 80 minuten op zitten vreten.. Tegen VVV speelde ze beter. Ik zie een neergaande lijn vanaf Feyenoord uit. Hopelijk kunnen ze die ombuigen.

En die wissels zeg. Als je Zonneveld er in brengt, dan weet je dat je problemen krijgt. Aissati heeft gvd 45 minuten warmgelopen... Fijn signaal Sef!!

PSV krijgt Huntelaar wel afgestopt. Suarez is een groter gevaar. Die speelt Kromkamp helemaal dol. Ik denk dat Bakkal het grootste gevaar gaat worden voor Ajax. Gisteren zag je ook steeds weer dat hij goed het moment wist te kiezen om te penetreren. Daar zal het middenveld van Ajax (Perez) moeite mee krijgen.
Hoe deed Suarez het bij Groningen tegen Psv?

Vergoossen zei gisteren op radio dat Aissati aan het eind van het seizoen een betere speler is geworden als hij maar doet wat hem gezegd wordt. Aissati wordt dus beter van warmlopen? Spelen doet hij niet!
Baseman

Bericht door Baseman »

Trainen ze bij Ajax niet om beter te worden ?
Dat zou wel een hoop verklaren :wink.gif:
NFP

Bericht door NFP »

GangstaRiB schreef:Hehe... toch wel raar dat PSV werkelijk iedere transferboot afhoudt. De speler heeft maar te schikken in z'n lot?
Valt toch wel mee?
Is het zo gek dat PSV nu geen spelers laat gaan in de winterstop?
Plus, volgens mij hebben we een paar weken terug nog een vrij belangrijke speler naar de grootste concurrent 'laten gaan'.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Gaat dit over Aissati? Tja, die is dom geweest. Had (nog) niet moeten bijtekenen. Te goed van vertrouwen geweest.
Het stinkt aan alle kanten!
Baseman

Bericht door Baseman »

Want hij moet een basisplaats hebben ?
Kom op zeg...hij is net 19.
LucaS

Bericht door LucaS »

Een basisplaats is flauwekul, maar vooralsnog speelt hij onder de nieuwe trainer ook niet als invaller
joey
Erelid

Bericht door joey »

Baseman schreef:Want hij moet een basisplaats hebben ?
Ze hebben hem vast toezeggingen gedaan, want een paar maanden geleden wilde hij niet bijtekenen. Maar inmiddels lijkt zijn situatie hopeloos.
Baseman

Bericht door Baseman »

Als, vast, eventueel, lijkt, stel dat, misschien, het zou kunnen zijn dat...trek vooral daaruit je conclusie.
NFP

Bericht door NFP »

Laten we even afwachten, de Vergoossen-periode is pas 3 wedstrijden oud.
Maar ik snap niet waarom Culina moet invallen in zo'n wedstrijd als gister ten faveure van Aissati. Vergoossen heeft echt een strak plaatje in z'n hoofd waar iedereen een vaste vervanger heeft. Als hij daar aan vast blijft houden komt Aissati alleen ten tonele als hij Afellay gaat wisselen, wat ik niet zo snel zie gebeuren.

Maar, lets wait and see.
Baseman

Bericht door Baseman »

Ach, nog 1 gele kaart voor Afellay en hij is geschorst :wink.gif:
En Culina viel aardig in, en scoorde een wereldgoal.
Harm

Bericht door Harm »

Afellay had er gisteren in de rust afgemoeten. Hij was slecht.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Het is natuurlijk niet ondenkbaar dat Vergoossen voornamelijk gaat kijken naar de korte termijn. Hij is gehaald voor een half jaar en heeft één doelstelling meegekregen: kampioen worden.

Hij zal dus op resultaat coachen en minder kijken naar de ontwikkeling van jonge spelers. Nu hoeft dat elkaar niet uit te sluiten maar het is denk ik wel een verklaring voor het feit dat iemand als Aisatti geen speeltijd krijgt tegen Sparta.
Nil volentibus arduum
Harm

Bericht door Harm »

Suarez was niet echt goed tegen PSV volgens mij. Groningen heeft de voorgaande jaren niet goed gepresteerd tegen PSV
Harm

Bericht door Harm »

En volgens mij heb je ook op de korte termijn betere prestaties met Aissati dan Zonneveld of Culina.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ja, dat zal denk ik ook wel vaak het geval zijn. Maar hij denkt waarschijnlijk dat hij met de genoemde spelers meer zekerheid heeft of zo. Veel anders kan ik er ook niet van maken.
Nil volentibus arduum
joey
Erelid

Bericht door joey »

Harm schreef:En volgens mij heb je ook op de korte termijn betere prestaties met Aissati dan Zonneveld of Culina.
Volgens mij ook, maar volgens mij zien ze het bij PSV niet echt zitten in Aissati. Hoe lang is het geleden dat hij bij de A-selectie kwam? Drie jaar?
Harm

Bericht door Harm »

Volgens mij 2 jaar. (laatste jaar Hiddink)
joey
Erelid

Bericht door joey »

Maar eigenlijk is hij nooit basisspeler geweest. Daar wordt het inmiddels wel tijd voor.
Maar goed, als Aissati straks laat merken dat hij ervan baalt dat een middelmatige speler als Culina meer speeltijd krijgt dan hij, zal iedereen hem wel een vervelend Marokkaantje vinden. Hij moet zich, met zijn surplus aan talent, niets verbeelden natuurlijk. :biggrin.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:Want hij moet een basisplaats hebben ?
Aissati had al ontzettend ver kunnen zijn in z'n ontwikkeling. PSV houdt dat tegen. Die jongen zal na dit seizoen wel weg willen als z'n situatie tegen die tijd nog niet is veranderd.
Baseman

Bericht door Baseman »

Thomas schreef:Aissati had al ontzettend ver kunnen zijn in z'n ontwikkeling.
Misschien wel, misschien niet. Jij weet het net zo min als ik.
Vooralsnog zeurt hij voornamelijk en bewijzen spelers als Afellay en Bakkal zich dermate dat de trainer niet om ze heen kan, Aissati doet dat blijkbaar niet. Maar het zal wel toeval zijn dat Koeman, Wouters en Vergoossen hem niet tot weinig opstellen, wat weten die er per slot van rekening van...

Aissati is en blijft een groot talent, maar het wordt tijd dat hij eens gaat spreken met zijn voeten.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Is en blijft een talent?? Je bedoelt dat hij een eeuwig talent is?
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Van spelen in het eerste wordt een jonge speler sowieso beter, dus dat lijkt me geen kwestie van 'niemand die het weet'. Maar goed, PSV zal het allemaal wel weer geweldig aanpakken.
Jesse

Bericht door Jesse »

Dat doen ze toch altijd? :hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Gesloten