Gabriel García de la Torre (Gabri)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma dec 01, 2008 4:53 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 3:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 01, 2008 4:54 pm

Gabri schreef:Over zijn toekomst is Gabri duidelijk. “Ik hoef niet weg bij Ajax, ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Zolang niemand zegt dat ik moet vertrekken, blijf ik. Ik heb per wedstrijd wel steeds minder hoop op een basisplaats.”
Sportweek
I think I lost my fucking headache

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 01, 2008 4:55 pm

Hij voelt zich niet lekker omdat hij geen basisplaats meer heeft. Sja, kan gebeuren in de grote-mensen-wereld. Zelf geeft hij aan dat niemand hem iets hoeft te verduidelijken want dat hoefde ook niet toen hij wel basisspeler was.
Bertje for President!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 02, 2008 11:51 am

Vedette-10- schreef:Nee, maar ik heb niet het gevoel dat hij er vrede mee heeft dat de trainer voor anderen kiest en dat nog wel bij een speler die heel opofferingsgezind is.
Vrijwel geen enkele speler heeft er vrede mee dat hij op de bank zit. Gabri geeft hier echter zelf aan dat hij geen uitleg hoeft. Blijkbaar begrijpt hij het dus wel.

En al zou het niet begrijpen. Grow up. Het is het goed recht van de trainer om voor een ander te kiezen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di dec 02, 2008 11:55 am

Ligt eraan. Je moet er wel redenen voor hebben. Aissati was ook ongelukkig toen hij op de bank zat en dan verwacht ik als speler toch wel een uitleg, hoor. 'Ik kies voor Sno, omdat hij in de omschakeling net wat verder is dan jij. Daar moet je aan werken.' heeft denk ik een betere invloed.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 02, 2008 11:57 am

Wat moet Van Basten dan tegen Gabri zeggen? "Je kunt er geen zak van!"? Net alsof Gabri daar blij van wordt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 02, 2008 11:58 am

Gabri kan blijkbaar niet goed opschieten met Van Basten en zal wel vertrekken.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » di dec 02, 2008 12:00 pm

Van Basten vindt Enoh blijkbaar beter op dit moment en daarom staat Gabri ernaast
I think I lost my fucking headache

peter

Bericht door peter » di dec 02, 2008 12:01 pm

Ik weet dat vBasten dat zo zou zeggen Bert, want hij heeft daar weinig feeling voor. Je kunt toch een uitleg geven? Ik geef de voorkeur aan Enoh, omdat hij voetballend op dit moment meer weet te brengen. Verder zal jij genoeg kansen krijgen, want het seizoen duurt nog lang en ik bekijk het gewoon per wedstrijd.

Toppie

Bericht door Toppie » di dec 02, 2008 12:06 pm

Marco kan zich ook afvragen wat is het alternatief als Enoh geblesseerd is en Gabri weg wil.

Zoeken naar een creatieve middenvelder is al 2 jaar een zoektocht (na Sneijder)

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 02, 2008 12:07 pm

Peter schreef:Ik weet dat vBasten dat zo zou zeggen Bert, want hij heeft daar weinig feeling voor. Je kunt toch een uitleg geven? Ik geef de voorkeur aan Enoh, omdat hij voetballend op dit moment meer weet te brengen. Verder zal jij genoeg kansen krijgen, want het seizoen duurt nog lang en ik bekijk het gewoon per wedstrijd.
Punt is dat Enoh op ieder vlak beter is. Een keuze voor Gabri zou dan ook onbegrijpelijk zijn.

En met niemand anders!

peter

Bericht door peter » di dec 02, 2008 12:10 pm

Bertje schreef:
Peter schreef:Ik weet dat vBasten dat zo zou zeggen Bert, want hij heeft daar weinig feeling voor. Je kunt toch een uitleg geven? Ik geef de voorkeur aan Enoh, omdat hij voetballend op dit moment meer weet te brengen. Verder zal jij genoeg kansen krijgen, want het seizoen duurt nog lang en ik bekijk het gewoon per wedstrijd.
Punt is dat Enoh op ieder vlak beter is. Een keuze voor Gabri zou dan ook onbegrijpelijk zijn.
Laten we niet te hard van de daken schreeuwen. Tegen Utrecht en HSV vond ik Enoh heel erg matig, hoor. Gabri krijgt het verwijt dat hij teveel ballen inlevert, maar Enoh doet, door tactisch onvermogen van vBasten, ook een stevige duit in het zakje. Kreeg zondag niet voor niets een oorverdovend fluitconcert na de zoveelste dramatische breedtepass.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di dec 02, 2008 12:12 pm

joey schreef:Gabri kan blijkbaar niet goed opschieten met Van Basten en zal wel vertrekken.
Nou, tabee dan maar. :cheer.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 02, 2008 12:13 pm

Peter schreef:Laten we niet te hard van de daken schreeuwen. Tegen Utrecht en HSV vond ik Enoh heel erg matig, hoor. Gabri krijgt het verwijt dat hij teveel ballen inlevert, maar Enoh doet, door tactisch onvermogen van vBasten, ook een stevige duit in het zakje. Kreeg zondag niet voor niets een oorverdovend fluitconcert na de zoveelste dramatische breedtepass.
Enoh levert wel eens een bal in, maar het aantal ballen dat Gabri per wedstrijd inlevert is echt ongeëvenaard, hoor.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di dec 02, 2008 12:29 pm

Gabri speelt over het algemeen korter dan Enoh. Van die korte tikjes net achter of net voor de man ---> balverlies.

Enoh passt bovendien erg hard. Als er dan een pass mislukt valt dat gelijk heel erg op. Vertonghen heeft dat ook wel eens, dat er opeens een bal over de zijlijn vliegt.

Toppie

Bericht door Toppie » vr dec 19, 2008 8:47 am

BRON: Ajaxlife.nl

In de nieuwe uitgave van Ajax Life staat een uitgebreid interview met Marco van Basten. De website van de Supportersvereniging publiceert daar al uit, onder andere over het passeren van Gabri. "Dat doen we niet omdat hij niet in vorm is. Op het middenveld wil ik zoveel mogelijk bepaalde kwaliteit hebben: diepgang, overzicht, techniek, creativiteit, controle en fysieke kwaliteit. De kwaliteiten van Enoh en Gabri zijn vergelijkbaar, maar ik moet een keuze maken. Dat viel een paar keer in zijn nadeel uit, maar ik kan me niet voorstellen dat hij er lang naast staat. Als ik Enoh of Rasmus passeer, krijg ik dezelfde reactie. Gabri zit dicht tegen het elftal aan en ook een twaalfde man speelt uiteindelijk best veel in een seizoen. Kijk alleen maar naar het aantal spelers dat we tot op heden hebben moeten gebruiken.
Die van Basten snapt er echt niks , wat een Bosuil is dat zeg.Enoh en Lindgren beter dan Gabri :frusty.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » vr dec 19, 2008 12:15 pm

Toppie schreef:
BRON: Ajaxlife.nl

In de nieuwe uitgave van Ajax Life staat een uitgebreid interview met Marco van Basten. De website van de Supportersvereniging publiceert daar al uit, onder andere over het passeren van Gabri. "Dat doen we niet omdat hij niet in vorm is. Op het middenveld wil ik zoveel mogelijk bepaalde kwaliteit hebben: diepgang, overzicht, techniek, creativiteit, controle en fysieke kwaliteit. De kwaliteiten van Enoh en Gabri zijn vergelijkbaar, maar ik moet een keuze maken. Dat viel een paar keer in zijn nadeel uit, maar ik kan me niet voorstellen dat hij er lang naast staat. Als ik Enoh of Rasmus passeer, krijg ik dezelfde reactie. Gabri zit dicht tegen het elftal aan en ook een twaalfde man speelt uiteindelijk best veel in een seizoen. Kijk alleen maar naar het aantal spelers dat we tot op heden hebben moeten gebruiken.
Die van Basten snapt er echt niks , wat een Bosuil is dat zeg.Enoh en Lindgren beter dan Gabri :frusty.gif:
Lezen is toch niet zo moeilijk? Van Basten moet een keuze maken tussen Enoh en Gabri.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr dec 19, 2008 12:23 pm

Bovendien acht ik Enoh inderdaad beter dan Gabri. Lindgren is een heel ander soort middenvelder en zoals hij vorig jaar speelde vind ik hem nuttiger dan Gabri.

Gabri is een aardige speler, maar erg onstuimig. Verstoort daardoor nogal het systeem. Snap de verafgoding van hem ook niet.

Prima middenvelder, een van de 5 a 6. Niet perse in de basis.
Face your fears and live your dreams, No Fear

999

Bericht door 999 » vr dec 19, 2008 12:31 pm

Maar ook Enoh is na zijn ene redelijk goede wedstrijd een stukkie minder geworden ..
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr dec 19, 2008 12:39 pm

Komt omdat hij verzuipt op het middenveld zonder Vertonghen maar mét Lindgren en Sulejmani/de Jong/Kennedy.

999

Bericht door 999 » vr dec 19, 2008 1:07 pm

Komt omdat spelers wel heel vlug omhoog geschreven worden tegenwoordig ..
Blij met de punten ...

Khraa

Bericht door Khraa » vr dec 19, 2008 1:15 pm

Dus Gabri kan er niets van en als Enoh niet presteert ligt het aan het systeem..... Ndus!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr dec 19, 2008 6:23 pm

Nee, Gabri beoordeel ik als speler op veel wedstrijden die ik van hem gezien heb. Enoh pas eenpaar, waarbij opvalt dat hij de laatste wedstrijden verzuipt.

Betere speler echter, dat is wel duidelijk.

goodfella

Bericht door goodfella » zo dec 21, 2008 9:47 pm

Vandaag heeft Gabri zijn kans dan toch met beide handen vastgepakt?

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo dec 21, 2008 10:00 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 3:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie