Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Neefkens
Erelid

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Neefkens »

Dan zijn we het eens. :ajaxsmiley.gif:

Maarre, je ging er wel op door. :smallgrin.gif:
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Neefkens schreef:Jongens, die heeft niets met betrouwbaar transfernieuws te maken. Voor het giswerk hebben we andere topics.
Geen giswerk maar een (m.i.) betrouwbare bron die iets over transfer en Ajax meldt. Perfecte topic dus.

Niet voor name-dropping, maar wel voor het oorspronkelijke nieuwtje.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Uiteindelijk gaat het hier over namen, en daar valt niets zinnigs over te zeggen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

In een interview met VD Boog (AjaxLife) meldt hij dat er een schaduwlijstje is! Maar, dat er met de belangrijkste alternatieven ook reeds gesproken is.
Als er niemand weggaat, is er ruimte voor 1 aankoop en 1 doorstroming vanuit de jeugd. Als er kernspelers weggaan, dan geldt het bovenstaande.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Ruimte voor één doorstroming uit de jeugd? Wat een onzin. Als een jeugdspeler het niveau heeft, dan stroomt hij door. Of dat er nou 0 of 5 zijn, want dat maakt natuurlijk geen fluit uit.

Die ene aankoop zal wel Elia zijn, want daar zat men in de winter ook al achteraan. Kan me niet voorstellen dat ze nu opeens met een ander op de proppen komen en al helemaal niet voor een andere positie.
Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- »

Inderdaad, zou wel slecht zijn als zij maar voor 1 talent ruimte maken.
LucaS

Bericht door LucaS »

Vooralsnog is de selectie veel te groot. We willen toch niet terug naar de situatie van een jaar of 4 terug, met meer dan 60 contractspelers?
I think I lost my fucking headache
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Ajaciedjuh schreef:In een interview met VD Boog (AjaxLife) meldt hij dat er een schaduwlijstje is! Maar, dat er met de belangrijkste alternatieven ook reeds gesproken is.
Als er niemand weggaat, is er ruimte voor 1 aankoop en 1 doorstroming vanuit de jeugd. Als er kernspelers weggaan, dan geldt het bovenstaande.
Zie onbetrouwbaar transfernieuws. Ajax heeft biedingen gedaan op Tadic en Obradovic, een vleugelspeler en een linker verdediger. Ben wel erg benieuwd met welke middenvelder ze hebben gesproken... Zal Engelaar wel zijn, helaas.
Daniel

Bericht door Daniel »

Het blijft onbetrouwbaar transfernieuws natuurlijk, dus om nou te zeggen dat Ajax "aanbiedingen heeft gedaan op .. en op" is wel erg makkelijk. We weten natuurlijk niet of dat daadwerkelijk ook gebeurt is.
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Wel het meest betrouwbaar tot nu toe. Het is op ANN gepost door Velibor Vasovic, die als Servier Ajax op de voet volgt. Hij heeft bronnen welke bekend zijn bij de mods van ANN en zij achten die bronnen betrouwbaar genoeg om zijn berichten te ondersteunen.

Klopt ook met ander 'onbetrouwbaar' nieuws van Enganche, die stelde dat Ajax deze zomer op zoek is naar een linker vleugelverdediger, een vleugelspeler voorin en een middenvelder met body en diepgang die voor het doel kan komen.

Ik zeg 1 en 1 is 2. Maar dat ben ik. Overigens heeft CSKA Moscow een bod van 6 miljoen op Obradovic uitgebracht.
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Sportwereld schreef:Braafheid kiest tussen Ajax of PSV
NOORDWIJK - Edson Braafheid beslist de komende weken of hij zijn loopbaan bij Ajax of bij PSV wil vervolgen. De 26-jarige linksback van FC Twente staat in de belangstelling van beide clubs. De verdediger dient zijn volgend seizoen aflopende contract uit in Enschede, als hij geen goed gevoel bij Ajax of PSV krijgt.
,,Ajax en PSV zijn heel concreet'', zei Braafheid dinsdag toen hij zich in Noordwijk meldde voor het trainingskamp van het Nederlands elftal voor de komende WK-kwalificatiewedstrijden tegen IJsland (6 juni) en Noorwegen (10 juni).
,,Er is ook belangstelling vanuit Engeland maar dat is allemaal nog een beetje vaag. Ik ga eerst mijn best doen voor het Nederlands elftal en ga dan eens kijken hoe mijn gevoel bij Ajax of PSV is. Ik betrek ook mijn familie bij deze keuze. Ik ben natuurlijk een jongen uit Amsterdam, maar ik kan nu nog niet zeggen dat ik voor Ajax kies.''
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Lionel

Bericht door Lionel »

Ajax!
IK GELOOF!!!!!!
Daniel

Bericht door Daniel »

Braafheid? Als we zulke aankopen blijven doen zullen we inderdaad niet snel uit dat dal komen. :excited.gif:
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Zometeen halen we nog Douglas en als vdWiel vertrekt, dan nemen we Ronnie Stam. :hypocrite.gif:

Zal overigens echt 50/50 zijn. Hij is bekend met Rutten, dus dat is in het voordeel van PSV.
Daily Blind

Bericht door Daily Blind »

Daniel_vT schreef:Braafheid? Als we zulke aankopen blijven doen zullen we inderdaad niet snel uit dat dal komen. :excited.gif:
Je weet niet waar je het over hebt.
Beloki

Bericht door Beloki »

Ik vind Braafheid een prima back, zeker voor dat geld. Zou blij zijn met zijn komst. Liever hem dan Vermaelen op die positie.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Daniel

Bericht door Daniel »

Zlatan Son of God schreef:
Daniel_vT schreef:Braafheid? Als we zulke aankopen blijven doen zullen we inderdaad niet snel uit dat dal komen. :excited.gif:
Je weet niet waar je het over hebt.
Absoluut wel, vond het in zijn tijd bij Utrecht een talent. Hoopte toendertijd dat HTC hem zou halen bij Ajax, nog voor de werkelijke interesse van Ajax in hem. Gebeurde niet, ging naar Twente en toen heb ik flink mijn mening moeten bijstellen. Vind het geen bijzondere speler, zelfde kaliber als Wielaert. Ook geen versterking in principe. Met zulke spelers maken we geen stappen.
Toppie

Bericht door Toppie »

Braafheid: nog geen beslissin

Op AD.nl laat Edson Braafheid weten nog geen beslissing te hebben genomen over de aanbiedingen van Ajax en PSV. "Ik ga eerst mijn best doen voor het Nederlands elftal en ga dan eens kijken hoe mijn gevoel bij Ajax of PSV is. Ik betrek ook mijn familie bij deze keuze. Ik ben natuurlijk een jongen uit Amsterdam, maar ik kan nu nog niet zeggen dat ik voor Ajax kies."
Als de meeste familieleden nog in Amsterdam wonen lijkt me de keuze makkelijk , maar het gaat na tuurlijk ook om het financiele plaatje en de keuze om gelijk in het eerste te staan.
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Hij wil nu gewoon even rust rondom Oranje en misschien wil hij afwachten of er iets met Vermaelen gebeurt.
jamie

Bericht door jamie »

Trouwens.. wie is de vaste linksback van PSV? Zou Braafheid 1ste keus zijn voor die positie?
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Braafheid is voor die prijs een prima versterking. Je had hem natuurlijk ook al transfervrij bij FC Utrecht op kunnen pikken (wat ik destijds met Daniel en wat anderen nog heb gesuggereerd, geloof ik), maar met het geld dat wellicht binnenkomt voor Vermaelen hebben we het alsnog over een fooi.
Daniel

Bericht door Daniel »

jamie schreef:Trouwens.. wie is de vaste linksback van PSV? Zou Braafheid 1ste keus zijn voor die positie?
Ik vind het zowieso krom. Anders ook wanbeleid. PSV zou dan nu al haar derde linksback voor de basis in twee jaar kopen, terwijl die andere nog niet weg zijn en (nog) niet goed genoeg bleken. Zal ik me als PSV zijnde toch eens te raden gaan bij mezelf.
jabu

Bericht door jabu »

Hetzelfde deed Ajax de afgelopen jaren met rechtbacks, daarvoor spitsen en daarvoor linksbuitens..
sander

Bericht door sander »

jamie schreef:Trouwens.. wie is de vaste linksback van PSV? Zou Braafheid 1ste keus zijn voor die positie?
Pieters en Zonneveld, maar ook salcido hebben er gespeeld.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Peter moet overigens wel blij zijn met Braafheid. Hij pleit al sinds mensenheugenis voor die jongen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Plaats reactie