Dank je Doc.

Moderator: mods
Nee, dat kan niet.Je heb dan voor elk kanaal een decoder nodig.Maar het voordeel van 4 kanalen is dat jij bepaald, en met de overlappende tijden zou je b.v. ( als je daar de tijd voor hebt ) van te voren b.v. een helft van een andere wedstrijd kunnen kijken.M.a.w. je bent helemaal vrij in je keuze en niet afhankelijk van wat men als eerste aanbied.brigade zuid schreef:Houd dat in dat je op 4 kanalen tegelijk kan kijken? bijv. AJAX-NAC, Utrecht-Twente.. etc.
Maar goed, de keuze heb je.En de een gaat 10 weken per jaar op vakantie, de ander kiest voor een live eredivisie abonnement ( of beide ) ..Nu.nl 5/8/2008:
http://www.nu.nl/news/1688657/50/Opt...abelmarkt.html
Aantal quotes:
Telecomtoezichthouder Opta wil maatregelen nemen om de concurrentie op de markt voor analoge televisie te bevorderen. Daartoe heeft Opta de twee grootste kabelmaatschappijen van Nederland, UPC en Ziggo, verplichtingen opgelegd. Dat staat in het dinsdag uitgebrachte ontwerpbesluit Omroep van de waakhond.
Verder zijn UPC en Ziggo verplicht om de analoge kabelaansluiting administratief door te verkopen aan andere bedrijven. Dit betekent dat een consument voor zijn analoge kabelabonnement of voor een digitaal pakket via de kabel volledig kan overstappen naar een zogeheten alternatieve aanbieder. Ziggo en UPC, hebben volgens Opta 81 procent van de omroepmarkt in handen. Hier zouden de laatste tijd weinig verschuivingen in zijn opgetreden. Opta verwacht dat het besluit vanaf 1 januari van kracht wordt. De betrokken partijen hebben tot 29 september de tijd om op de voorstellen van de toezichthouder te reageren. Ook moet de Europese Commissie nog toestemming verlenen.
Weet je dat zeker Baseman, deze briefBaseman schreef:Ik heb Onsbrabantnet, maar die zijn nog in onderhandeling hierover.
Mochten ze het aan gaan bieden, dan heeft het wel als nadeel dat men eenmalig een digibox aan moet schaffen á 150,- Euro. Dat maakt het 1e jaar niet goedkoop. Maar goed, even afwachten wat er gaat gebeuren.
Samsung Aktie ( goede decoder ) bij Ziggo live eredivisie , 39,95 euro .Humax 99 euro zijn zeer goed.Oja, houdt er rekening mee dat als je er twee TV op aan wilt sluiten er ook 2 scart uitgangen op moeten zitten.Verder zou het kunnen zijn dat de tweede scart geblokkeerd kan worden voor doorgifte Live-eredivisie.Hier zijn de experts het overgens nog niet overeens.De een zegt dat kan niet, de ander zegt van wel.Duke schreef:Bij Ziggo zijn ze niet zo duur, € 30,-- meen ik.
Maar ik ben met je eens dat het systeem van UPC veel klantvriendelijker is.
Wat is nu jouw manier van kijken BZ.Analoog of Digitaal ?.En bij WIE ?.brigade zuid schreef:Maar je hebt dus sowiezo een apart kastje nodig begrijp ik? Ik dacht dat je het via het kastje van je digitale tv kon ontvangen. Ja op dit gebied heb ik totaal geen verstand van zaken dus het zal wel een beetje simpel overkomen.
Nu analoog maar deze week ontvang ik mn digitale kastje van upc en dan wou ik eredivisie er ook bij nemen. Maar als ik Duke nu begrijp dan kan dat met dat kastje van upc?Voetske schreef:Wat is nu jouw manier van kijken BZ.Analoog of Digitaal ?.En bij WIE ?.brigade zuid schreef:Maar je hebt dus sowiezo een apart kastje nodig begrijp ik? Ik dacht dat je het via het kastje van je digitale tv kon ontvangen. Ja op dit gebied heb ik totaal geen verstand van zaken dus het zal wel een beetje simpel overkomen.
Ja, dat is je centrale kastje.Met dat kastje ( en smartcard ) kun je tegen betaling natuurlijk, alle DIGITALE pakketten ontvangen die UPC heeft.Dus zeg dat je Live-eredivisie wilt otvangen, dan moet je dat doorgeven aan UPC, met al je gegevens ( Smartcardnummer enz ) en dat wordt dan doorgegeven aan jouw kastje waardoor de Eredivisie-live kanalen worden vrijgegeven en jij kan kijken :).brigade zuid schreef:Nu analoog maar deze week ontvang ik mn digitale kastje van upc en dan wou ik eredivisie er ook bij nemen. Maar als ik Duke nu begrijp dan kan dat met dat kastje van upc?Voetske schreef:Wat is nu jouw manier van kijken BZ.Analoog of Digitaal ?.En bij WIE ?.brigade zuid schreef:Maar je hebt dus sowiezo een apart kastje nodig begrijp ik? Ik dacht dat je het via het kastje van je digitale tv kon ontvangen. Ja op dit gebied heb ik totaal geen verstand van zaken dus het zal wel een beetje simpel overkomen.
Yep, jouw link is namelijk een andere aanbieder.Voetske schreef:Weet je dat zeker Baseman