Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
alleen dit seizoen betrek je in deze cijfers toch, vorig jaar lag dat iets hoger denk ik.LucaS schreef:Van Gaal is gewoon een waardeloze trainer.
Adriaanse 1,80 punten per wedstrijd, tegen van Gaal 0,90 (cijfers zijn schattingen)
Mocht het geen adriaanse worden dat he van gaal liever dan dodo marco
Nee, het hangt uiteraard ook af van de kwaliteit van de spelersgroep. Maar Van Gaal heeft mogen doorselecteren en daarbij 30 miljoen uitgegeven, dus je zou denken dat het beter ging en niet slechter.
Dit seizoen is hij minder op dreef. Zijn opstellingen zijn niet altijd sterk (Waterman, De Zeeuw op de verkeerde posities) zijn wissels pakken vaker slecht dan goed uit en zijn gebral over bondscoach worden bij een groot voetballand roept vragen op over zijn motivatie. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Van Gaal een slechte coach is. Maar ook een goede coach kan falen.
Dit seizoen is hij minder op dreef. Zijn opstellingen zijn niet altijd sterk (Waterman, De Zeeuw op de verkeerde posities) zijn wissels pakken vaker slecht dan goed uit en zijn gebral over bondscoach worden bij een groot voetballand roept vragen op over zijn motivatie. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Van Gaal een slechte coach is. Maar ook een goede coach kan falen.
Het stinkt aan alle kanten!
waarvan pelle is een miskoop is en Ari ten ondergaat aan het hoge verwachtingspatroon. En zo zijn er meer spelers die Ajax sneller als Ajax-van-welleer zou laten voetballen. AZ heeft wanneer je het afzet tegen Ajax een fantastische soekersgroep.
Dembele en Martens zie ik veel liever dan het duo Vertonge/Vermaelen, bijvoorbeeld.
Dembele en Martens zie ik veel liever dan het duo Vertonge/Vermaelen, bijvoorbeeld.
Leer eerst maar eens Vertonghen goed spellen...Donkey Shot schreef:waarvan pelle is een miskoop is en Ari ten ondergaat aan het hoge verwachtingspatroon. En zo zijn er meer spelers die Ajax sneller als Ajax-van-welleer zou laten voetballen. AZ heeft wanneer je het afzet tegen Ajax een fantastische soekersgroep.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Donkey Shot maakt spelvouten en joey maakt typefouten. Ik zal joey's post even corrigeren:
Waar ging deze discussie ook alweer over? Oh ja, over voetbalpraatprogramma's in het algemeen en Johan Derksen in het bijzonder.
Waar eet en rookt de snor van? Van het verkopen van een voetbalblaadje en het lokken van kijkers voor de praatprogramma's die de zendtijd tussen de reclameblokjes door moeten opvullen toch? In dat geval verricht Johan Derksen met z'n gifspuiterij uitstekend werk op dezelfde manier waarop Ali Chemicali een modelwerknemer van het Sadamregime was.
joey should have schreef:Van Gaal is niet in vorm dit seizoen. Dat blijkt ook uit de cijfers. Hij krijgt zijn ploeg maar niet op de rails omdat hij die zelf heeft mogen samenstellen.
Waar ging deze discussie ook alweer over? Oh ja, over voetbalpraatprogramma's in het algemeen en Johan Derksen in het bijzonder.
Waar eet en rookt de snor van? Van het verkopen van een voetbalblaadje en het lokken van kijkers voor de praatprogramma's die de zendtijd tussen de reclameblokjes door moeten opvullen toch? In dat geval verricht Johan Derksen met z'n gifspuiterij uitstekend werk op dezelfde manier waarop Ali Chemicali een modelwerknemer van het Sadamregime was.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
We hebben tegenwoordig nogal wat om zenuwachtig van te worden geloof ik. In een andere topic werd al gezegd dat de PSV-ers bang werden omdat Cruijff terug komt, en nu dit weer.Thomas schreef:Hiddink is vanavond te gast bij Voetbal Insite. Ik ben toch wel benieuwd. Er zijn aardig wat PSV'ers doodzenuwachtig, omdat ze vrezen dat hij naar Ajax komt.
Volgens mij is het meer een kwestie van hoop van Ajax' kant dat PSV eindelijk weer eens zenuwachtig wordt.

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Nee, en dat bedoelde ik ook niet.
Je hebt het over aardig wat PSV-ers die zenuwachtig worden en ik geef alleen maar aan dat als je op zo'n site gaat kijken dat er altijd wel een paar (of een paar meer) mensen schrikken. De meeste zullen van dit soort berichten niet warm of koud worden.
Je hebt het over aardig wat PSV-ers die zenuwachtig worden en ik geef alleen maar aan dat als je op zo'n site gaat kijken dat er altijd wel een paar (of een paar meer) mensen schrikken. De meeste zullen van dit soort berichten niet warm of koud worden.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj