Gabriel García de la Torre (Gabri)
Moderator: mods
-
Vrijwel geen enkele speler heeft er vrede mee dat hij op de bank zit. Gabri geeft hier echter zelf aan dat hij geen uitleg hoeft. Blijkbaar begrijpt hij het dus wel.Vedette-10- schreef:Nee, maar ik heb niet het gevoel dat hij er vrede mee heeft dat de trainer voor anderen kiest en dat nog wel bij een speler die heel opofferingsgezind is.
En al zou het niet begrijpen. Grow up. Het is het goed recht van de trainer om voor een ander te kiezen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik weet dat vBasten dat zo zou zeggen Bert, want hij heeft daar weinig feeling voor. Je kunt toch een uitleg geven? Ik geef de voorkeur aan Enoh, omdat hij voetballend op dit moment meer weet te brengen. Verder zal jij genoeg kansen krijgen, want het seizoen duurt nog lang en ik bekijk het gewoon per wedstrijd.
Punt is dat Enoh op ieder vlak beter is. Een keuze voor Gabri zou dan ook onbegrijpelijk zijn.Peter schreef:Ik weet dat vBasten dat zo zou zeggen Bert, want hij heeft daar weinig feeling voor. Je kunt toch een uitleg geven? Ik geef de voorkeur aan Enoh, omdat hij voetballend op dit moment meer weet te brengen. Verder zal jij genoeg kansen krijgen, want het seizoen duurt nog lang en ik bekijk het gewoon per wedstrijd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Laten we niet te hard van de daken schreeuwen. Tegen Utrecht en HSV vond ik Enoh heel erg matig, hoor. Gabri krijgt het verwijt dat hij teveel ballen inlevert, maar Enoh doet, door tactisch onvermogen van vBasten, ook een stevige duit in het zakje. Kreeg zondag niet voor niets een oorverdovend fluitconcert na de zoveelste dramatische breedtepass.Bertje schreef:Punt is dat Enoh op ieder vlak beter is. Een keuze voor Gabri zou dan ook onbegrijpelijk zijn.Peter schreef:Ik weet dat vBasten dat zo zou zeggen Bert, want hij heeft daar weinig feeling voor. Je kunt toch een uitleg geven? Ik geef de voorkeur aan Enoh, omdat hij voetballend op dit moment meer weet te brengen. Verder zal jij genoeg kansen krijgen, want het seizoen duurt nog lang en ik bekijk het gewoon per wedstrijd.
Enoh levert wel eens een bal in, maar het aantal ballen dat Gabri per wedstrijd inlevert is echt ongeëvenaard, hoor.Peter schreef:Laten we niet te hard van de daken schreeuwen. Tegen Utrecht en HSV vond ik Enoh heel erg matig, hoor. Gabri krijgt het verwijt dat hij teveel ballen inlevert, maar Enoh doet, door tactisch onvermogen van vBasten, ook een stevige duit in het zakje. Kreeg zondag niet voor niets een oorverdovend fluitconcert na de zoveelste dramatische breedtepass.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Die van Basten snapt er echt niks , wat een Bosuil is dat zeg.Enoh en Lindgren beter dan GabriBRON: Ajaxlife.nl
In de nieuwe uitgave van Ajax Life staat een uitgebreid interview met Marco van Basten. De website van de Supportersvereniging publiceert daar al uit, onder andere over het passeren van Gabri. "Dat doen we niet omdat hij niet in vorm is. Op het middenveld wil ik zoveel mogelijk bepaalde kwaliteit hebben: diepgang, overzicht, techniek, creativiteit, controle en fysieke kwaliteit. De kwaliteiten van Enoh en Gabri zijn vergelijkbaar, maar ik moet een keuze maken. Dat viel een paar keer in zijn nadeel uit, maar ik kan me niet voorstellen dat hij er lang naast staat. Als ik Enoh of Rasmus passeer, krijg ik dezelfde reactie. Gabri zit dicht tegen het elftal aan en ook een twaalfde man speelt uiteindelijk best veel in een seizoen. Kijk alleen maar naar het aantal spelers dat we tot op heden hebben moeten gebruiken.

Lezen is toch niet zo moeilijk? Van Basten moet een keuze maken tussen Enoh en Gabri.Toppie schreef:Die van Basten snapt er echt niks , wat een Bosuil is dat zeg.Enoh en Lindgren beter dan GabriBRON: Ajaxlife.nl
In de nieuwe uitgave van Ajax Life staat een uitgebreid interview met Marco van Basten. De website van de Supportersvereniging publiceert daar al uit, onder andere over het passeren van Gabri. "Dat doen we niet omdat hij niet in vorm is. Op het middenveld wil ik zoveel mogelijk bepaalde kwaliteit hebben: diepgang, overzicht, techniek, creativiteit, controle en fysieke kwaliteit. De kwaliteiten van Enoh en Gabri zijn vergelijkbaar, maar ik moet een keuze maken. Dat viel een paar keer in zijn nadeel uit, maar ik kan me niet voorstellen dat hij er lang naast staat. Als ik Enoh of Rasmus passeer, krijg ik dezelfde reactie. Gabri zit dicht tegen het elftal aan en ook een twaalfde man speelt uiteindelijk best veel in een seizoen. Kijk alleen maar naar het aantal spelers dat we tot op heden hebben moeten gebruiken.
Bovendien acht ik Enoh inderdaad beter dan Gabri. Lindgren is een heel ander soort middenvelder en zoals hij vorig jaar speelde vind ik hem nuttiger dan Gabri.
Gabri is een aardige speler, maar erg onstuimig. Verstoort daardoor nogal het systeem. Snap de verafgoding van hem ook niet.
Prima middenvelder, een van de 5 a 6. Niet perse in de basis.
Gabri is een aardige speler, maar erg onstuimig. Verstoort daardoor nogal het systeem. Snap de verafgoding van hem ook niet.
Prima middenvelder, een van de 5 a 6. Niet perse in de basis.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-