Klopt.Harm schreef:Tuurlijk niet joey. Jullie rivaal is Feyenoord.joey schreef:Het vergoedt inderdaad niets. Dat zou pas zo zijn als PSV verloren had.
Maar leuk is het natuurlijk wel.
Feyenoord 2008 - 2009
Op de Telegraaf:

Verbeek: Vrijspraak voor De Guzman
ALMELO - Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord pleitte zondag na de nederlaag bij Heracles Almelo (3-1) voor vrijspraak voor zijn middenvelder Jonathan de Guzman. De olympische international kreeg bij een stand van 0-1 na een half uur de rode kaart van arbiter Roelof Luinge wegens slaan naar tegenstander Kwame Quansah. Daarna verloor de Rotterdamse ploeg de controle over de wedstrijd.
“Ik ben niet boos en niet teleurgesteld”, liet Verbeek weten. “In de rust zei De Guzman tegen mij dat er van opzet geen sprake was. Ik geloofde hem meteen onvoorwaardelijk. De tv-beelden bevestigden later zijn verhaal. Als het wel opzettelijk was geweest, had hij van mij ook nog een schorsing gekregen.”
Volgens Verbeek wilde De Guzman zich alleen maar bevrijden van Quansah. “Hij werd vastgehouden en wilde zich losrukken. Dat deed hij met zijn armen, zonder dat hij een klap wilde uitdelen. Daarom hoop ik op clementie en op vrijspraak bij de tuchtcommissie. Want als de eerste overtreding was bestraft, had die armbeweging bij De Guzman nooit plaatsgevonden.”
Verbeek refereerde nog even aan PSV-speler Nordin Amrabat, die zich zaterdag in het uitduel met FC Utrecht (1-5) ook een paar keer moest losmaken van een tegenstander. “Kennelijk heeft hij dat ook nodig om een opponent van zich af te schudden. Na een paar keer kreeg Amrabat in Utrecht de gele kaart. Dat lijkt me dan meer dan genoeg.”

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
- AT Toto winner 15/16
Ik kan me Verbeek ook ergens wel voorstellen... hij probeert gewoon zijn slechte prestatie weg te lullen door het telkens ergens anders over te hebben. Ik heb hem nog niet horen zeggen dat hij dit niveau niet aankan... wat dan ook wel weer logisch is.
Alhoewel... dit niveau... Feyenoord is van een niet veel beter niveau dan Heerenveen, dus... laat ik het "de druk van de supporters" noemen.
Alhoewel... dit niveau... Feyenoord is van een niet veel beter niveau dan Heerenveen, dus... laat ik het "de druk van de supporters" noemen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Hij vond dan ook dat Heerenveen heel goed aan de wedstrijd begon.banjavi schreef:Ik kan me Verbeek ook ergens wel voorstellen... hij probeert gewoon zijn slechte prestatie weg te lullen door het telkens ergens anders over te hebben. Ik heb hem nog niet horen zeggen dat hij dit niveau niet aankan... wat dan ook wel weer logisch is.
Net de herhaling op EredivisieLive gezien: Het was gewoon in het strafschopgebied en Luinge geeft Heracles een vrije trap op een meter of 3 buiten het strafschopgebied?
Mijns insziens heeft Demo dus gewoon gelijk, het had een penalty moeten zijn.
Mijns insziens heeft Demo dus gewoon gelijk, het had een penalty moeten zijn.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
- AT Toto winner 15/16
Ja...wat moet Verbeek dan? ... Zijn ongelijk erkennen en zeggen dat hij er nix van bakt... hij moet toch ergens zijn spelers in bescherming nemen. Dit wordt een zwaar seizoen voor die gast... laat hem lekker uit zijn nek lullen. Dat doet hij voor de supporters... die moet hij achter zich krijgen.brigade zuid schreef:Ik heb net nog eens de herhaling gezien en het was gewoon een hele vuile elleboog van De Guzman en dan heeft Verbeek het over vrijspraak.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hij had van mij wat meer respect geoogst als hij had gezegd dat het inderdaad een schandalige actie is van De Guzman en dat hij afwacht wat de tuchtcommissie hier over te beslissen heeft.banjavi schreef:Ja...wat moet Verbeek dan? ... Zijn ongelijk erkennen en zeggen dat hij er nix van bakt... hij moet toch ergens zijn spelers in bescherming nemen. Dit wordt een zwaar seizoen voor die gast... laat hem lekker uit zijn nek lullen. Dat doet hij voor de supporters... die moet hij achter zich krijgen.brigade zuid schreef:Ik heb net nog eens de herhaling gezien en het was gewoon een hele vuile elleboog van De Guzman en dan heeft Verbeek het over vrijspraak.
Precies. En zo zullen de supporters er daar toch ook over denken?
Je kunt het best voor je spelers op willen nemen maar als zo duidelijk te zien is wat er gebeurd moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen en het gedrag van je speler veroordelen. Anders verlies je je geloofwaardigheid.
Je kunt het best voor je spelers op willen nemen maar als zo duidelijk te zien is wat er gebeurd moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen en het gedrag van je speler veroordelen. Anders verlies je je geloofwaardigheid.
Nil volentibus arduum