Nee hoor, je praat in dit geval alleen onzin en dat ben ik van jou niet gewend.Peter schreef:Oef, het zere been van Base.
De rol van Afellay bij PSV is anders dan die van De Zeeuw bij Ajax...De Zeeuw is bij Ajax de diepgaande middenvelder, dit is bij PSV echter Bakkal (PSV speelt namelijk met de punt naar voren op het middenveld). Afellay en Engelaar zetten de lijnen uit bij PSV en bepalen het spel, het is niet hun taak om te scoren. Daarmee zeg ik niet dat ze niet vaker moeten/mogen scoren, maar een prioriteit is het zeker niet en ze daarop afrekenen is dus onzinnig.Je mag hem best vergelijken met een de Zeeuw bijvoorbeeld.
Is voetbal ineens geen teamsport meer?Maar goed, Afellay beleeft een goed seizoen dus en daardoor wordt men geweldig 3e.
Kom op Peter, dit soort non argumenten ben ik niet gewend van jou.
Daar heb ik al lang mijn afkeuring over uitgesproken, maar die domme actie staat los van zijn spel bij PSV.Die actie tegen Enoh was ook gewoon op en top professioneel te noemen.
Dat Afellay als persoon en als leider nog wat te leren heeft moge duidelijk zijn, maar als spelverdeler draait hij 'gewoon' een erg goed seizoen. Het is weliswaar minder geworden na de winterstop, maar dit geldt ook voor heel PSV.
Volgens mij was het andersom, Enoh werd op Afellay gezet.Tegen Ajax speelde hij bijvoorbeeld op Enoh en om nou te zeggen dat Enoh als een nummer 10 bij Ajax speelde....
Sinds wanneer hangt dwingend spelen samen met het maken van goals en het geven van assists?Extra feitje nog even (over het dwingende spel van Afellay). Afellay kwam dus tot 4 goals en 5 assists. Als we dan toch gaan vergelijken, dan zie je dat de Zeeuw bijvoorbeeld tot 6 goals en 10 assists kwam. Maar Afellay is heus heel dwingend, hoor.