John Heitinga

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Aristides

Bericht door Aristides » za feb 09, 2008 10:09 am

En gisteren speelde Heitinga toch en uitstekende interland.
Zo'n doelpunt doet hem goed! Leuk is dat Sneijder en Heitinga elkaar in de jeugd ook al vonden: vrije trap/corner Sneijder, kopbal Heitinga. jaren later gebeurt dan hetzelfde in het Nederlands elftal!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za feb 09, 2008 9:35 pm

ik hoop dat hij nog geen voorcontract heeft getekend bij Atletico :rules.gif: , want als Heitinga zo doorgaat en een goed EK voetbalt kan het wel eens Barcelona, Real of een Manchester worden ofzo. Ik bedoel dan kan hij gelijk Wesley achterna.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 7:34 pm

Ik kreeg zonet nou niet bepaald de indruk van John dat hij serieus overweegt te blijven.

Starring

Bericht door Starring » zo feb 24, 2008 7:36 pm

Mwah, hij heeft het wel gezien denk ik in Amsterdam. Ik zou ook vertrekken om over 7 jaar mooi af te sluiten.

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 24, 2008 7:36 pm

Waar zei hij wat?
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 24, 2008 7:37 pm

Ik vond het nog wel meevallen eerlijk gezegd. Ik ga er al helemaal vanuit dat Heitinga weggaat, maar hij gaf nog een kleine opening.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 24, 2008 7:37 pm

Hij zei dat hij nog twijfelde. Eerder zei hij nog dat hij zou vertrekken, dus wat dat betreft zit er een positieve beweging in.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 24, 2008 7:37 pm

Hij heeft een clausule, dus hij gaat uiteraard weg. Ik denk dat zelfs Van Geel dat al voorziet.

Toppie

Bericht door Toppie » zo feb 24, 2008 7:38 pm

Starring schreef:Mwah, hij heeft het wel gezien denk ik in Amsterdam. Ik zou ook vertrekken om over 7 jaar mooi af te sluiten.
Waarvan 2 jaar geblesseerd en bijna overbodig werd bevonden :blush.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 25, 2008 8:17 am

Bertje schreef:Hij zei dat hij nog twijfelde. Eerder zei hij nog dat hij zou vertrekken, dus wat dat betreft zit er een positieve beweging in.
Positief? Ajax is meer gebaat bij een x-aantal miljoenen dan bij een langer verblijf van John Heitinga.

Hij heeft het Ajax-hart op de juiste plaats, maar een oerdegelijke verdediger wordt ie natuurlijk nimmernooit. Cashen deze zomer, laat die Madrilenen het maar uitvechten en Ajax' bankrekening spekken.

Met de opbrengst 2 centrale verdedigers halen en je gaat er per saldo duidelijk op vooruit.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma feb 25, 2008 9:23 am

Liever Heitinga dan toch, ondanks zijn beperkingen. Komen er weer 2 buitenlandse rakkers. Met meer dan de helft van die gasten heb ik niets, stelletje dooie gasten.
Geef mij maar John, bikkel van het zuiverste soort!

Maar ik zal het allemaal wel anders zien...

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma feb 25, 2008 9:24 am

Normaal houd ik hier niet zo van, maar ik heb vernomen dat Heitinga een voorcontract heeft getekend bij Atletico. Hij was niet zomaar bij Sneijder, maar wel degelijk om naar een huis te kijken (ze zouden zelfs bijna buren worden).Bron zit in de hoek van Sneijder, maar niet Sneijder zelf.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » ma feb 25, 2008 9:41 am

Spijker schreef:Normaal houd ik hier niet zo van, maar ik heb vernomen dat Heitinga een voorcontract heeft getekend bij Atletico. Hij was niet zomaar bij Sneijder, maar wel degelijk om naar een huis te kijken (ze zouden zelfs bijna buren worden).Bron zit in de hoek van Sneijder, maar niet Sneijder zelf.
Jammer, 'khad stiekempjes gehoopt dat de komst van Marco en Cruijff hem zouden hebben doen besluiten nog ff te blijven...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma feb 25, 2008 11:20 am

wimpey schreef:
Bertje schreef:Hij zei dat hij nog twijfelde. Eerder zei hij nog dat hij zou vertrekken, dus wat dat betreft zit er een positieve beweging in.
Positief? Ajax is meer gebaat bij een x-aantal miljoenen dan bij een langer verblijf van John Heitinga.

Hij heeft het Ajax-hart op de juiste plaats, maar een oerdegelijke verdediger wordt ie natuurlijk nimmernooit. Cashen deze zomer, laat die Madrilenen het maar uitvechten en Ajax' bankrekening spekken.

Met de opbrengst 2 centrale verdedigers halen en je gaat er per saldo duidelijk op vooruit.
Heitinga is dan ook geen pure verdediger, maar meer een aanjager.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 25, 2008 12:46 pm

Spijker schreef:Normaal houd ik hier niet zo van, maar ik heb vernomen dat Heitinga een voorcontract heeft getekend bij Atletico. Hij was niet zomaar bij Sneijder, maar wel degelijk om naar een huis te kijken (ze zouden zelfs bijna buren worden).Bron zit in de hoek van Sneijder, maar niet Sneijder zelf.
Jammer maar geen verrassing.
Het stinkt aan alle kanten!

Khraa

Bericht door Khraa » ma feb 25, 2008 12:51 pm

Dinamo Kiev zou John Heitinga over willen nemen van Ajax. De Oekraïnse grootmacht kan via een externe financier de komst van de verdediger bewerkstelligen. Naar verluidt bereidt de club een bod van 13 miljoen euro voor. (Pravda)
www.voetbalzone.nl

Altijd leuk dit soort berichten.... Er zijn meer clubs met grootheidswaanzin.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 25, 2008 1:23 pm

Khraa schreef:
Dinamo Kiev zou John Heitinga over willen nemen van Ajax. De Oekraïnse grootmacht kan via een externe financier de komst van de verdediger bewerkstelligen. Naar verluidt bereidt de club een bod van 13 miljoen euro voor. (Pravda)
www.voetbalzone.nl

Altijd leuk dit soort berichten.... Er zijn meer clubs met grootheidswaanzin.
Ja, lastig voor Heitinga als hij bij Sneijder in de buurt wil wonen. :smallgrin.gif:

Ajax vangt heus geen 13 miljoen voor Heitinga.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma feb 25, 2008 1:28 pm

Trouwens: Jöhnk stelde dat Heitinga een afkoopsom in zijn contract heeft staan. Dat heb ik gemist. Waar stond dat?

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma feb 25, 2008 2:26 pm

Bertje schreef:Trouwens: Jöhnk stelde dat Heitinga een afkoopsom in zijn contract heeft staan. Dat heb ik gemist. Waar stond dat?
Ik kan je geen bron geven, maar ik heb het ook gelezen. Bij de contractverlenging is een afkoopsom afgesproken. Daarnaast heb ik ook gelezen dat de afkoopsom niet in verhouding is met zijn huidige marktwaarde (lees te lage afkoopsom).

Nihad

Bericht door Nihad » ma feb 25, 2008 2:30 pm

Die afkoopsom is natuurlijk afgesproken in de tijd dat Big John nog een beetje seniel was.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma feb 25, 2008 2:38 pm

Vanavond is Big John overigens te gast in Holland Sport, dus dat lijkt me reden genoeg om te gaan kijken.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma feb 25, 2008 2:52 pm

Thijs schreef:Vanavond is Big John overigens te gast in Holland Sport, dus dat lijkt me reden genoeg om te gaan kijken.
Jammer alleen dat er nooit wat zinnigs uit die jongen komt. Het open deuren topic gaat storm lopen denk ik...

999

Bericht door 999 » ma feb 25, 2008 4:37 pm

Wat nu altijd frappant is, of tenminste al verschillende keren is voor gekomen, dat klaarblijkelijk op het moment dat spelers in hun hoofd bezig zijn met buitenland ze opeens wel boven het maaiveld beginnen uit te steken, ze wel die extra's kunnen brengen.

Ik bedoel, Sneijder zijn laatste jaar was eigenlijk de Sneijder die wij al veel eerder wilde zien, en met Heitinga lijkt het dezelfde kant op te gaan, dit seizoen ( op een paar fouten na ) in zijn sterkste en constanste seizoen ( tot nu toe ) bij AJAX.
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » ma feb 25, 2008 4:42 pm

Ajaciedjuh schreef:
Bertje schreef:Trouwens: Jöhnk stelde dat Heitinga een afkoopsom in zijn contract heeft staan. Dat heb ik gemist. Waar stond dat?
Ik kan je geen bron geven, maar ik heb het ook gelezen. Bij de contractverlenging is een afkoopsom afgesproken. Daarnaast heb ik ook gelezen dat de afkoopsom niet in verhouding is met zijn huidige marktwaarde (lees te lage afkoopsom).
Hoho

Dat stond er dus niet precies. Met elk jaar dat Heitinga langer bij Ajax blijft, wordt de afkoopsom lager! Dat stond er. Over zaken als conform marktwaarde en dat soort shit stond destijds niks in de VI.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma feb 25, 2008 4:53 pm

goodfella schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Hoho

Dat stond er dus niet precies. Met elk jaar dat Heitinga langer bij Ajax blijft, wordt de afkoopsom lager! Dat stond er. Over zaken als conform marktwaarde en dat soort shit stond destijds niks in de VI.
Hoi Kerstman :wink.gif:
Ik heb dat ergens gelezen. Het staat misschien wel niet in de VI (die lees ik ook), maar ik heb ergens gelezen dat zijn afkoopsom niet conform de huidige marktwaarde is. Of dit een juist statement is, weet ik niet. Er wordt tenslotte volop gespeculeerd in bladen en internet sites.

Plaats reactie