Khraa schreef:Je was 3 minuten eerder dan dat de live uitzending was afgelopen...Scherrer schreef:Wat is er?Khraa schreef:Huh?

Moderator: mods
Khraa schreef:Je was 3 minuten eerder dan dat de live uitzending was afgelopen...Scherrer schreef:Wat is er?Khraa schreef:Huh?
Idd dit wordt een hele interessante strijd om te volgen. Daarnaast heeft Armstrong gewoon een aantal knechten bij hem die wel erg trouw aan hem zijn en die zie ik niet zo snel voor Contador al het vuile werk op knappen.Marillion schreef:Armstrong toch weer heel attent vandaag. Je kan veel over hem zeggen maar hij is echt altijd bij de les. Het is namelijk echt geen toeval dat hij wel voorin zit en de rest niet. Gewoon een kwestie van opletten en weten wanneer je voorin moet zitten.
Reken maar dat Contador zich vandaag niet zo lekker voelt hoor. Het is toch even een kleine draai om z'n oren en nu staat hij achter Armstrong in het klassement. Als Astana nu in de ploegentijdrit genoeg tijd pakt dan heeft Armstrong het geel om de schouders en moet Contador dus inhouden wanneer de eerste schermutselingen plaatsvinden in de bergen.
Nu verwacht ik niet dat Armstrong bergop de beste zal zijn. Maar Contador zal nog moeten laten zien of hij mentaal sterk genoeg gaat zijn.
Armstrong is lichter dan ooit tevoren aan de Tour begonnen. Bron: Ducrot en Dijkstra in de uitzending van de proloog.Marillion schreef:Als ze dat moeten doen dan werken ze ook wel voor Contador hoor. Daar worden ze voor betaalt. Alleen moet Contador er wel eerst even voor zorgen dat hij de nummer 1 is.
Stel nu dat Armstrong morgen het geel pakt. Dan start hij vrijdag tijdens de eerste bergrit ook in het geel. Contador kan dan dus niet beginnen met een aanval. Pas als Armstrong breekt mag hij misschien wat doen. En misschien laten ze hem dan eerst nog wel even Armstrong assisteren. Belangrijkste probleem voor Contador is misschien wel dat hij rustig moet zien te blijven. Hij is bergop gewoon sterker. Als hij echt goed is dan weet hij ook dat hij iedereen er af kan rijden. Maar als hij te nerveus gaat worden kan hij fouten maken zoals bijvoorbeeld in Parijs-Nice waar hij veel te enthousiast alle aanvallen counterde en vervolgens een hongerklop kreeg omdat hij vergat te eten.
Ik verwacht dat Armstrong bergop niet met de allerbeste mee kan. Hij is wat gespierder dan voor zijn afscheid. Op het vlakke is dat geen probleem maar in de bergen is dat toch een nadeel. Maar goed, hij is wel mentaal ijzersterk. Misschien vergis ik me wel in zijn kracht.
Startvolgorde voor morgen:Lance Armstrong gelooft in eigen kansen
Lance Armstrong reed vandaag erg oplettend tijdens de derde etappe van de Tour de France. De Amerikaan liet zich als enige topfavoriet niet verrassen toen er vooraan het peloton een waaier zich afscheidde van de rest van het peloton. Hij boekte hiermee 40 seconden tijdwinst op andere favorieten als Cadel Evans en Denis Menchov. Ook zijn eigen ploeggenoot Alberto Contador verloor 40 seconden op 'The Boss'.
Lance Armstrong gelooft na zijn sterke optreden in zijn eigen kansen: "Ik heb zeven keer de Ronde van Frankrijk gewonnen, hou dus maar rekening met mij," weet het Algemeen Dagblad te quoten. Officieel was alleen Contador kopman van de Astana-formatie. "Maar ik kan me niet vinden in die theorie dat er maar één leider kan zijn in de ploeg," aldus de lichtelijk geïrriteerde Amerikaan.
Een missertje is heus niet erg, hoor!joey schreef:O, ik had het alleen van horen zeggen. Ik zet nu de TV aan en zie dat het landschap inderdaad een beetje anders is dan in de Camargue.![]()