Twente is een ongelukkig voorbeeld allicht, maar er zijn in ieder geval veel meer clubs die in de laatste fase nergens meer om spelen. Die krijgen dan heus niet opeens de spirit om er nog wat van te maken.666 schreef:Hoezo? Volgend jaar levert de vierde plaats toch rechtstreekse plaatsing voor europees voetbal op? Daar zegt Twente echt geen nee tegen.Peter schreef:Precies. Volgend jaar moeten we dan ook niet gaan zeiken als Twente tegen PSV gewillig naar de slachtbank wordt geleid.
Playoff's
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De andere voor die transfer verantwoordelijke persoon daarentegen....joey schreef: Op de dag dat Rommedahl voor Ajax tekende had MvG voor mij afgedaan.

Ajax was klassen beter dan Heerenveen. Ik denk dat Twente als elftal beter is dan Ajax, maar dat onze individuele klasse en scorend vermogen ook tegen hen de doorslag zullen geven. Dan is het aan San Marco om Ajax weer eens de CL in te lozen. Maar dat gaat wel lukken.
Zolang de wedstrijd nog niet is gespeeld ben je natuurlijk nooit zeker maar als ze dit weggeven dan weet ik het ook niet meer. Een overwinning met 2 uitdoelpunten, wat wil je nog meer? Bovendien is Heerenveen zonder Sulejmani wel een stuk minder lastig.
En dan volgt daarna dus Twente. Ik heb geen beelden gezien van de confrontaties met NAC maar die ploeg zal vol vertrouwen zijn en heeft niets te verliezen tegen Ajax. De druk ligt bij ons.
En dan volgt daarna dus Twente. Ik heb geen beelden gezien van de confrontaties met NAC maar die ploeg zal vol vertrouwen zijn en heeft niets te verliezen tegen Ajax. De druk ligt bij ons.
Nil volentibus arduum
Mwah, je kan ook overdrijven. Verdedigend steekt het niet allemaal goed in elkaar, maar uiteindelijk is het zo slecht nog niet. Of missen ze Sulejmani zo erg? Of is de rest van de NL competitie zo zwak?Jöhnk schreef:Dit is het slechtste Heerenveen sinds een decennium of zo. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk. Laat ik dat erbij zeggen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Dat is natuurlijk zwaar overdreven, maar volgens mij kan dit AJAX zomaar deze wedstrijd verliezen.Anders gezegt, je kan er niet AL je geld op zetten dat AJAX wel effe de volgende ronde gaat halen ... niet met dit elftal .. en deze spelers ..Jöhnk schreef:Ik niet.
Dit is het slechtste Heerenveen sinds een decennium of zo. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk. Laat ik dat erbij zeggen.
Blij met de punten ...
- martijn401
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik ben er niet bij vanavond. Op de een of andere manier 'leeft' de dubbele ontmoeting tegen Heerenveen niet bij me. FC Twente lijkt me een leukere wedstrijd. Niet dat ik me daar normaal druk om maak, maar het thuisfront heeft besloten dat er even wat minder uitgegeven moet worden, temeer de seizoenkaarten over een tijdje ook weer worden afgeschreven.
Keuzes maken dus, wellicht dat ik er tegen FC Twente dus wel bij ben. Ik ben bang dat ze dan alle steun goed kunnen gebruiken.
En inderdaad, ik ga er van uit dat we hierna tegen FC Twente mogen. Ik deel de mening van Spijker aardig, hoewel ik het niet zie gebeuren dat ze de nul houden... ik ga dus voor 3-1. 1-1 rust of zoiets.
Keuzes maken dus, wellicht dat ik er tegen FC Twente dus wel bij ben. Ik ben bang dat ze dan alle steun goed kunnen gebruiken.
En inderdaad, ik ga er van uit dat we hierna tegen FC Twente mogen. Ik deel de mening van Spijker aardig, hoewel ik het niet zie gebeuren dat ze de nul houden... ik ga dus voor 3-1. 1-1 rust of zoiets.
Op naar de vierde ster!