Zo'n doelpunt doet hem goed! Leuk is dat Sneijder en Heitinga elkaar in de jeugd ook al vonden: vrije trap/corner Sneijder, kopbal Heitinga. jaren later gebeurt dan hetzelfde in het Nederlands elftal!En gisteren speelde Heitinga toch en uitstekende interland.
John Heitinga
Moderator: mods
Positief? Ajax is meer gebaat bij een x-aantal miljoenen dan bij een langer verblijf van John Heitinga.Bertje schreef:Hij zei dat hij nog twijfelde. Eerder zei hij nog dat hij zou vertrekken, dus wat dat betreft zit er een positieve beweging in.
Hij heeft het Ajax-hart op de juiste plaats, maar een oerdegelijke verdediger wordt ie natuurlijk nimmernooit. Cashen deze zomer, laat die Madrilenen het maar uitvechten en Ajax' bankrekening spekken.
Met de opbrengst 2 centrale verdedigers halen en je gaat er per saldo duidelijk op vooruit.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Jammer, 'khad stiekempjes gehoopt dat de komst van Marco en Cruijff hem zouden hebben doen besluiten nog ff te blijven...Spijker schreef:Normaal houd ik hier niet zo van, maar ik heb vernomen dat Heitinga een voorcontract heeft getekend bij Atletico. Hij was niet zomaar bij Sneijder, maar wel degelijk om naar een huis te kijken (ze zouden zelfs bijna buren worden).Bron zit in de hoek van Sneijder, maar niet Sneijder zelf.
Heitinga is dan ook geen pure verdediger, maar meer een aanjager.wimpey schreef:Positief? Ajax is meer gebaat bij een x-aantal miljoenen dan bij een langer verblijf van John Heitinga.Bertje schreef:Hij zei dat hij nog twijfelde. Eerder zei hij nog dat hij zou vertrekken, dus wat dat betreft zit er een positieve beweging in.
Hij heeft het Ajax-hart op de juiste plaats, maar een oerdegelijke verdediger wordt ie natuurlijk nimmernooit. Cashen deze zomer, laat die Madrilenen het maar uitvechten en Ajax' bankrekening spekken.
Met de opbrengst 2 centrale verdedigers halen en je gaat er per saldo duidelijk op vooruit.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Jammer maar geen verrassing.Spijker schreef:Normaal houd ik hier niet zo van, maar ik heb vernomen dat Heitinga een voorcontract heeft getekend bij Atletico. Hij was niet zomaar bij Sneijder, maar wel degelijk om naar een huis te kijken (ze zouden zelfs bijna buren worden).Bron zit in de hoek van Sneijder, maar niet Sneijder zelf.
Het stinkt aan alle kanten!
www.voetbalzone.nlDinamo Kiev zou John Heitinga over willen nemen van Ajax. De Oekraïnse grootmacht kan via een externe financier de komst van de verdediger bewerkstelligen. Naar verluidt bereidt de club een bod van 13 miljoen euro voor. (Pravda)
Altijd leuk dit soort berichten.... Er zijn meer clubs met grootheidswaanzin.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ja, lastig voor Heitinga als hij bij Sneijder in de buurt wil wonen.Khraa schreef:www.voetbalzone.nlDinamo Kiev zou John Heitinga over willen nemen van Ajax. De Oekraïnse grootmacht kan via een externe financier de komst van de verdediger bewerkstelligen. Naar verluidt bereidt de club een bod van 13 miljoen euro voor. (Pravda)
Altijd leuk dit soort berichten.... Er zijn meer clubs met grootheidswaanzin.

Ajax vangt heus geen 13 miljoen voor Heitinga.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Ik kan je geen bron geven, maar ik heb het ook gelezen. Bij de contractverlenging is een afkoopsom afgesproken. Daarnaast heb ik ook gelezen dat de afkoopsom niet in verhouding is met zijn huidige marktwaarde (lees te lage afkoopsom).Bertje schreef:Trouwens: Jöhnk stelde dat Heitinga een afkoopsom in zijn contract heeft staan. Dat heb ik gemist. Waar stond dat?
-
Wat nu altijd frappant is, of tenminste al verschillende keren is voor gekomen, dat klaarblijkelijk op het moment dat spelers in hun hoofd bezig zijn met buitenland ze opeens wel boven het maaiveld beginnen uit te steken, ze wel die extra's kunnen brengen.
Ik bedoel, Sneijder zijn laatste jaar was eigenlijk de Sneijder die wij al veel eerder wilde zien, en met Heitinga lijkt het dezelfde kant op te gaan, dit seizoen ( op een paar fouten na ) in zijn sterkste en constanste seizoen ( tot nu toe ) bij AJAX.
Ik bedoel, Sneijder zijn laatste jaar was eigenlijk de Sneijder die wij al veel eerder wilde zien, en met Heitinga lijkt het dezelfde kant op te gaan, dit seizoen ( op een paar fouten na ) in zijn sterkste en constanste seizoen ( tot nu toe ) bij AJAX.
Blij met de punten ...
HohoAjaciedjuh schreef:Ik kan je geen bron geven, maar ik heb het ook gelezen. Bij de contractverlenging is een afkoopsom afgesproken. Daarnaast heb ik ook gelezen dat de afkoopsom niet in verhouding is met zijn huidige marktwaarde (lees te lage afkoopsom).Bertje schreef:Trouwens: Jöhnk stelde dat Heitinga een afkoopsom in zijn contract heeft staan. Dat heb ik gemist. Waar stond dat?
Dat stond er dus niet precies. Met elk jaar dat Heitinga langer bij Ajax blijft, wordt de afkoopsom lager! Dat stond er. Over zaken als conform marktwaarde en dat soort shit stond destijds niks in de VI.
- Ajaciedjuh
Hoi Kerstmangoodfella schreef:HohoAjaciedjuh schreef:Ik kan je geen bron geven, maar ik heb het ook gelezen. Bij de contractverlenging is een afkoopsom afgesproken. Daarnaast heb ik ook gelezen dat de afkoopsom niet in verhouding is met zijn huidige marktwaarde (lees te lage afkoopsom).Bertje schreef:Trouwens: Jöhnk stelde dat Heitinga een afkoopsom in zijn contract heeft staan. Dat heb ik gemist. Waar stond dat?
Dat stond er dus niet precies. Met elk jaar dat Heitinga langer bij Ajax blijft, wordt de afkoopsom lager! Dat stond er. Over zaken als conform marktwaarde en dat soort shit stond destijds niks in de VI.

Ik heb dat ergens gelezen. Het staat misschien wel niet in de VI (die lees ik ook), maar ik heb ergens gelezen dat zijn afkoopsom niet conform de huidige marktwaarde is. Of dit een juist statement is, weet ik niet. Er wordt tenslotte volop gespeculeerd in bladen en internet sites.