Playoff's

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

666 schreef:
Peter schreef:Precies. Volgend jaar moeten we dan ook niet gaan zeiken als Twente tegen PSV gewillig naar de slachtbank wordt geleid.
Hoezo? Volgend jaar levert de vierde plaats toch rechtstreekse plaatsing voor europees voetbal op? Daar zegt Twente echt geen nee tegen.
Twente is een ongelukkig voorbeeld allicht, maar er zijn in ieder geval veel meer clubs die in de laatste fase nergens meer om spelen. Die krijgen dan heus niet opeens de spirit om er nog wat van te maken.
wimpey

Bericht door wimpey »

joey schreef: Op de dag dat Rommedahl voor Ajax tekende had MvG voor mij afgedaan. :blush.gif:
De andere voor die transfer verantwoordelijke persoon daarentegen.... :drecul.gif:

Ajax was klassen beter dan Heerenveen. Ik denk dat Twente als elftal beter is dan Ajax, maar dat onze individuele klasse en scorend vermogen ook tegen hen de doorslag zullen geven. Dan is het aan San Marco om Ajax weer eens de CL in te lozen. Maar dat gaat wel lukken.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

NAC-Twente 1-4.
Hoeladans

Bericht door Hoeladans »

1-5 geworden
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Dat is toch duidelijke taal. Ik heb van beide wedstrijden niets gezien maar er zullen maar weinig mensen zijn die twee dikke overwinningen voor Twente hadden verwacht.
Nil volentibus arduum
999

Bericht door 999 »

Laten we eerst maar eens zorgen dat we tegen Twente mogen spelen ..
Blij met de punten ...
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Mwah, de wedstrijd van maandag kan net zo goed schriftelijk worden afgedaan.
Hoeladans

Bericht door Hoeladans »

Dat dacht ik ook tegen Kopenhagen 2 jaar geleden..
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Ik niet.

Dit is het slechtste Heerenveen sinds een decennium of zo. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk. Laat ik dat erbij zeggen.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Zolang de wedstrijd nog niet is gespeeld ben je natuurlijk nooit zeker maar als ze dit weggeven dan weet ik het ook niet meer. Een overwinning met 2 uitdoelpunten, wat wil je nog meer? Bovendien is Heerenveen zonder Sulejmani wel een stuk minder lastig.

En dan volgt daarna dus Twente. Ik heb geen beelden gezien van de confrontaties met NAC maar die ploeg zal vol vertrouwen zijn en heeft niets te verliezen tegen Ajax. De druk ligt bij ons.
Nil volentibus arduum
Jesse

Bericht door Jesse »

Jöhnk schreef:Dit is het slechtste Heerenveen sinds een decennium of zo. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk. Laat ik dat erbij zeggen.
Mwah, je kan ook overdrijven. Verdedigend steekt het niet allemaal goed in elkaar, maar uiteindelijk is het zo slecht nog niet. Of missen ze Sulejmani zo erg? Of is de rest van de NL competitie zo zwak?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
999

Bericht door 999 »

Jöhnk schreef:Ik niet.

Dit is het slechtste Heerenveen sinds een decennium of zo. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk. Laat ik dat erbij zeggen.
Dat is natuurlijk zwaar overdreven, maar volgens mij kan dit AJAX zomaar deze wedstrijd verliezen.Anders gezegt, je kan er niet AL je geld op zetten dat AJAX wel effe de volgende ronde gaat halen ... niet met dit elftal .. en deze spelers ..
Blij met de punten ...
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Ik denk dat Ajax er met 3-0 over heen walst eerlijk gezegd.
Lionel

Bericht door Lionel »

Ik ook. Zie Nac-Twenthe. Zoiets ongeveer
IK GELOOF!!!!!!
martijn401

Bericht door martijn401 »

het is te mooi weer om te verliezen. 4 -1 is mijn voorspelling!
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Teller staat op ruim 43.000 verkochte kaarten nu, met de verkoop vandaag en stadionverkoop zullen we wel richting de 45/46.000 gaan. Toch een mooi aantal!
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Schandalig veel! Nee hoor, als ik iemand anders blij kan maken met mijn plek prima!
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Spijker schreef:Schandalig veel! Nee hoor, als ik iemand anders blij kan maken met mijn plek prima!

Misschien was je stoel al vergeven of kun je op vertoon van je seizoenkaart je stoel in de voorverkoop 'kopen'? :confused.gif:
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Dat kan ook, maar die tijd van kopen is allang voorbij en aangezien ik niet naar de playoffs ga is ie nu vast al weg. trouwens, ik heb in al die jaren nog geen 1 keer op ''mijn eigen plek'gezeten.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Waarom ga je nu niet naar de play-offs, Spijker? Ze zijn al afgeschaft, dus boycotten heeft geen nut meer.
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Klopt, maar het is meer om het aan mezelf te verkopen. Vorig jaar niet, dus nu ook niet.

Heel misschien maak ik een uitzondering voor Twente thuis, maar dat weet ik nog niet.
Nihad

Bericht door Nihad »

Ik ga vandaag ook niet. Geen zin en ik moet sowieso werken. Tegen Twente ga ik wel, da's op een zondag.

Wel humor, het bekerduel tegen Heerenveen heb ik ook al gemist.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam »

Ik ben er niet bij vanavond. Op de een of andere manier 'leeft' de dubbele ontmoeting tegen Heerenveen niet bij me. FC Twente lijkt me een leukere wedstrijd. Niet dat ik me daar normaal druk om maak, maar het thuisfront heeft besloten dat er even wat minder uitgegeven moet worden, temeer de seizoenkaarten over een tijdje ook weer worden afgeschreven.

Keuzes maken dus, wellicht dat ik er tegen FC Twente dus wel bij ben. Ik ben bang dat ze dan alle steun goed kunnen gebruiken.

En inderdaad, ik ga er van uit dat we hierna tegen FC Twente mogen. Ik deel de mening van Spijker aardig, hoewel ik het niet zie gebeuren dat ze de nul houden... ik ga dus voor 3-1. 1-1 rust of zoiets.
Op naar de vierde ster!
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Ik ga zo eens kijken of Nijmegen op een normale en vlotte manier te verlaten is...

Veel plezier allen die gaan kijken, thuis voor de buis of elders...

COME ON AJAX!!! :tifoajax.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

Kan iemand mij een linkje geven voor de wedstrijd van vanavond?
Het stinkt aan alle kanten!
Plaats reactie