Voetbalpraatprogramma's op TV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

goodfella

Bericht door goodfella » di feb 19, 2008 11:26 am

Toen Ajax na 2 wedstrijden 12 doelpunten had gemaakt was hij ook ineens positief over Delorge en Kennedy. Hij is soms een tikkeltje inconsequent. Mensen kijken ook niet naar hem, omdat ze het met hem eens zijn. Enkel vanwege zijn ongenuanceerde opmerkingen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 19, 2008 11:38 am

En AZ werd kampioen. Vorig seizoen trouwens ook al. :drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Harm

Bericht door Harm » di feb 19, 2008 11:39 am

Ajax is toch kampioen geworden?

Oh wacht... 1 Doelpuntje hè. :ajaxscarf.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 19, 2008 11:42 am

:1evil.gif:

AZ in elk geval niet. :headbang.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di feb 19, 2008 12:44 pm

LucaS schreef:Van Gaal is gewoon een waardeloze trainer.
Adriaanse 1,80 punten per wedstrijd, tegen van Gaal 0,90 (cijfers zijn schattingen)
alleen dit seizoen betrek je in deze cijfers toch, vorig jaar lag dat iets hoger denk ik.

Mocht het geen adriaanse worden dat he van gaal liever dan dodo marco

LucaS

Bericht door LucaS » di feb 19, 2008 12:45 pm

Zeker, dit seizoen van Gaal bij AZ tov Adriaanse in zijn laatste seizoen bij AZ
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 19, 2008 12:57 pm

Van Gaal is niet in vorm dit seizoen. Dat blijkt ook uit de cijfers. Hij krijgt zijn ploeg maar niet op de rails, terwijl hij die zelf heeft mogen samenstellen.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di feb 19, 2008 1:01 pm

en het eerste jaar van van gaal, toen haalde AZ ruim 2 punten per wedstrijd, meen ik. van gaals scorelijst is vele malen indrukwekkender dan die van adriaanse. niet dat ik dat erg vind, Adriaanse ATD en Van gaal coach?

LucaS

Bericht door LucaS » di feb 19, 2008 1:04 pm

Prima, dus jullie onderschrijven de opvatting dat trainers vergelijken niet simpel een kwestie is van het aantal behaalde puntjes
I think I lost my fucking headache

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di feb 19, 2008 1:07 pm

Heb ik dan iets anders beweerd? [scolled terug] :bigups.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 19, 2008 1:09 pm

Nee, het hangt uiteraard ook af van de kwaliteit van de spelersgroep. Maar Van Gaal heeft mogen doorselecteren en daarbij 30 miljoen uitgegeven, dus je zou denken dat het beter ging en niet slechter.
Dit seizoen is hij minder op dreef. Zijn opstellingen zijn niet altijd sterk (Waterman, De Zeeuw op de verkeerde posities) zijn wissels pakken vaker slecht dan goed uit en zijn gebral over bondscoach worden bij een groot voetballand roept vragen op over zijn motivatie. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Van Gaal een slechte coach is. Maar ook een goede coach kan falen.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di feb 19, 2008 1:44 pm

waarvan pelle is een miskoop is en Ari ten ondergaat aan het hoge verwachtingspatroon. En zo zijn er meer spelers die Ajax sneller als Ajax-van-welleer zou laten voetballen. AZ heeft wanneer je het afzet tegen Ajax een fantastische soekersgroep.

Dembele en Martens zie ik veel liever dan het duo Vertonge/Vermaelen, bijvoorbeeld.

Harm

Bericht door Harm » di feb 19, 2008 3:13 pm

Nou, ik heb toch liever Vertonghen en Vermaelen in de verdediging staan dan Dembélé en Martens.

Net zoals ik liever Gomes in de goal heb dan Ronaldinho.

goodfella

Bericht door goodfella » di feb 19, 2008 4:58 pm

Donkey Shot schreef:waarvan pelle is een miskoop is en Ari ten ondergaat aan het hoge verwachtingspatroon. En zo zijn er meer spelers die Ajax sneller als Ajax-van-welleer zou laten voetballen. AZ heeft wanneer je het afzet tegen Ajax een fantastische soekersgroep.

Dembele en Martens zie ik veel liever dan het duo Vertonge/Vermaelen, bijvoorbeeld.
Leer eerst maar eens Vertonghen goed spellen...

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di feb 19, 2008 7:14 pm

Donkey Shot maakt spelvouten en joey maakt typefouten. Ik zal joey's post even corrigeren:
joey should have schreef:Van Gaal is niet in vorm dit seizoen. Dat blijkt ook uit de cijfers. Hij krijgt zijn ploeg maar niet op de rails omdat hij die zelf heeft mogen samenstellen.

Waar ging deze discussie ook alweer over? Oh ja, over voetbalpraatprogramma's in het algemeen en Johan Derksen in het bijzonder.

Waar eet en rookt de snor van? Van het verkopen van een voetbalblaadje en het lokken van kijkers voor de praatprogramma's die de zendtijd tussen de reclameblokjes door moeten opvullen toch? In dat geval verricht Johan Derksen met z'n gifspuiterij uitstekend werk op dezelfde manier waarop Ali Chemicali een modelwerknemer van het Sadamregime was.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di feb 19, 2008 9:31 pm

krijg nou tieten, mister offtopic maant ond ontopic te gaan :smallgrin.gif:

:blush.gif: al heb je natuurlijk wel gelijk :biggthumpup.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 8:20 pm

Hiddink is vanavond te gast bij Voetbal Insite. Ik ben toch wel benieuwd. Er zijn aardig wat PSV'ers doodzenuwachtig, omdat ze vrezen dat hij naar Ajax komt.

Starring

Bericht door Starring » zo feb 24, 2008 8:32 pm

Thomas schreef:Hiddink is vanavond te gast bij Voetbal Insite. Ik ben toch wel benieuwd. Er zijn aardig wat PSV'ers doodzenuwachtig, omdat ze vrezen dat hij naar Ajax komt.
Waarom dan? Hij heeft reeds een nee verkocht toch? Contractverlening Rusland etc etc...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 24, 2008 8:33 pm

Precies, Starring. Ik snap het ook niet zo goed, want Hiddink heeft al meermalen gezegd dat hij bij Rusland blijft.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 8:36 pm

Hij roept al zo'n drie maanden dat hij bij gaat tekenen bij Rusland, maar hij heeft het nog altijd niet gedaan. Je kan er op z'n minst aan twijfelen of hij na het EK nog in Rusland wil blijven. Ergens in een hotel in Rusland is toch wat anders dan in z'n huisje in Amsterdam.

Frank

Bericht door Frank » zo feb 24, 2008 8:39 pm

Thomas schreef:Hiddink is vanavond te gast bij Voetbal Insite. Ik ben toch wel benieuwd. Er zijn aardig wat PSV'ers doodzenuwachtig, omdat ze vrezen dat hij naar Ajax komt.
We hebben tegenwoordig nogal wat om zenuwachtig van te worden geloof ik. In een andere topic werd al gezegd dat de PSV-ers bang werden omdat Cruijff terug komt, en nu dit weer.

Volgens mij is het meer een kwestie van hoop van Ajax' kant dat PSV eindelijk weer eens zenuwachtig wordt. :smallgrin.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 8:40 pm

Lees het PN maar even na. Ze hebben het er vrij veel over.

Frank

Bericht door Frank » zo feb 24, 2008 8:47 pm

Tja, dan heb je het ook over een site... :offtopic.gif:

Met zo'n grote groep mensen heb je er altijd een aantal tussen zitten die van het minste of geringste schrikken.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 8:48 pm

Ik zeg toch nergens dat ik het over de werknemers van PSV heb, of zo?

Frank

Bericht door Frank » zo feb 24, 2008 8:55 pm

Nee, en dat bedoelde ik ook niet.

Je hebt het over aardig wat PSV-ers die zenuwachtig worden en ik geef alleen maar aan dat als je op zo'n site gaat kijken dat er altijd wel een paar (of een paar meer) mensen schrikken. De meeste zullen van dit soort berichten niet warm of koud worden.

Plaats reactie