Maarre, je ging er wel op door.

Moderator: mods
Geen giswerk maar een (m.i.) betrouwbare bron die iets over transfer en Ajax meldt. Perfecte topic dus.Neefkens schreef:Jongens, die heeft niets met betrouwbaar transfernieuws te maken. Voor het giswerk hebben we andere topics.
Zie onbetrouwbaar transfernieuws. Ajax heeft biedingen gedaan op Tadic en Obradovic, een vleugelspeler en een linker verdediger. Ben wel erg benieuwd met welke middenvelder ze hebben gesproken... Zal Engelaar wel zijn, helaas.Ajaciedjuh schreef:In een interview met VD Boog (AjaxLife) meldt hij dat er een schaduwlijstje is! Maar, dat er met de belangrijkste alternatieven ook reeds gesproken is.
Als er niemand weggaat, is er ruimte voor 1 aankoop en 1 doorstroming vanuit de jeugd. Als er kernspelers weggaan, dan geldt het bovenstaande.
Sportwereld schreef:Braafheid kiest tussen Ajax of PSV
NOORDWIJK - Edson Braafheid beslist de komende weken of hij zijn loopbaan bij Ajax of bij PSV wil vervolgen. De 26-jarige linksback van FC Twente staat in de belangstelling van beide clubs. De verdediger dient zijn volgend seizoen aflopende contract uit in Enschede, als hij geen goed gevoel bij Ajax of PSV krijgt.
,,Ajax en PSV zijn heel concreet'', zei Braafheid dinsdag toen hij zich in Noordwijk meldde voor het trainingskamp van het Nederlands elftal voor de komende WK-kwalificatiewedstrijden tegen IJsland (6 juni) en Noorwegen (10 juni).
,,Er is ook belangstelling vanuit Engeland maar dat is allemaal nog een beetje vaag. Ik ga eerst mijn best doen voor het Nederlands elftal en ga dan eens kijken hoe mijn gevoel bij Ajax of PSV is. Ik betrek ook mijn familie bij deze keuze. Ik ben natuurlijk een jongen uit Amsterdam, maar ik kan nu nog niet zeggen dat ik voor Ajax kies.''
Je weet niet waar je het over hebt.Daniel_vT schreef:Braafheid? Als we zulke aankopen blijven doen zullen we inderdaad niet snel uit dat dal komen.
Absoluut wel, vond het in zijn tijd bij Utrecht een talent. Hoopte toendertijd dat HTC hem zou halen bij Ajax, nog voor de werkelijke interesse van Ajax in hem. Gebeurde niet, ging naar Twente en toen heb ik flink mijn mening moeten bijstellen. Vind het geen bijzondere speler, zelfde kaliber als Wielaert. Ook geen versterking in principe. Met zulke spelers maken we geen stappen.Zlatan Son of God schreef:Je weet niet waar je het over hebt.Daniel_vT schreef:Braafheid? Als we zulke aankopen blijven doen zullen we inderdaad niet snel uit dat dal komen.
Als de meeste familieleden nog in Amsterdam wonen lijkt me de keuze makkelijk , maar het gaat na tuurlijk ook om het financiele plaatje en de keuze om gelijk in het eerste te staan.Braafheid: nog geen beslissin
Op AD.nl laat Edson Braafheid weten nog geen beslissing te hebben genomen over de aanbiedingen van Ajax en PSV. "Ik ga eerst mijn best doen voor het Nederlands elftal en ga dan eens kijken hoe mijn gevoel bij Ajax of PSV is. Ik betrek ook mijn familie bij deze keuze. Ik ben natuurlijk een jongen uit Amsterdam, maar ik kan nu nog niet zeggen dat ik voor Ajax kies."
Ik vind het zowieso krom. Anders ook wanbeleid. PSV zou dan nu al haar derde linksback voor de basis in twee jaar kopen, terwijl die andere nog niet weg zijn en (nog) niet goed genoeg bleken. Zal ik me als PSV zijnde toch eens te raden gaan bij mezelf.jamie schreef:Trouwens.. wie is de vaste linksback van PSV? Zou Braafheid 1ste keus zijn voor die positie?
Pieters en Zonneveld, maar ook salcido hebben er gespeeld.jamie schreef:Trouwens.. wie is de vaste linksback van PSV? Zou Braafheid 1ste keus zijn voor die positie?